Guys ... :wtf:. Fuck dees, ik ga wel gewoon Eliza Doolittle luisteren en zal hier daarover zagen.
Dees is toch echt een joke?? Ik heb Tug of War en Kiss op gezet tijdens het werk.
Maar daar valt toch echt weinig goeds over te zeggen?

Ze kan zingen en heeft een ok stemgeluid maar daar is ook alles mee gezegd. Het is generic pop-drab, ik voel me stikken in een bubbelgum-colored milkshake. Het kan als achtergrond muziek opstaan zonder dat ik agressief word ...
... maar please god luister niet naar de lyrics of ge krijgt spontaan een hersenbloeding.

Tug of War stoort mij minder dan Kiss, maar beide zijn gewoon niet goed hé. Het is allemaal zo verschrikkelijk zielloos. Het is gewoon een iets andere vorm van teeny poppy easy listening crap.
4 nummerkes als "highlight":
  • Bucket van Tug of War
  • Call me Maybe: Ja super catchy nummer natuurlijk, al weet ik niet of het is omdat ik het al duusd keer heb gehoord
  • Beautiful: Nog wel cava nummerkes, goed gezongen (zowel Bieber als Repsen)
  • Tonight I’m getting over you: Zelfde als Beautiful minus Bieber

Ik ga Emotion nog opzetten, maar als dat niet direct beter is stop ik.


De procedure om daarvoor in aanmerking te komen begint bij ondergetekende verslaan tijdens een no holds barred modderworstelmatch. De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik - Corona buiten beschouwing gelaten - al ruim een decennium effectief bezig ben met worstelen en gerelateerde sporten. Pepper you angus. :coolbrows:

Tweede album er ook doorgejaagd. Enkele leuke nummers, maar mijn aandacht trekken is voor de meeste nummers een schijnbare onmogelijkheid.
Let's go :coolbrows:
FJRsjUil.jpg
 
Laatst bewerkt:
De procedure om daarvoor in aanmerking te komen begint bij ondergetekende verslaan tijdens een no holds barred modderworstelmatch. De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik - Corona buiten beschouwing gelaten - al ruim een decennium effectief bezig ben met worstelen en gerelateerde sporten. Pepper you angus. :coolbrows:

Tweede album er ook doorgejaagd. Enkele leuke nummers, maar mijn aandacht trekken is voor de meeste nummers een schijnbare onmogelijkheid.
Ist enkel worstelen of mag ik mijn 13 jaar ervaring met karate ook gebruiken ?
 
Ja, maar waarom zit iedereen hier eerst naar plaat 1 en 2 te luisteren, als je weet dat plaat 3 en 4 aangeraden wordt (+ de B-sides en evt. bonusnummers). Dat begrijp ik niet zo goed.

Enige pre-Emotion dat het waard is om te luisteren is Call Me Maybe (ik ben dat nummer enorm beugehoord en ik vind het echt geen leuk nummer, maar als je het niet kent, dan is het gewoon dat je dat eens moet luisteren). Verder zijn albums 1 + 2 toch eerder voor de fans denk ik.
 
Ja, dat eerste en tweede album heb ik afgezet na een paar nummers. Dat kon ik niet aan :p Het derde wel kunnen uitluisteren maar het blijft toch maar meh over het algemeen. Ik mis wat punch in de meeste liedjes vooral. Want zingen kan ze wel.
 
Tug of War: Voelde me terug even 10j, toen ik luisterde naar albums van Westlife en Take That :shy:. 'Worldly matters' is de uitschieter in goede zin.

Kiss: 'Good Time' is een tenenkrullend duet. Bitter weinig duets die naar behoren worden uitgeoefend ('The boy is mine' van Brandy & Monica :love:)
'Curiosity', de manier waarop ze curiosity zingt, doet me denken aan een ander bekend en beter nummer van langer geleden.

Emotions: 'I really like you' - muziekvideo. Is dat een referentie naar de complottheorie dat Tom Hanks van jonger vlees houdt :biglaugh:?
'LA Hallucinations' en 'Warm Blood', als die passeren op de radio, zie ik daar geen graten in.

Dedicated: Leuk beginnummer. 'Everything he needs' begon veelbelovend, maar zakt gauw in elkaar.
'Right words wrong time' gaat op mijn guilty pleasures-lijst.

CRJ is zoets voor de ogen (zeker de beginjaren). Over vijftig jaar kent bijna niemand haar nog, maar wat niet is, kan nog komen. Wie weet is ze een laatbloeier en perst ze er met haar samenhang een magistraal dubbelalbum eruit over enkele jaren, waarover nog decennia wordt gesproken.
 
Ik had al moeite met Nirvana de stempel van classic artist te geven.
Laat staan ons Carly. Heb voor de sport dat goeie album toch eens opgelegd, nee dan wil ik de slechte albums echt niet horen.
 
Ik had al moeite met Nirvana de stempel van classic artist te geven.

Ik denk niet dat er iemand is die zal beweren dat Carly een classic artist is maar mocht er een "De Grote Analen Der Muziekgeschiedenis" een hoofdstukje zijn voor grootse oorwurmen dan zal ze er toch in staan denk ik.

Al bij al vond ik het nog meevallen, ok het is toegankelijke pop voorgekauwde pop muziek veel meer moeten we er niet van maken denk ik.
Echter vind ik het nog steeds beter dan de bagger die je op bepaalde radio zenders ziet passeren. Ik denk maar aan de Jason Derulo's, Stan Van Samangen of Chain Smokers...
 
Ik denk dat we CRJ eerder mooi onder de noemer Guilty Pleasures mogen klasseren.

Dit is echt niet mijn ding, maar ik hou dan weer wel van andere popdeuntjes die door anderen als afschuwelijk worden beschouwd. Live and let live, I guess?
 
Bij "Overzicht" (helemaal vanboven aan de thread, linkse tab) kunnen jullie een score toevoegen van 0 tot 5 en eventueel een korte review.
 
Emotion beluisterd (en hier blijft het ook bij vrees ik...)

Over het algemeen vond ik de plaat best meevallen, vooral het titelnummer. Deed me wat aan de Drive soundtrack denken. De productie heeft verder wel kwaliteiten, maar er zit weinig dynamiek in - hetgeen sommige synthpop groepen juist interessant maakt. Replay value is aan de lage kant voor mij, vooral omdat er niet veel nieuws in de nummers te ontdekken valt na herhaalde luisterbeurten. Alles lijkt voor de hand liggend en rechtdoor/rechtuit, niet voor interpretatie vatbaar. Ik begrijp ergens wel waarom dit soort pop bij sommige mensen aanslaat.

Mijn vriendin vond dit trouwens vreselijke muziek. :unsure:
 
OK de laatste 2 albums ook geluisterd, maar nee hoor gasten. Het gaat er mij niet in waarom dit meer dan een over produced popsterretje zou zijn. De laatste 2 zijn overduidelijk beter dan de eerste 2, maar de lat lag ook niet bepaald hoog.

Your Type, Warm Blood en Favourite Colour vond ik leuke nummers. En dat brengt het totaal op 7 nummers die ik niet asap zou skippen... op 4 albums.
Safe to say dat het duidelijk mijn ding niet is jammer genoeg 🤷‍♂️.

Ik denk niet dat er iemand is die zal beweren dat Carly een classic artist is maar mocht er een "De Grote Analen Der Muziekgeschiedenis" een hoofdstukje zijn voor grootse oorwurmen dan zal ze er toch in staan denk ik.
🎶 I highly highly highly highly highly highly doubt that 🎶

In de "grote analen" gaat het hoofdstuk "pop muziek in de 10s en 20s" toch echt opgeëist worden door andere artiesten.
 
In de "grote analen" gaat het hoofdstuk "pop muziek in de 10s en 20s" toch echt opgeëist worden door andere artiesten.

Ik heb het dan ook niet over het hoofdstuk pop maar over het hoofdstuk "Oorwurmen". Het is nen dikke boek hoor :unsure:
 
Er zijn er ZOveel nummers die hoger staan, zeker als het niet decennium gebonden is (de helft van The Beatles is een oorwurm). Call Me Maybe verdwijnt gewoon in een oceaan van oorwurmen (mental picture, iiieeeeuuuw).
 
Terug
Bovenaan