Emotion nu wat deftiger beluisterd en dat is niet slecht. Veel sterkere nummers en de productie vind ik hier geslaagd met veel eighties invloeden. Ik denk dat All That mijn favoriet nummer was, maar de meeste ken ik niet echt van naam. Ik zou deze nog wel eens opzetten, maar ik moet er misschien wel wat voor in de stemming zijn.

Het was wel interessant om me eens aan muziek te wagen waar ik helemaal niks van ken. Ergens grappig om te beseffen dat populaire commerciële popmuziek zodanig ver uit mijn comfort zone is, dat ik soms moeite had om de aandacht erbij te houden. Dit is misschien hoe bv. een Q music luisteraar voor het eerst pakweg GYBE of Flying Lotus ervaart?

Moet de laatste plaat nog beluisteren, maar kan nu wel al nee antwoorden op de vraag of dit een classic artist is. Eigenlijk zou Emotion een goeie keuze geweest zijn voor het nieuwe album van de week format. Ik stel me dan ook de vraag wie écht de classic artists van de commerciële pop zijn. Madonna? Robyn? Taylor Swift?
 
Madonna is nog steeds de queen of pop, ik hoop dat we haar kunnen bespreken tijdens de volgende ronde.

Beyoncé zit ook in die categorie voor mij, dat is wel recenter maar ze draait ook al enorm lang mee.

Over Carly:
Run Away With Me is een geniale powerpop meezinger.


Rare vraag misschien, maar ik vind EMOTION enorm luid en zwaar op de oren. Nog mensen last van?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat All That mijn favoriet nummer was, maar de meeste ken ik niet echt van naam. Ik zou deze nog wel eens opzetten, maar ik moet er misschien wel wat voor in de stemming zijn.
Ik zit net aan dat nummer en deed me meteen denken aan Blood Orange. Best logisch blijkt nu aangezien Devonté Hynes de productie deed. :unsure:
 
Rare vraag misschien, maar ik vind EMOTION enorm luid en zwaar op de oren. Nog mensen last van?
heeft waarschijnlijk met production/mixing/mastering of dynamic compression te maken(?). Door deze comment ga ik toch ook dat album eens beluisteren.

Edit: gogo penguin vind ik persoonlijk zeer laid back klinken (het tegenovergestelde van vermoeiend voor de oren )
vs CRJ

binnen half jaartje verwacht ik een vervijfvoudiging van het aantal listens op spotify voor CRJ :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Rare vraag misschien, maar ik vind EMOTION enorm luid en zwaar op de oren. Nog mensen last van?

Het album of het lied? Mij viel niets op. Ik ben veel harder gewend, en ik luister toch veeleer dit soort muziek hoor denk ik. Ik vond het zelfs eerder aan de softe kant.
 
Ik doe mijn best, maar ik kan zulke muziek altijd heel moeilijk langer dan enkele nummers verdragen. Het voelt te veel als baden in een roze plakkerige drab. Één van de eerste twee platen in 1 trek uitluisteren is me niet gelukt. Ik word er gewoon echt slechtgezind van als ik het nog langer laat opstaan.

Emotion klinkt iets meer draaglijk. De eerste nummers geven me ontzettende Eurovisiesongfestival-vibes. De productie zit wel snor. Het is toch niet mijn soort popmuziek.

Ik heb haar ooit twee nummers zien spelen op Primavera. Veel speciaal vond ik daar toen niet aan, en ik denk dat deze muziek me nooit van mijn sokken zal blazen. Dat laatste album geef ik hierna ook nog wel een kans, wie weet doet dat wat meer met mij. 'Gelukkig' zijn het maar vier albums en ben je er dus wel snel doorheen.
 
Het album of het lied? Mij viel niets op. Ik ben veel harder gewend, en ik luister toch veeleer dit soort muziek hoor denk ik. Ik vond het zelfs eerder aan de softe kant.
Het is productiegewijs, de loudness, niet de muziek op zich. Ik ben ook wat gewoon. ;)
 
Rare vraag misschien, maar ik vind EMOTION enorm luid en zwaar op de oren. Nog mensen last van?

Indeed op een gegeven moment dacht ik naar Monoliths & Dimensions aan het luisteren was :unsure:

Ik weet niet wie deze "artist" heeft gekozen voor een classic artist nominatie. Maar deze persoon zou een nekschot moeten krijgen.

giphy.gif
 
Waar kan ik intekenen voor die partij modderworstelen met CRJ? :shutup:
(zoals @shiftyke al opmerkte, liefst met haar donker haar)
De procedure om daarvoor in aanmerking te komen begint bij ondergetekende verslaan tijdens een no holds barred modderworstelmatch. De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik - Corona buiten beschouwing gelaten - al ruim een decennium effectief bezig ben met worstelen en gerelateerde sporten. Pepper you angus. :coolbrows:

Tweede album er ook doorgejaagd. Enkele leuke nummers, maar mijn aandacht trekken is voor de meeste nummers een schijnbare onmogelijkheid.
 

Ik kan deze remix door vaporwavekoning Saint Pepsi ten zeerste aanbevelen. Toont ook nog maar eens aan wat voor zotte chorus dat nummer heeft.
 
Terug
Bovenaan