Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is typisch cod ( bepaalde mappen zijn idd wel erg kleine )Wat me opvalt en me tegenhoudt om het te kopen ('t is momenteel 4 dagen gratis testen) dat het wel kleine mappen zijn.
Je loopt 10 meter en je komt al in de aanvalszone.
Het enigste wat ik mis in deze COD, zijn de groundwar mappen van MWWat me opvalt en me tegenhoudt om het te kopen ('t is momenteel 4 dagen gratis testen) dat het wel kleine mappen zijn.
Je loopt 10 meter en je komt al in de aanvalszone.

Waar zat gij deze morgen e?Where is everybody?

Waar zat gij deze morgen e?
Waarschijnlijk vanavond rond 22u nog eens online![]()
Ik kom ook normaalWaar zat gij deze morgen e?
Waarschijnlijk vanavond rond 22u nog eens online![]()

Ditto, alletwee in das haus mapNet 2 keer error gehad in t midden van een game. Sloot zich gewoon af.
Ik wist dus niks van een eventZe hebben het event moeten annuleren gisteren, geen idee of het terug actief reeds is in Vanguard.
Maar het zorgde dus voor constante crashes bij iedereen.

. Ik wist dus niks van een event.
Wat ging er dan gebeuren?
www.upcomer.com

Ik denk dat die wel actief is, want kreeg er iets van. En zag het niet staan in de normale ChallengesSecrets of the Pacific event is live in Call of Duty: Vanguard and Warzone
The Secrets of the Pacific event is live in Call of Duty: Vanguard and Warzone, introducing some additional content before Pacific arrives.www.upcomer.com
Ik heb toch ook enkele dingen gekregen dus staat idd wel actief denk ikIk denk dat die wel actief is, want kreeg er iets van. En zag het niet staan in de normale Challenges