Call of Duty: Vanguard

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Vanguard

Ik ga het toch maar aanschaffen, liefst digitaal want heb wat tijd van't weekend maar €70 in de ps store is toch te veel van het goede.

Andere sites waar je ps4 games digitaal kan aanschaffen zonder scam?

edit: laat maar, spel is al aan't downloaden :unsure:
Games die ik een jaar lang speel zoals een
cod of bf koop ik altijd digitaal geen gedoe met het wisselen van disc.

Single player games altijd op disc om dan meteen terug te verkopen.
 
Heeft er nog iemand last van wat grafische problemen in de kleine Maps wanneer er veel ontploffingen en vuur is. Ik speel op 120hz op een nieuw tv (Samsung qe65qn85). Zou dit aan het spel zelf liggen mss ?
 
nu wachten tot vrijdag se. Ben ondertussen Tier 3 lvl 175 en al 5 wapen max lvl en bij 2 Shotgun golden Camo.
Zit dan ook al 2,5 week in quarantaine, dus ja... dat heeft er wel iets mee te maken :)
Ik was nu bezig met de golden Camo te halen met 2 sms geweren maar je moet daar op een gegeven moment 50 of 100 keer 10 kille halen zonder geraakt te worden.
Ligt het aan mij of is dat echt iets extreem moeilijk ?
Ik kan nu wel zeggen dat ik ondertussen wel redelijk goed ben geworden in Vanguard maar 10 kille zonder geraakt te worden is toch extreem zenne. :)
 
10 is idd heftig, ik haal meestal wel paar keer per match men killstreak van 6 of 7 kills maar 10 lukt quasi nooit meer.

Gisteren ne kerel tegengekomen in das haus met 125 kills op ps4/5. Moest hem op pc spelen dacht ik dat hem aant cheaten was.
 
10 is idd heftig, ik haal meestal wel paar keer per match men killstreak van 6 of 7 kills maar 10 lukt quasi nooit meer.

Gisteren ne kerel tegengekomen in das haus met 125 kills op ps4/5. Moest hem op pc spelen dacht ik dat hem aant cheaten was.
das nu niet zo uitzonderlijk op die haus/shipment levels, ook al geregeld gehaald, maar da's dan shotgun spam/spawnkill festijn
 
In Das Haus haal ik idd ook redelijk wat kills en ik haal ook wel eens 9, 10 of 12 Kills maar wel niet zonder minstens 1 keer gehit te worden.
Zonder dood te gaan ok, maar niet gehit worden is een brug te ver voor mij.
Tijd dat het den 8se is want zit al meer dan een week op Tier 3 lvl 183. Ben dan meer even Skyrim terug beginnen spelen omdak toch niet echt verder geraak (buiten operators en weapons lvl'en dan) .
 
nu wachten tot vrijdag se. Ben ondertussen Tier 3 lvl 175 en al 5 wapen max lvl en bij 2 Shotgun golden Camo.
Zit dan ook al 2,5 week in quarantaine, dus ja... dat heeft er wel iets mee te maken :)
Ik was nu bezig met de golden Camo te halen met 2 sms geweren maar je moet daar op een gegeven moment 50 of 100 keer 10 kille halen zonder geraakt te worden.
Ligt het aan mij of is dat echt iets extreem moeilijk ?
Ik kan nu wel zeggen dat ik ondertussen wel redelijk goed ben geworden in Vanguard maar 10 kille zonder geraakt te worden is toch extreem zenne. :)
Zou et kunnen dat je u vergist? Ik heb smg’s gold en je moet kills halen zonder door die persoon geraakt te worden. Maar da moet niet in 1 leven. Is geen killstreak ofzo. Maw dit haal je gewoon door te ‘spelen’.
 
Ja online kunt ge toch nog wel altijd gaan dacht ik, pre downloaden zou geen afbreuk mogen doen aan feit dat ge ni online kunt.
 
Zou et kunnen dat je u vergist? Ik heb smg’s gold en je moet kills halen zonder door die persoon geraakt te worden. Maar da moet niet in 1 leven. Is geen killstreak ofzo. Maw dit haal je gewoon door te ‘spelen’.
Ah ok, ja ik heb het nog eens goed gelezen en klopt idd.
Maar dan moet ik niet specifiek 10 keer diezelfde speler killen zeker ?
Ofwel ?
 
Terug
Bovenaan