Call of Duty: Vanguard

Call of Duty: Vanguard

Ook sinds jaren nog eens CoD geprobeert met dit free weekend. Viel best mee, positief kill/death ratio dat is lang geleden dat ik dat nog eens zag. Wel pure chaos maar dat was 10 jaar geleden ook al zo natuurlijk.

Ook een paar matches gespeeld met de trial en speelt wel lekker. Kleine maps wel, waardoor veel chaos en alles snel gaat, en dus snel frustraties. :)
Geen idee of ik hem effectief ga kopen. Ik hoop eigenlijk op een korting met black friday.

Nu, tippen aan MW 2019 kan deze voorlopig niet. Dat was nu eens een top CoD.

Deze avond de game willen spelen met een kennis.
Allebei de gratis trial versie.
We konden elkaar wel joinen, maar als we dan achter een match zochten werd we altijd uit elkaars party gesmeten.
Nog iemand die deze problemen ervaren heeft?

Ook een paar matches gespeeld met de trial en speelt wel lekker. Kleine maps wel, waardoor veel chaos en alles snel gaat, en dus snel frustraties. :)
Geen idee of ik hem effectief ga kopen. Ik hoop eigenlijk op een korting met black friday.

Nu, tippen aan MW 2019 kan deze voorlopig niet. Dat was nu eens een top Co

Ja, klopt, bij was de ruimte zeer klein, wat ik minder leuk vind.
Vind ook jammer dat je een bepaald niveau moet hebben, om wapens te unlocken.

Omdat t zo lang geleden was, was m'n spel niet goed.

Thx. Wat moeite gehad om account aan te maken maar finaal toch gelukt.
T was zeer lang geleden dat ik nog eens een shooter game speelde.
T spel was zeer vlot, goede graphics maar k was echt slecht 😅.
Komt er ook een gratis testperiode voor battlefield 2048?
2 goedkope manieren die ik weet, gamepass voor 1 euro als je nog nooit gamepass hebt gehad.
Kan je 10u spelen, of EA PLAY PRO voor 15 euro.
Ik denk niet dat BF een gratis test periode gaat doen, nu heel misschien door de vele canceld pre orders dat ze het wel eens zouden overwegen.

Mijn k/d is gedaald van 1.31 naar 1.26 :wallbash:
Ma jongen toch.
Da van mij is maar 0.56 🤣🤣🤣

Maar ik ben nooit goed geweest in shooters dusja.

Snap ook totaal niet hoe jullie zo goed kunnen zijn….
Op welke sensitivity zetten jullie bvb ulle controller?

Mijn kadee is de voorbije 2 weken van 0,80 naar 0,98 gegaan. Heel in het begin was het zelfs nog e pak slechter. Doel is nu, positief worden! Nog is ne goeie avond en komt goed. Die fod is idd wel een game changer. Mijn gevoeligheid heb ik allemaal een tikkeltje hoger gezet.

Terug
Bovenaan