Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op Xbox is het gewoon op Y drukken (social) en Dan join clan.Speelt wel lekker in de mp, enkel nog wel laggy om de paar games.
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan je zoeken naar BeyondGaming clan ? Ik vind het niet direct terug.
Crossplay aan op XboxSpelen jullie crossplay aan of uit ?
Ik dacht dat ps enkel en alleen dit kan uitzetten.
Xbox zou dit niet kunnen.
Valt het mee van cheaters ( pc spelers dan ) Want das de enige reden dak et zou afzetten.Crossplay aan op Xbox
Valt het mee van cheaters ( pc spelers dan ) Want das de enige reden dak et zou afzetten.
gewoon vragen om te joinen en wachten tot ge toegevoegd word zeker?Moet je een bepaalde lvl zijn om de clan te joinen? Ben momenteel lvl 19 maar staat nog een slotje op.
Ok dan wacht ik af tot Booka de tijd heeft gevondengewoon vragen om te joinen en wachten tot ge toegevoegd word zeker?

Ik merk wel aan mijn scores als er veel pc players mee doen, wit niet dat je dit uit kan zetten.Valt het mee van cheaters ( pc spelers dan ) Want das de enige reden dak et zou afzetten.
Ik weet dat playstation als enige dat kan uitzetten bij Warzone. Maar hoe dit zit met vangaurd etc weet ik niet. Twijfel voor em gewoon op pc te kopen en met controller te spelen.Ik merk wel aan mijn scores als er veel pc players mee doen, wit niet dat je dit uit kan zetten.
Baja is vooral gelinkt aan je eigen instellingen.Maakt de taal op het doosje veel uit? Kan hier een Franstalige voor 50 euro op de kop tikken. Te veranderen?
Idd ik ook op 105 gezet ergens op youtube gezienBlijkbaar als jullie een invite sturen voor de clan, moet ik jullie vervolgens ook nog eens een request sturen..
Trouwens, net pas ontdekt dat je field of view voor console nu kunt aanpassen.
Net gedaan en volgende matchke meteen 18/2![]()