Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, wel in Nederland.Iemand enig idee of Burger King hier ook meedoet aan de promo? (free skin en 2x xp by aankoop Whopper)
Sinds de update van mij heel veel crashes terwijl ik bezig ben met campaign. Enige manier om verder te kunnen doen is de hele mission opnieuw starten.Sinds de nieuwe update kan ik niet meer spelen. Ofwel zegt hij missing one campaign dlc pack terwijl alles gewoon geïnstalleerd is. Ofwel gaat hij gewoon terug naar startscherm van ps5. Iemand nog problemen mee?
ah is da? had er eigenlijk nog nergens info over gezien.11 6v6 maps. Na 3 weken komen er al 2 bij
0u e.Iemand idee wanneer de servers exact online gaan?
Was het niet om 6u in de ochtend ?0u e.
| Region | Time |
| Los Angeles, USA | 21:00 PDT |
| Mexico City, Mexico | 23:00 CDT |
| Quebec City, Canada | 00:00 EDT |
| New York, USA | 00:00 EDT |
| São Paulo, Brazil | 01:00 BRT |
| London, UK | 05:00 GMT |
| Stockholm, Sweden | 06:00 CEST |
| Berlin, Germany | 06:00 CEST |
| Seoul, South Korea | 13:00 KST |
| Tokyo, Japan | 12:00 JST |
| Sydney, Australia | 15:00 AEDT |
Ik lees toch op meerdere plaatsen dat wij op 0u zouden kunnen spelen….Was het niet om 6u in de ochtend ?
![]()
Call of Duty: Modern Warfare 2 Release Time Explained
There have been slight changes in the Call of Duty: Modern Warfare 2 release schedule, so here's what fans need to know about the game's release time.gamerant.com
Region Time Los Angeles, USA 21:00 PDT Mexico City, Mexico 23:00 CDT Quebec City, Canada 00:00 EDT New York, USA 00:00 EDT São Paulo, Brazil 01:00 BRT London, UK 05:00 GMT Stockholm, Sweden 06:00 CEST Berlin, Germany 06:00 CEST Seoul, South Korea 13:00 KST Tokyo, Japan 12:00 JST Sydney, Australia 15:00 AEDT
Enkel single player.Kon je hem niet eerder spelen met pre order?