Call of Duty: Modern Warfare II

Call of Duty: Modern Warfare II

Was het niet om 6u in de ochtend ?

RegionTime
Los Angeles, USA21:00 PDT
Mexico City, Mexico23:00 CDT
Quebec City, Canada00:00 EDT
New York, USA00:00 EDT
São Paulo, Brazil01:00 BRT
London, UK05:00 GMT
Stockholm, Sweden06:00 CEST
Berlin, Germany06:00 CEST
Seoul, South Korea13:00 KST
Tokyo, Japan12:00 JST
Sydney, Australia15:00 AEDT
Enkel voor PC is het een global release om 6u morgenvroeg, console is middernacht lokale tijd.

Damn dacht dat de servers open gingen vandaag om 19u net zoals de early access en de beta ook op donderdagavond begonnen. Niet dus 😔

Zending gisterenavond om 22u verwerkt bij PostNL… Dan mag ik die vandaag wss niet verwachten?
Heb je geen tracking gekregen? Naar mijn ervaring, gaat die vandaag wel aankomen hoor. Bij mij hetzelfde verhaal en gaat normaal zeker aankomen vandaag. Maar de kwaliteit van leveringen van PostNL kan blijkbaar wel wat verschillen afhankelijk van waar je woont.

1666941617948.png

Besteld via coolblue en zopas via bpost ontvangen. Nu nog een update van 46GB downloaden (xbox series x) en we kunnen na het werk onmiddellijk aan de slag :).

Die downloads wordt toch ook maar erger en erger. Moet ge eerst meer dan 80 gig downloaden, blijkt dan dat ge in game nog eens de single- en multiplayer apart moeten downloaden (nog eens 32 gig)? Kunt ge nog eens wachten.

EDIT: Blijkbaar zijn er 2 campaign packs. Nog eens 14gig er bij en nog eens wachten...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan