Call of Duty: Modern Warfare II

Call of Duty: Modern Warfare II

Ik heb pre-order bij bol. Kunt ge dan ook campaign al week vroeger spelen? Heb precies nog geen code ontvangen.

Ben benieuwd naar de campaign.

Altijd leuke korte rollercoaster
ik moet zeggen dat SP's mij totaal niet kunnen boeien.
Maar doordat ze het een week vroeger vrijgeven zal ik het toch wel spelen, op deze manier krijg ik al een beetje gevoel over de guns en movement :)

Laatst bewerkt:
ik moet zeggen dat SP's mij totaal niet kunnen boeien.
Maar doordat ze het een week vroeger vrijgeven zal ik het toch wel spelen, op deze manier krijg ik al een beetje gevoel over de guns en movement :)
+ op PC kunt ge uw tijd nemen voor keybinds te zetten en te spelen met gfx settings voor je fps te optimaliseren.

Ook bij het spelen van de SP unlockt ge stuff in de MP zoals emblems, operators en een blueprint dacht ik.

+ op PC kunt ge uw tijd nemen voor keybinds te zetten en te spelen met gfx settings voor je fps te optimaliseren.

Ook bij het spelen van de SP unlockt ge stuff in de MP zoals emblems, operators en een blueprint dacht ik.

Je krijgt inderdaad emblems, call cards en een blueprint om een wapen te unlocken voor MP indien je de SP uitspeelt. En ook verschillende dubbele XP boosts.

ben bijna op het einde.
ga blij zijn, ik haat single players, en kvind het over 't algemeen redelijk saai.
Maar ik ben dan ook geen referentie voor single player feedback :)

Desondanks voelde ik me verplicht om het wel uit te spelen.

Veel te veel bugs naar mijn goesting op PC, al een aantal crashes gehad, grafisch heel veel pop-in en textures die precies niet laden, ook elke keer als ik respawn krijg ik enorme framedrops voor een paar seconden, zeer irritant als je op veteran speelt en constant dood gaat.

Heb het net afgezet tijdens die missie waar je met voertuigen kan rijden, meer dan 10 keer dood gegaan door gameplay bugs als je van voertuig wilt wisselen, gewoon frustrerend...

Veel te veel bugs naar mijn goesting op PC, al een aantal crashes gehad, grafisch heel veel pop-in en textures die precies niet laden, ook elke keer als ik respawn krijg ik enorme framedrops voor een paar seconden, zeer irritant als je op veteran speelt en constant dood gaat.

Heb het net afgezet tijdens die missie waar je met voertuigen kan rijden, meer dan 10 keer dood gegaan door gameplay bugs als je van voertuig wilt wisselen, gewoon frustrerend...
Zelf niets van problemen eigenlijk.
Maar op die missie heb ik ook wel gevloekt, ook paar keer stukken opnieuw moeten doen.

Nu in Amsterdam. Wel mooi gedaan.

De gezichtanimaties en hoe iedereen loopt haalt me er wel uit. Last of Us blijft toch meester hierin

Net ook uitgespeeld op PS5, geen last van glitches of bugs. Grafisch zag het er heel goed uit en verhaal was ook ok voor een shooter te zijn. Enig minpunt is dat de savepunten beter kunnen. Soms sterf je op een moment dat er een vijand voor je neus staat en dan word je bijna onmiddelijk gespawnkilled wanneer het spel opnieuw start.
Die voorlaatste missie met die tank was wel heel pittig, daar heb ik toch even aangezeten

Ik ben nu iets over halfweg in de campaign denk ik. Ik vind het absoluut niks. Heb niet het gevoel dat ik een shooter aan het spelen ben.
Heb meer het gevoel dat ik in voertuigen heb gezeten, naar tekst heb geluisterd of gewandeld heb dan dat ik kogels gevuurd heb.

Terug
Bovenaan