Call of Duty: Modern Warfare II

Call of Duty: Modern Warfare II

De single player is precies een lange film, zit nog niet ver genoeg om te weten of het een goeie film is. Voorlopig wel ok

Voila, campaign ook uit ondertussen. 't is een beetje zoals Avalius zegt: een lange film. Gameplay was niet overtuigend, het verhaal was best ok voor een COD te zijn (dat niet bekend staat voor zijn geweldige verhalen). 7/10 en een 6-7 uur over gedaan.

Iemand enig idee of Burger King hier ook meedoet aan de promo? (free skin en 2x xp by aankoop Whopper)

Sinds de nieuwe update kan ik niet meer spelen. Ofwel zegt hij missing one campaign dlc pack terwijl alles gewoon geïnstalleerd is. Ofwel gaat hij gewoon terug naar startscherm van ps5. Iemand nog problemen mee?

Sinds de nieuwe update kan ik niet meer spelen. Ofwel zegt hij missing one campaign dlc pack terwijl alles gewoon geïnstalleerd is. Ofwel gaat hij gewoon terug naar startscherm van ps5. Iemand nog problemen mee?
Sinds de update van mij heel veel crashes terwijl ik bezig ben met campaign. Enige manier om verder te kunnen doen is de hele mission opnieuw starten.

Ook sinds de update problemen, ik moest de game 4 keer opstarten voordat ik kon verder spelen met de campaign.
en dan na 2h te spelen wil ik een checkpoint laden, zwart scherm.

Los van dat probleem de SP campaign is toch wel dik ok vind ik, elke missie is anders het ene moment zit je stealthy bezig andere moment ga je snipen van grote afstanden en een ander moment zit je van auto's te hopen op een snelweg lol.

ik heb er wel zin in.
Single player ook uitgespeeld en deze middag vanaf 13u)eens kijken wat de multiplayer geeft.
Benieuwd naar de nieuwe mappen.

oeps: zal toch pas deze nacht worden: ze zouden mensen die Nieuw-Zeeland truc op Xbox gebruiken blokkeren tot hun tijdzone released

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb gewoon een beetje schrik dat er maar weinig 6vs6 mappen zullen zijn..
Dat was het enige positieve aan Vanguard, dat waren echt veel mappen bij release.

Bij deze nog wat opzoekingswerk gedaan:

CsJnPbj.jpg

5ELsM9I.png

Was het niet om 6u in de ochtend ?

RegionTime
Los Angeles, USA21:00 PDT
Mexico City, Mexico23:00 CDT
Quebec City, Canada00:00 EDT
New York, USA00:00 EDT
São Paulo, Brazil01:00 BRT
London, UK05:00 GMT
Stockholm, Sweden06:00 CEST
Berlin, Germany06:00 CEST
Seoul, South Korea13:00 KST
Tokyo, Japan12:00 JST
Sydney, Australia15:00 AEDT

Was het niet om 6u in de ochtend ?

RegionTime
Los Angeles, USA21:00 PDT
Mexico City, Mexico23:00 CDT
Quebec City, Canada00:00 EDT
New York, USA00:00 EDT
São Paulo, Brazil01:00 BRT
London, UK05:00 GMT
Stockholm, Sweden06:00 CEST
Berlin, Germany06:00 CEST
Seoul, South Korea13:00 KST
Tokyo, Japan12:00 JST
Sydney, Australia15:00 AEDT
Ik lees toch op meerdere plaatsen dat wij op 0u zouden kunnen spelen….

Modern Warfare 2 will officially be released on Friday, October 28th 2022. For those on PlayStation and Xbox consoles, the release time for Modern Warfare 2 will be midnight local time

Ik zit erin.
Op Activision account ingelogd en daar land veranderd naar Nieuw-Zeeland

Ik speel wel op Xbox

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan