D
Deleted member 37
Guest
Blijkbaar zou deze vanavond 19u te preloaden zijn voor mensen met Xbox-preorder.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens de website is dat pas vanaf de 22e voor mensen met een pre-order.Blijkbaar zou deze vanavond 19u te preloaden zijn voor mensen met Xbox-preorder.
Preloaden e. Dus beta downloaden maar pas speelbaar vanaf 22steVolgens de website is dat pas vanaf de 22e voor mensen met een pre-order.
Sorry, had het verkeerd gelezen.Preloaden e. Dus beta downloaden maar pas speelbaar vanaf 22ste
Hier nog geen crashes gehad.Tof spel maar zoveel crashes en als ik efkes op reddit kijk ben ik ook niet de enige![]()
Ik heb deze ook nooit ontvangen ( ook pre order via bol ) . Heb de klantendienst gecontacteerd en zonet 15 euro tegoed gekregenIk heb nog steeds geen pre-order code gehad van BOL![]()

Vanaf 19u, dacht ik.Iemand een idee vanaf hoelaat je de open beta kan spelen voor pc gebruiker? Las ergens 10:00 onze tijd maar is nog niet beschikbaar zie ik
Geen enkele van de wapens is volledig vrij in de beta. Je kan ze unlocken, maar niet upgraden. Kastuv-74u, TAQ-56 etc. zijn unlockbaar maar er zijn geen upgrades. M4-platform bijvoorbeeld heeft dan wel upgrades, maar enkel een beperkt aantal. 'T is een beta voor ietsIk heb het nu al een paar dagen gespeeld en op zich vind ik het moeilijk om te beoordelen.
Ben nogal iemand die graag de sniper gebruikt, maar deze kan je gewoon niet aanpassen (ofwel ben ik gewoon nog niet hoog genoeg qua level) en het switchen tussen 2 wapens en daarna schieten vind ik enorm traag.
Ook speelt het imo wel wat tragen dan de voorgangers, maar dat kan bedrog zijn.
De maps en manier van schieten vind ik wel goed.

.