Call of Duty: Modern Warfare II

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Call of Duty: Modern Warfare II

ik vond het er nie slecht uitzien.
Alvast veel beter dan Cold War & Vanguard samen.

Slide cancel eruit vind ik ook goed. Maar had gelezen dat ze dat mss gingen terug brengen na feedback van de beta's.
 

Ok thanks. En valt het al te download of is de download er pas vanaf 19u? Of heb je code nodig voor download?
Al 2 keer contact opgenomen met bol maar al 2 keer dat ze zeggen dat ze de games afdeling niet kunnen bereiken en dat die mij gaan contacteren.
 
Ok thanks. En valt het al te download of is de download er pas vanaf 19u? Of heb je code nodig voor download?
Al 2 keer contact opgenomen met bol maar al 2 keer dat ze zeggen dat ze de games afdeling niet kunnen bereiken en dat die mij gaan contacteren.
ik moest eerst code op callofduty.com ingeven en dan kreeg ik code voor PlayStation store. Hiermee kon ik dan de beta downloaden

Vrees er wel voor Da ge nu nog een code gaat ontvangen…
 
De MP ziet er nu toch niet echt next-gen uit. Maar waarschijnlijk koop ik hem toch :unsure:.
Vind het er toch heel gedetailleerd uitzien. Character modellen hebben echt enorm veel details. Ik vind vooral die operators cool die een masker op hebben. De ogen onder dat masker, ziet er allemaal super goed uit. Geweren,...ook zeer nice. Omgeving ziet er toch duidelijk beter uit dan vorige COD games. Hopelijk krijgen we fov slider ook in warzone voor PS5...
 
ik moest eerst code op callofduty.com ingeven en dan kreeg ik code voor PlayStation store. Hiermee kon ik dan de beta downloaden

Vrees er wel voor Da ge nu nog een code gaat ontvangen…

Daarnet code nog ontvangen. Morgen beetje tijd om eens te testen.
 
Hier omgekeerd, MW19 amper gespeeld (20u), kon er moeilijk inkomen en snel laten liggen.
Cold War was dan geslaagd voor mij, deftige mappen en gfx.
Vanguard was huilen met de pet op, sommige mappen 🤮 en gfx een stap terug.

Aankomende open beta van MW2 beslissen of ik ga kopen of niet.
 
Terug
Bovenaan