Ik was precies ook niet echt blown away met wat ik gezien had.Wat aan’t zien op twitch maar ziet er toch redelijk houterig uit, trekt eigenlijk op ni veel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was precies ook niet echt blown away met wat ik gezien had.Wat aan’t zien op twitch maar ziet er toch redelijk houterig uit, trekt eigenlijk op ni veel.
19uIs die open beta op PS5 nu al bezig? Heb nog altijd geen mail van bol.
ik moest eerst code op callofduty.com ingeven en dan kreeg ik code voor PlayStation store. Hiermee kon ik dan de beta downloadenOk thanks. En valt het al te download of is de download er pas vanaf 19u? Of heb je code nodig voor download?
Al 2 keer contact opgenomen met bol maar al 2 keer dat ze zeggen dat ze de games afdeling niet kunnen bereiken en dat die mij gaan contacteren.
.De MP ziet er nu toch niet echt next-gen uit. Maar waarschijnlijk koop ik hem toch.
ik moest eerst code op callofduty.com ingeven en dan kreeg ik code voor PlayStation store. Hiermee kon ik dan de beta downloaden
Vrees er wel voor Da ge nu nog een code gaat ontvangen…
Yes. Volgend weekend is het open beta normaal. Dus dan kan iedereen spelen.moet je het gekocht hebben voor de beta te kunnen spelen ?
18-20 en 24-26 september kan je zonder code spelen.moet je het gekocht hebben voor de beta te kunnen spelen ?
Ziet er eigenlijk gewoon een letterlijke kopie uit van MW'19?
en gfx een stap terug.