Call of Duty: Modern Warfare II

Call of Duty: Modern Warfare II

Tof spel maar zoveel crashes en als ik efkes op reddit kijk ben ik ook niet de enige 😶

Pre order mooi op tijd gehad v bol.
In het begin dacht ik wat een trage boel, tot ge een betere class hebt . En dan komen de kills vanzelf.
Wat is dat streamen v graphics in de optie menu .veel verschil zie ik niet echt als het afstaat.

Ik heb het nu al een paar dagen gespeeld en op zich vind ik het moeilijk om te beoordelen.
Ben nogal iemand die graag de sniper gebruikt, maar deze kan je gewoon niet aanpassen (ofwel ben ik gewoon nog niet hoog genoeg qua level) en het switchen tussen 2 wapens en daarna schieten vind ik enorm traag.

Ook speelt het imo wel wat tragen dan de voorgangers, maar dat kan bedrog zijn.
De maps en manier van schieten vind ik wel goed.

Ik heb het nu al een paar dagen gespeeld en op zich vind ik het moeilijk om te beoordelen.
Ben nogal iemand die graag de sniper gebruikt, maar deze kan je gewoon niet aanpassen (ofwel ben ik gewoon nog niet hoog genoeg qua level) en het switchen tussen 2 wapens en daarna schieten vind ik enorm traag.

Ook speelt het imo wel wat tragen dan de voorgangers, maar dat kan bedrog zijn.
De maps en manier van schieten vind ik wel goed.
Geen enkele van de wapens is volledig vrij in de beta. Je kan ze unlocken, maar niet upgraden. Kastuv-74u, TAQ-56 etc. zijn unlockbaar maar er zijn geen upgrades. M4-platform bijvoorbeeld heeft dan wel upgrades, maar enkel een beperkt aantal. 'T is een beta voor iets :)
Ik vind de snelheid hetzelf of net iets trager dan MW2019, maar het speelt erg goed. De vorige heb ik overgeslagen en Cold War vond ik zo slecht dat ik maar een uurke of 2 multi gespeeld heb dus geen vergelijking :unsure:

Ik heb het ook vandaag pas een paar uurkes kunnen uitproberen (Series X). Qua maps bleef ik een beetje op mijn honger zitten, maar ben dan ook geen traditionele COD fan. MW19 is de eerste die mij echt kon boeien 😊.

Mercado was echt dikke fun, de andere maps vond ik wat minder. Farm 18 en Breenbergh Hotel eerder middelmatig (Breenbergh is wel visueel heel knap). Valderas een regelrechte ramp. Die deed mij denken aan de beta maps van Cold War met die lange brede gangen. Hopelijk komen er in de full game nog wat leuke maps bij.

Gunplay is zoals verwacht met MW19 in mind helemaal mijn ding. Ook de controls voelden quasi direct goed aan. De FOV slider voor consoles is ook een geweldige toevoeging.

Grafisch een mooie bump, speelt ook geweldig vlot, zelfs met de texture streaming aan

Nog wat snipe kills. Ook een paar van warzone voorbije 2 weken.
Vond de beta wel goed spelen. Gunplay voelt heel goed aan. Weet alleen niet of ik deze effectief ga kopen. Klassieke multiplayer zegt me persoonlijk niet meer zoveel. We shall see...

Terug
Bovenaan