Business email zonder spamissues

sinvayne

Member
Dag iedereen,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een goede oplossing om de mails van mijn eigen domein niet automatisch in de spamfolders terecht te laten komen van de populaire @hotmail,... accounts.
Daarbij heb ik al vanalles geprobeerd: verschillende hosts, tussenpartijen (zohoo mail etc),.... Combell had een tijdje een specifiek hosting plan voor email accounts en voor €12/jaar had ik daar de oplossing gevonden. Jammer genoeg hebben ze de prijs van dat pakket vorig jaar x5 gedaan, dus ik vroeg me af wat jullie gebruiken voor het hosten van je bedrijfsemails?
 
Vooral zien dat uw DNS records allemaal goed ingesteld zijn, voornamelijk uw SPF en DKIM records helpen daar al bij. Maar dat gaat nooit 100% zijn natuurlijk. Uw hosting maakt op dat vlak niet zo super veel uit.
 
Ik sukkel hier ook al heeeel lang mee. Ik heb het gevoel dat bijna al mijn mails naar hotmail in spam gaan bij potentiele klanten.
Ik word er gek van hoeveel geld dit mij potentieel kost...

Dat bij combell werkte goed? als dat maar 60 euro per jaar kost is dat een no brainer.


edit: ik zie bij combell dat een basic mailserver ongeveer 200 euro per jaar kost. Als dat een garantie is dat alle mails toekomen zou ik dat wel eens proberen.



edit: na uitvoerig testen met mijn web beheerder is uit gekomen, het ligt aan mijn computer.

Mails via iphone komen toe, mails via mijn 2e computer komen ook toe.
Ik ga nu AVG uninstallen en zien als dat wat doet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan