Politie die iets doet aan blaffende/jankende hond: good luck.
Bemiddelaars die iets doen aan blaffen/jankende hond: good luck.
Hiernaast zitten we met zo een janker. Bewust aangeleerd door de buurvrouw om op alles wat beweegt te janken in hun hof.
Veel gebeld naar politie, die doen geen hol.
Zelfs om haar te dwingen haar tuin volledig te omheinen heeft het maanden geduurd (toen ik het vroeg begon ze zelf te janken)
Hebben dan eens ultrasoon geluid gezet en dag later stonden er al 3 van vlaamse dierenwelzijn met politieagent aan de deur
Terwijl dat dus gewoon op website federale overheid staat als hulpmiddel, waanzin.
Volgens hen had ook de buurvrouw er last van terwijl je dat niet hoort en het niet eens aanstond zelfs

Politieagent heeft me dan nog wat zitten afblaffen ook, zijn naam eens opgezocht en kwam bij hondenhobbykweker uit..
Ze heeft hem zelfs eens om 1u 's nachts achter mij aangestuurd toen we thuiskwam en ze er mee buiten zat terwijl hem weer aan het janken was en ze kwam er dan ladderzat achterna. Zelfs dan komt de politie gewoon niet
Sindsdien zeg ik er geen woord meer tegen, af en toe brul ik wel nog eens als hem weet aan het janken is en de emmer overloopt
Hier gaat een dag komen dat ik hem gewoon omverrij op straat (want om op het voetpad te wandelen met zijn hond voelt hem zich te goed). Daarnet weer tijdens ons avondeten constant gejank naast onze kop.
Elke morgen, 's middags en 's avonds wanneer ze hem buiten laten.
In de zomer zet ik muziek buiten, hoe luider hem jankt hoe luider de muziek wordt.
Enige hoop voor ons is als er naast en achter de buren ook mensen komen wonen want nu zijn wij de enige buur
Voor de lokale verkiezingen is de burgemeester aan de deur geweest, weet uit goede bron dat ze weigeren om er iets aan te doen. Stond met zijn mond vol tanden toen ik hem dat zei, deed zelfs geen poging om te ontkennen.
Hem er ook ineens fijntjes op gewezen dat volgens de wijkvoorschriften er zelfs geen omheining mag geplaatst worden en dus de facto honden verboden zijn, dat haar bomen ook onreglementair staan en dat ze bouwovertreding heeft begaan zonder gevolgen..