ÉÉN Blokken

Die Sarah lacht toch ongelooflijk fake met Ben zijn moppen? Het is zelfs niet een beetje geloofwaardig.
Blij dat die eruit is, begon me echt te ergeren.

Lacht gelijk een heks, de halve tijd nog terwijl de andere kandidaat aan het woord is ( bv als Ben iets persoonlijks vraagt tussendoor ofzo ), altijd commentaar of een opmerking op alles, 1001 smoelen trekken.
Denk dat dat iemand is die altijd op alles en iedereen het laatste woord moet hebben in het dagelijks leven, dat of toch in ieder geval het meeste van de aandacht.
 
Toch een geslaagde joke daarjuist van Ben over Daft Punk die gestopt zijn: “Nu gaan ze motocrossen” :laugh:
 
Beetje teleurgesteld in de mensen hier se.
Al 3 dagen zo een schoon meisje en nog niemand iets van gezegd.
 
Pics? Sharing is caring
2021-05-05-19-40-24-Blokken-Aflevering-5744-2020-2021-VRT-NU.jpg


Zo. Weer voor eeuwig op internet.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Beetje een Frances Lefebure vibe, maarja ze ligt eruit.
Die birgit van mol look-a-like heb ik me aan opgejaagd gisteren, 1 van mijn grootste pijnpunten bij dit programma zijn mensen die geen kaas van tetris hebben gegeten en het spelbord verneuken.
 
Beetje een Frances Lefebure vibe, maarja ze ligt eruit.
Die birgit van mol look-a-like heb ik me aan opgejaagd gisteren, 1 van mijn grootste pijnpunten bij dit programma zijn mensen die geen kaas van tetris hebben gegeten en het spelbord verneuken.
Het stomste vind ik dat de 2e ronde gewoon 2 keer hetzelfde is.
En dat het quasi enkel gaat om snel afdrukken. Veel vragen zijn echt absurd makkelijk. En dan geven ze er nog een tip bij ook.
 
Het stomste vind ik dat de 2e ronde gewoon 2 keer hetzelfde is.
En dat het quasi enkel gaat om snel afdrukken. Veel vragen zijn echt absurd makkelijk. En dan geven ze er nog een tip bij ook.
Tja het niveau van de vragen is nu niet zo hoog. Maar ik zou het toch niet onderschatten eens je voor een camera zit. Je moet én snel kunnen afdrukken én goed met de blokjes kunnen spelen én ook van alles iets weten (zijn er genoeg bv die niks van sport, film, etc weten).

En dan nog Ben de hele tijd met zijn gezever daartussen :unsure:
 
Verbaast mij eigenlijk dat je de kandidaten dat nooit ziet doen. Ofwel wordt er handig gemonteerd natuurlijk.
Ik ben er vrij zeker van dat er daar serieus hard op wordt gemonteerd. Op deze manier hebben die mensen van de regie bij Big Brother wel zekerheid van werk.
 
Tja het niveau van de vragen is nu niet zo hoog. Maar ik zou het toch niet onderschatten eens je voor een camera zit. Je moet én snel kunnen afdrukken én goed met de blokjes kunnen spelen én ook van alles iets weten (zijn er genoeg bv die niks van sport, film, etc weten).

En dan nog Ben de hele tijd met zijn gezever daartussen :unsure:
Nee maar ipv bijvoorbeeld te vragen 'welke acteur speelde in Titanic de rol van Jack Dawson' vragen ze 'welke Leonardo speelde in Titanic de rol van Jack Dawson'. Dat zijn vragen die zonder die extra tip ook al vrij makkelijk zijn als je niet wereldvreemd bent. En als je het dan niet weet, ja so be it he, het is een quiz, je kan niet alles juist hebben. Je grootste winstkansen komen eigenlijk door het snelste af te drukken, kennis zou toch meer doorslag mogen geven imo.
 
Nee maar ipv bijvoorbeeld te vragen 'welke acteur speelde in Titanic de rol van Jack Dawson' vragen ze 'welke Leonardo speelde in Titanic de rol van Jack Dawson'. Dat zijn vragen die zonder die extra tip ook al vrij makkelijk zijn als je niet wereldvreemd bent. En als je het dan niet weet, ja so be it he, het is een quiz, je kan niet alles juist hebben.
Anderzijds zijn ze dan weer heel streng dat het exact juist moest zijn. Bv al dan niet een lidwoord gebruiken, of bv in een naam een i ipv e niet goed uitspreken en je bent gejost.
 
Terug
Bovenaan