Muscleduck
Well-known member
Daar doen toch echt de meest debiele mensen aan mee. Ze wist de 1e letter zelfs 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik precies niet goed geslapen, ik zie het ook niet.

Basiliek natuurlijk. Gij stom kieken. /sIk precies niet goed geslapen, ik zie het ook niet.![]()
Als die weer eens begint met zijn "one-hundred-and-eighty" dan ga ik altijd strijk![]()
Nu dat het format van de 2de ronde veranderd is, wordt er nog zelden 180 gescoord. Zal nooit meer hetzelfde zijnVandaag nog eens gezien, en hij heeft de origin story verteld van zijn "one-hundred-and-eighty". Alsof we niet wisten van waar dat komt natuurlijk![]()

Dat kan zeker. Vergeet je opnames op VHS niet.Ik dacht altijd dat ik later in't rusthuis nog steeds blokken met Ben kon kijken![]()
of RVGWel goed dat ze Sven de Leijer nemen als vervanger, en niet afkomen met een Danira Boukhriss of één of andere hyperactieve trien van op Ketnet.

Pas op, ik denk dat die dat niet slecht zou doen. De Weekwatchers op Radio 2 is ook best oké.of RVG![]()
Die wordt al de 3de presentator van De Tafel, naast Gert en Tinne.of RVG![]()
Men had ook gewoon kunnen stoppen.Wel goed dat ze Sven de Leijer nemen als vervanger, en niet afkomen met een Danira Boukhriss of één of andere hyperactieve trien van op Ketnet.
Men had ook gewoon kunnen stoppen.
Geen fan van Sven. Ook niet de tofste mens om mee te werken. En het is niet dat Blokken zo een goeie format is. Het vertrek van Ben was gewoon een goed moment om te stoppen.