ÉÉN Blokken

Enfin om dus van de glimlach topic da te komen zeggen ook.
Wa ne zever die tip, soms is dat zoooo easy maar dit was gewoon gene deftige tip he allee kom... 🤦‍♂️
 
Vandaag niet gezien, maar die rosse was er gisteren ook al en toen was het KROONTJE met als tip "hoofddeksel miss belgië" of zoiets. Ze had toch nog een paar letters nodig zenne.
 
Lol wat? Tip: ijskoude voeten, gezocht woord: tintelen? Wie legt die associatie nu? 't is echt erg de laatste tijd 😂
 
Idd... Das nog 't ergerlijkst van al.
Iedere normale mens denkt: wtf en hij doet juist alsof 't zo simpel was 🤦‍♂️
Dat doet Ben toch altijd , hij lijkt alles te weten en als een kandidaat het antwoord niet weet, wrijft hij het er bijna iedere keer in. Arrogante quizmaster stijl in ieder geval
 
Ooh man, ik krijg fysiek pijn van de cringe-overload, omdat er een Nederlandse kandidate is, moet die opperlul heel de tijd "Nederlands" praten, tv moet af, waar is mijn kaske 😡😡😡😡😡 het is gewoon ondraaglijk.
 
Ooh man, ik krijg fysiek pijn van de cringe-overload, omdat er een Nederlandse kandidate is, moet die opperlul heel de tijd "Nederlands" praten, tv moet af, waar is mijn kaske 😡😡😡😡😡 het is gewoon ondraaglijk.
Cringen met Ben zijn gedrag en stokpaardjes is toch net 1 van de redenen om naar Blokken te kijken? Of kijk je dan om die kandidaten te zien zwoegen op die aartsmoeilijke quizvragen? :unsure:
 
Terug
Bovenaan