Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

In de previews lijken Veerle en Sven dan nog effectief samen te wonen? Ik snap dat eerlijk gezegd niet, dat heeft toch geen enkele slaagkans en ze willen het allebei niet meer. Zijn er in de voorbije jaren al koppels vroegtijdig uit elkaar gegaan (dit is nog maar het tweede seizoen van blind getrouwd dat ik volg)? Of is dat not done en moeten ze hun tijd uitzitten?

Goh, ik denk dat ze contractueel wel gebonden zijn om het programma af te maken. Vorig seizoen had je ook wel dat ze elk terug thuis gingen wonen voor een periode, maar je moet dan nog wel op gesprek en toch de intentie geven dat je nog aan die relatie werkt.

Dave vertelt dan eindelijk eens wat hem op de lever ligt, waarom het voor hem wat moeilijker is om zich bloot te stellen. En dan reageert Hanne daar fel op, dat is toch echt niet hoe je wil dat iemand reageert op zoiets.
Wij zaten hier allebei geïrriteerd omdat het cliché van "spraakwaterval die niet kan luisteren" toch weer eens klopt bij haar.

"Ik heb het heel zwaar met het feit dat ik stotter, ik moet dat dagelijkse overwinnen"
"Daar kraait toch geen haan naar?"

Da's in hetzelfde genre als:
"Ik ben depressief"
"Kan je niet gewoon wat meer plezier maken?"

Oké, bedankt voor deze constructieve feedback. Dit is echt een perfect voorbeeld van hoe het allemaal niet moet :tongue:

Heel frustrerend om naar te kijken. Ik root keihard voor Dave maar het zou mij verbazen mocht daar iets uitkomen.

Verder denk ik (zoals praktisch iedereen zeker) dat Dennis het verpest heeft en dat Nathalie daar allemaal heel goed mee omgaat. Je zal maar eens op reis zijn met iemand die op bepaalde momenten zo kinderachtig doet en de sfeer verpest. Komaan Dennis, herpak je! :biglaugh:

Ik vond het zo raar dat Dennis zo in zijn handen klapte toen ze in die ligstoelen zaten en Nathalie hem wou knuffelen
Was zo echt precies een puber die voor de eerste keer aan borsten mocht voelen.
kwam echt heel bizar over bij mij.

Ik vind eigenlijk niets mis mee met Davy, die heeft gewoon een laag zelfvertrouwen door zijn gestotter als hij nieuwe mensen leert kennen. Da's volgens mij echt wel nen chille gast. Ik zie da nog goedkomen, maar die Hanne moet zelf ook wa water bij de wijn doen. Iemand laten genieten van stilte bijvoorbeeld.

Die Nathalie en Dennis, dat komt bij mij precies over als een babysit. Hoewel ze in leeftijd niet veel verschillen, ziet ge aan de houdingen dat er precies 10 jaar tussen zit.

Veerle is een verwend nest, maar 'k zou eerlijk gezegd ook niet van Sven moeten weten. Denk dat ze persé een oud koppel er wilden insteken, maar te weinig kandidaten.

Die Dennis mist precies gewoon nog een hele portie levenservaring. Zo liggen janken omdat iets niet lukt, precies een kleuter die geen snoepje krijgt.

Candice vond ik wel heel high maintenance overkomen. ‘Allé Marijn, trek eens duusd foto’s van mij, maar neeeeen, de camera niet zo scheef houden. Hihi draag mij naar de kamer, als ik teveel weeg, zet mij dan maar neer hé.’ En dan die (gespeelde) verontwaardiging omdat hij haar effectief neerzet.
Denk dat Marijn (of was het Merijn?) dat in het begin en in de setting van een reis wel nog tof vindt, maar dat dat ook niet blijft duren. En die fysieke aantrekking, zoals het er op tv uitziet, is ook maar het enige dat ze hebben, meer diepgang hebben ze nog niet getoond.

Candice vond ik wel heel high maintenance overkomen. ‘Allé Marijn, trek eens duusd foto’s van mij, maar neeeeen, de camera niet zo scheef houden. Hihi draag mij naar de kamer, als ik teveel weeg, zet mij dan maar neer hé.’ En dan die (gespeelde) verontwaardiging omdat hij haar effectief neerzet.
Denk dat Marijn (of was het Merijn?) dat in het begin en in de setting van een reis wel nog tof vindt, maar dat dat ook niet blijft duren. En die fysieke aantrekking, zoals het er op tv uitziet, is ook maar het enige dat ze hebben, meer diepgang hebben ze nog niet getoond.
Dit dus.
Een relatie puur op uiterlijk blijft niet duren. Op dit moment zitten ze op een roze wolk. Wacht maar tot er iets wat problemen zijn en de ene er niet op reageert zoals de andere zou willen..

Die zijn nog gedoemd om eerst te mislukken die 2. Inhoud 0. Is er al iets anders uit die kerel zijn mond gekomen dan een bevestigend antwoord op 1 van haar vragen.

Iedere week opnieuw vergeet ik dat. En dan zegt m'n vrouw: 't is straks van Blind Getrouwd, wat denk je?'.
Tzal wel zijn dat ik mijne zondagavond ga vullen met een cringefest van jewelste. Pure ontspanning.

Ik lag plat met den Dennis. Is hij niet bezig met het creëren van heel oncomfortabele momenten, is die in zijn gat gebeten omdat iets niet liep zoals hij het in gedachten had. Zegt vervolgens gewoon niets meer. Uren aan een stuk zwijgen of kort reageren, om dan in den auto (omdat die het in zijne kop haalt) terug te beginnen praten. Als z'n vrouw dan zegt: cva? Antwoord den Dennis: ja hoor, waarom?

Waarom vraagt hij. Ik kon niemeer.

Den Dennis beseft niet dat Nathalie haar wel heel erg alleen moet gevoeld hebben als haar enige (overigens onbekende) reisgezel er niet meer mee wilt praten. De slimmen.

Dennis wil zich het mannetje voelen. En als hij snel met de auto of de jetski rijdt, voelt hij zich sterk. Als hij niet kan ademen door een zuurstoffles, dan voelt die zich een loser. En dan gedraagt hij zich ook zo. In plaats van enthousiast te vragen hoe zij het heeft gehad, moet ze hem nog troosten omdat hij niet mee kon :').

Ik vind eigenlijk niets mis mee met Davy, die heeft gewoon een laag zelfvertrouwen door zijn gestotter als hij nieuwe mensen leert kennen. Da's volgens mij echt wel nen chille gast. Ik zie da nog goedkomen, maar die Hanne moet zelf ook wa water bij de wijn doen. Iemand laten genieten van stilte bijvoorbeeld.

Die Nathalie en Dennis, dat komt bij mij precies over als een babysit. Hoewel ze in leeftijd niet veel verschillen, ziet ge aan de houdingen dat er precies 10 jaar tussen zit.

Veerle is een verwend nest, maar 'k zou eerlijk gezegd ook niet van Sven moeten weten. Denk dat ze persé een oud koppel er wilden insteken, maar te weinig kandidaten.
Als je zo weinig zelfvertrouwen hebt en dan nog eens stottert, dan kan ik me wel inbeelden dat de andere partij zich afvraagt hoe het goed kan komen. Al bij al gaat Hanne er goed met om, ze had al 10.000 keer definitief afgehaakt kunnen hebben zoals Veerle.

Uiteraard was het wat onhandig om te zeggen "dat niemand er wakker van ligt" over zijn gestotter, maar het was op zcih wel positief en ondersteunend bedoeld. Doe het ook maar hén iemand ondersteunen die je van toeten of blazen kent en waar je nog geen connectie mee voelt. Lijkt me echt niet makkelijk.

Ik vind die Nathalie elke aflevering wat sympathieker overkomen. Jammer dat ze haar gekoppeld hebben aan een sociaal-incapable Michiel.

Iedere week opnieuw vergeet ik dat. En dan zegt m'n vrouw: 't is straks van Blind Getrouwd, wat denk je?'.
Tzal wel zijn dat ik mijne zondagavond ga vullen met een cringefest van jewelste. Pure ontspanning.

Ik lag plat met den Dennis. Is hij niet bezig met het creëren van heel oncomfortabele momenten, is die in zijn gat gebeten omdat iets niet liep zoals hij het in gedachten had. Zegt vervolgens gewoon niets meer. Uren aan een stuk zwijgen of kort reageren, om dan in den auto (omdat die het in zijne kop haalt) terug te beginnen praten. Als z'n vrouw dan zegt: cva? Antwoord den Dennis: ja hoor, waarom?

Waarom vraagt hij. Ik kon niemeer.

Den Dennis beseft niet dat Nathalie haar wel heel erg alleen moet gevoeld hebben als haar enige (overigens onbekende) reisgezel er niet meer mee wilt praten. De slimmen.
Hahaha, had het zelf niet beter kunnen zeggen. Had echt medelijden met Nathalie, een hele dag verpest door een bleiter en er dan nog mee opgescheept zitten.
Nadien ziet hij dat ook niet van zichzelf en doet hij terug happy alsof er niets aan de hand was. Vrij griezelig zo'n mannen.

Bwa, diepgang was er die avond toch wel genoeg? :giggle:

Wat een man al niet over heeft voor... euh... ‘diepgaande gesprekken’ :unsure:
De diepgaande gesprekken hebben ze er waarschijnlijk allemaal bewust uitgeknipt hé. Het blijft TV en ze moeten het programma verkopen.

PS. Veerle en Dennis hadden ze beter samen geplaatst als koppel. :D Als ik die twee bezig hoor of zie, moet ik steeds zuchten.

Terug
Bovenaan