Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als die op zijn werk ook zo is, heb je wel direct al een personeelslid onder u!Ik moet vrijdag op stage naar de politiezone waar die Davy werkt. Ben eens benieuwd of ik hem ga zien.
Ze zijn niet het enige koppel dat al seks hadden na de eerste dagen, in vorige blind getrouwd seizoenen waren er ook een paar.Ik zei het van int begin al: slechte keuzes.
Dat mee Candice was ook voorspelbaar dat ze a-l zouden wippen haha.

En daartegenover zetten ze dan een succesvolle, zelfverzekerde carrièrevrouw. Slechtste match dit seizoen...Wat ne vreselijken bleiter is dien Dennis zeg

idd, daar een ganse dag (zo leek het toch) beeld zonder klank geven na dat plakgedoe van die wandeltocht.Wat ne vreselijken bleiter is dien Dennis zeg

Ja maar dat is die winnaarsmentaliteit héEen constante bij heel wat deelnemers van dit programma is dat ze sociaal gehandicapt zijn en gewoon geen takt hebben. Daarnaast zijn er heel wat die eeuwig single zullen blijven omdat ze enkel een relatie willen uit de films met een Brad Pitt of Beyoncé.
-volledig bezweet iemand tegen u trekken
-antwoorden op vragen en nooit een vraag stellen
-staren naar de andere persoon alsof je al jaren verliefd bent
-geen normaal gesprek kunnen voeren
-houterig bewegen
-complimenten en slijmen op de verkeerde momenten
-niet kwetsbaar durven opstellen
-enkel aan zichzelf denken
- ...
De grootste cringe blijft wel Dennis. Zijn speech was hilarisch slecht, dscht dat hij dat voor te lachen deed maar niet dus. Pakt zijn vrouw vast helemaal bezweet en trekt haar tegen zich terwijl haar gezicht en lichaamstaal boekdelen spreekt. Nadien in zijn interview praat hij dan en zie je hem zeggen dat ze meer naar elkaar toegroeien.
Dude wtf? Hoe kan je zo sociaal incapabel zijn, jezus!
Ik zie geen 1 van de 4 koppels het halen.
Ik word steeds meer fan van Hanne tbh, zeker na deze aflevering. Ze kan serieus praten, maar het ook een positieve wending geven zodat alles niet te zwaar wordt. Ze lijkt er ook goed mee overweg te kunnen.Davy, damn. Het zit wel diep bij hem en ik kan daar veel begrip voor opbrengen, alleen vrees ik dat je in een beginnende relatie de andere kant daar heel snel mee kan afschrikken.
Stop er dan gewoon mee als je er toch geen moeite voor wil doen.Hoewel Sven ook niet mijn type persoon is, vind ik het wel wat zielig voor hem. Hoe vaak kan je in één aflevering zeggen “dat je het ééécht niet voelt”...