Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Dennis grijpt Nathalie (of insert andere naam als ik het verkeerd op heb) bij de hals en probeert een knuffel/zoen af te dwingen. Nathalie heeft daar geen zin in. Dennis snapt dat niet. Dennis blijft vragend kijken. Dennis kan lang, vragend blijven kijken. Als Dennis nog 2 seconden langer vragend had blijven kijken cringde ik helemaal weg tot onder de zetel.

Haha, dat was zooooo awkward inderdaad 🤦‍♂️

Dat zei die Laura of wat het ook was toch ook vorig jaar ( die blonde met dieje bril ) en die heeft uiteindelijk 0 effort gedaan, die muur bleef staan gelijk de Berlin wall 50 jaar.

Klopt toch helemaal niet, tweede helft van de reeks kwam Laura wel open en was het beeld eerder omgekeerd met hij die de muur optrok.

Voor de rest is er nog niet veel gebeurd. veel mensen geen fan van die Hanne maar ik vond ze net wel ok deze aflevering. Oké ze is een beetje te recht voor de raap maar ze beseft het wel en vooral haar houding naar hem toe is nog altijd ok
Vind het gedrag van Hanne eigenlijk wel storend. Ze is veel te hard bezig met alles constant te benoemen terwijl het bij Davy toch heel duidelijk is hij bij nieuwe personen even moeten wennen (is eigenlijk beetje hetzelfde als bij Nathalie). Vind zelfs dat ze soms een beetje neerbuigend doet tov van Davy en hem als een kind behandeld.
Candice en Marijn: meh, gene fan. Ze gaan er allebei wel goed in mee en amuseren zich maar ik denk niet dat dat iets substantieels gaat achterblijven.
Waarom trek je die conclusie? Duidelijk 2 personen die een klik hebben en zich goed amuseren. Waarom is dat een voorbode voor een mislukking? Heeft dat te maken met vrouwelijke jalouzie?

Waarom trek je die conclusie? Duidelijk 2 personen die een klik hebben en zich goed amuseren. Waarom is dat een voorbode voor een mislukking? Heeft dat te maken met vrouwelijke jalouzie?
Waar leidt gij uit af dat ik jaloers ben? En ben ik dan jaloers op hem of op haar? En is die redenering dan te wijten aan uw mannelijke vooroordelen? :p

Dat ze zich goed amuseren is uiteraard geen voorbode voor een mislukking, dat is ook niet wat ik schreef. Ik zie bij hen gewoon ook niet meer dan dat en weinig onderliggende raakvlakken. Maar, gelijk iedereen in deze thread, ga ik af op een paar welgekozen en gemonteerde beelden en ben ik mij daar ook ter dege van bewust. Ik heb daar verder geen sterke gevoelens over.

Waar leidt gij uit af dat ik jaloers ben? En ben ik dan jaloers op hem of op haar? En is die redenering dan te wijten aan uw mannelijke vooroordelen? :p
Tov van de vrouw hè ;) Ik zie dat soms wel eens bij vrouwen in mijn omgeving dat die dan soms negatief reageren tov van andere vrouwen omdat ze er stiekem eigenlijk wel een beetje jaloers op zijn (dat kan gaan over kleding, uiterlijk, maar ook success op bepaalde vlakken). Maar idd, ik trek hier misschien wel te vlug conclusies.

Dat ze zich goed amuseren is uiteraard geen voorbode voor een mislukking, dat is ook niet wat ik schreef. Ik zie bij hen gewoon ook niet meer dan dat en weinig onderliggende raakvlakken. Maar, gelijk iedereen in deze thread, ga ik af op een paar welgekozen en gemonteerde beelden en ben ik mij daar ook ter dege van bewust. Ik heb daar verder geen sterke gevoelens over.
Tja als je zegt dat er niks substantieels gaat overblijven bedoel je toch dat het huwelijk gaat stranden? Maar idd, we krijgen maar een klein deel van de beelden te zien, we zullen moeten afwachten hoe het afloopt. Maar neemt niet weg dat we gretig mogen speculeren hè ;)

Vind het gedrag van Hanne eigenlijk wel storend. Ze is veel te hard bezig met alles constant te benoemen terwijl het bij Davy toch heel duidelijk is hij bij nieuwe personen even moeten wennen (is eigenlijk beetje hetzelfde als bij Nathalie). Vind zelfs dat ze soms een beetje neerbuigend doet tov van Davy en hem als een kind behandeld.
Ja, de beste manier om iemand uit zijn schulp te trekken is door continue te klagen dat hij niets zegt. Doe gewoon wat leuke dingen samen waarbij je niet persé diepgaande filosofische gesprekken moet voeren. Die zouden veel beter ook gewoon eens gaan bungyrijden of gaan hiken in plaats van wat ter plaatse te trappelen in het water.

Als ik zou meedoen aan dat programma (as if ...) zou ik mijn focus toch ook willen leggen op samen plezier maken in plaats van voorbarige analyses te maken. Een mens is een spelend wezen. Idealiter zijn daar diepgaande gesprekken bij die tot een kot in de nacht duren, dat betekent vaak dat er een klik aanwezig is. Pijnlijke stiltes laten vallen in de hoop dat je puppy-oogjes worden beantwoord met een plakkerige knuffel is niet de goede manier.

Klopt toch helemaal niet, tweede helft van de reeks kwam Laura wel open en was het beeld eerder omgekeerd met hij die de muur optrok.
Eigenlijk begon ze pas te draaien toen den andere ook begon te draaien, alleen draaide zij dan richting zijn gedrag van de eerste weken en hij richting haar gedrag van de eerste weken, maar kunde hem eigenlijk ongelijk geven?

Die Laura was eigenlijk gelijk die Tatiana, enige verschil was dat bij Tatiana het al game over was op de reis zonder zelf maar te proberen.
Dat is uiteraard haar keuze en kan je moeilijk meteen afschieten qua mening maar ik snap dan ook wel dat het bij hem op een punt ook op was om dan nog te proberen.

Haha, ik loop ook altijd zo rond als ik op reis ben. Mijn vrouw is dat al gewoon.
Geen enkel probleem als je dat gewoon bent en al een tijd samen bent. Maar nu, op een eerste reis nadat je elkaar 2 dagen kent? Dat vind ik toch wel vervelend en pusherig overkomen :tongue:

Maar goed, het lijkt me wel alsof die Veerle er wel iets van zou zeggen als ze het vervelend vindt? Dus misschien is dat weer een probleem dat enkel hier bestaat :unsure:

Geen enkel probleem als je dat gewoon bent en al een tijd samen bent. Maar nu, op een eerste reis nadat je elkaar 2 dagen kent? Dat vind ik toch wel vervelend en pusherig overkomen :tongue:

Maar goed, het lijkt me wel alsof die Veerle er wel iets van zou zeggen als ze het vervelend vindt? Dus misschien is dat weer een probleem dat enkel hier bestaat :unsure:
Sven is het type dat geen remmen kent, laat staan dat hij muren optrekt en afstand houdt. Het grote voordeel aan die mensen is dat je meteen weet wat je eraan hebt (maar dat kan in zijn nadeel spelen). Bij een Dave/Davy/D-dawg duurt het even voor hij openbloeit.

Het lijkt dit seizoen welhaast alsof koppels werden samengesteld waarvan men op voorhand wist dat ze niet goed zouden matchen, maar goede TV opleveren.

Met alle respect voor Davy en Dennis, dit zijn het soort mannen die gewoon geen vrouw kunnen krijgen.

Niet veel harder gecringed dit jaar dan het einde van de vorige aflevering met die beelden op het strand na de lange wandeling. My God ik lag plat :help: Compleet kansloos die Dennis.

Ik denk ook wel dat gans die crew die er op staat te zien ook wel ne rol speelt, weinig mensen weten hoe zich te gedragen.

Het lijkt dit seizoen welhaast alsof koppels werden samengesteld waarvan men op voorhand wist dat ze niet goed zouden matchen, maar goede TV opleveren.

Met alle respect voor Davy en Dennis, dit zijn het soort mannen die gewoon geen vrouw kunnen krijgen.
Die kunnen wel vrouwen "krijgen", maar misschien niet diegene waarmee ze gematched zijn. ;)

Tja het is de bedoeling om kijkers te lokken en dat gebeurt nog altijd het beste met conflicten. Ook de boekskes moeten kunnen verkopen.

Die kunnen wel vrouwen "krijgen", maar misschien niet diegene waarmee ze gematched zijn. ;)
Dennis is de soort man die zich aan 35 nog altijd gedraagt als een verliefde puber, hij wilt het allemaal te veel pushen en haar overladen met complementjes. Van de 16 jarige zoon van mijn schoonbroer kan ik dat nog begrijpen, maar een man van 35 die zich zo belachelijk opstelt?

Dennis is de soort man die zich aan 35 nog altijd gedraagt als een verliefde puber, hij wilt het allemaal te veel pushen en haar overladen met complementjes. Van de 16 jarige zoon van mijn schoonbroer kan ik dat nog begrijpen, maar een man van 35 die zich zo belachelijk opstelt?
Dat lijkt me wel het geval te zijn, waarschijnlijk gaat/ging hij zo op in zijn sport/zorg voor zijn ma dat hij heel die uitgaansfase (met bijhorende blauwtjes en aftasten wat kan en niet kan) overgeslagen heeft. Kan een learning experience voor hem zijn, maar dan niet met die Nathalie 😋

Terug
Bovenaan