Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. Toch niet evident met die corona, lockdown etc. Het is al niet zo gemakkelijk om als onbekenden bij elkaar gezet te worden en in deze omstandigheden ga je nog moeilijker wat tijd voor uw eigen hebben. Gaat toch anders zijn dan andere seizoenen.
Allemaal op wandel in het park en ambras maken wie het knuffelcontact wordt. Want in de praktijk loopt iedereen de kantjes ervan af, maar op den teevee moet je je wel voorbeeldig gedragen hé.
 
Amai, de scenes met Dennis waren echt pijnlijk om te kijken, ik was bijna onder mijn dekentje gekropen.

 
Het leek er wat op dat men hem vergat te zeggen dat zoiets moest :p
Dennis vind ik wel nog meevallen voor hetgeen we zagen, Nathalie doet me trouwens wat denken aan Frances Lefebure.

Die Sven is inderdaad wel een irritante mens, ik krijg al goesting om die stukjes door te spoelen :unsure:

Met Candice ziet het er voorlopig wel goed uit, al was er toch zo’n facepalm-momentje toen ze daar over de reisbestemming bezig waren.
Niet weten dat Kreta een Grieks eiland is, dat belooft toch niet zoveel goeds :unsure:
Ik las op twitter dat ze nu geen lerares is, maar in de ici paris xl werkt :unsure:
 
Goh, als je het niet gewoon bent te speechen, je staat daar zonder papierke en er staat een cameraploeg en 50% van de zaal kan je niet ... en je weet dat er een miljoen mensen naar staat te kijken een paar maanden later. Ik snap dat wel.

Hij had het beter uitgeschreven en voorgelezen. :p
De ene kan der idd beter mee om dan een andere maar het was wel heel heel erg bij hem.
 
Hahaha, die ene zijne speech. Hoe awkward was dat zeg.
'Hier staan we dan. En ik sta... hier... euhm, voor jou.'

Ik had plaatsvervangende schaamte. Niet normaal.

Ma 't zijn precies wel 2 leuke mensen. In tegenstelling tot die gast met die Candice die na iedere opmerking lacht en los de camera in kijkt.
 
Die man was inderdaad iets te gretig met zijn nieuw speelgoed.
ik had bij die kerel eerder een "op naar huwelijk #4"-gevoel.

Ma 't zijn precies wel 2 leuke mensen. In tegenstelling tot die gast met die Candice die na iedere opmerking lacht en los de camera in kijkt.

mja, maar "dus gij gokt op Griekenland, ik op Kreta. We zullen wel zien wie het juist heeft." is dan ook geen verhoogde intelligentie.
 
Die Hanne heeft precies wel commentaar op alles wat Dave doet of zegt.
Ze doet mij aan die ene denken die al die rozen had gekregen en het niet apprecieerde. Dat ga ook zo iemand zijn.

Ma 't zijn precies wel 2 leuke mensen. In tegenstelling tot die gast met die Candice die na iedere opmerking lacht en los de camera in kijkt.
Nathalie ziet Dennis niet zitten als ik zo afga op de previews van volgende week. Dennis is ook veel te snel aan't gaan. Hoe hij in da bed naar haar lag te kijken. 't Is niet omdat ge getrouwd zijt, dat ge automatisch verliefd zijt.
 
Er is maar 1 man die tot nu toe goed overkwam en dat is degene die met candice samen is.

De rest gaf een zwakke indruk: den ene is ne rare, de andere dominant, de andere stuntelde en nieveel soeps te vertellen en bij de vrouwen zijn er ook een paar die die idd niet zien zitten, zoiets voel je snel aan van oei, nee, dat is het niet.

Die Hanne vrees ik ook dat die zo is.
Kan dat ook niet een tacktiek zijn? Ze gaan niet snel nee zeggen maar doen wat moeilijk en zo een reden te hebben om neen te zeggen???
 
In tegenstelling tot die gast met die Candice die na iedere opmerking lacht en los de camera in kijkt.

Die gaan een paar keer goed van bil gaan op reis en dan zal het wel stilaan afkoelen vermoed ik.
Maar ik ben al vaker fout geweest. :)
 
Ik las op twitter dat ze nu geen lerares is, maar in de ici paris xl werkt :unsure:
Dat past idd beter bij haar. Ik zie die nu niet direct voor een klas staan.

Ze doet me wel denken aan mijn vrouw. Die is ook niet dom maar kan soms van die dingen eruit flappen dat je al aan mijn kop kan zien van "wat zeg jij nu weer?"

Is gewoon impulsief en zegt direct wat in haar op komt. Maar ik merk wel dat veel mensen bij mijn vrouw dat echt supertof vinden en ook wel grappig zonder uit te lachen. Maar als partner heb ik wel soms iets van "here we go again" 😁 Maar voor de rest is ze wel 👌👌👌
 
Die gaan een paar keer goed van bil gaan op reis en dan zal het wel stilaan afkoelen vermoed ik.
Maar ik ben al vaker fout geweest. :)
Zou goed zijn voor de experts, zaten die vorige keren niet te hengelen naar zo'n dingen :unsure:

Hanne is een beetje de typische belerende leerkracht zeker, zoals met de koffie 's morgens, dat was precies zo'n toontje van "maat, heb jij 's morgens koffie nodig of wat" :p
 
Net gekeken. Het eerste deel ging bij een bepaalde kandidaat bijna richting "blind aangerand". Was echt een me-too verhaal aan het worden en zij maar geforceerd vriendelijk doen omdat er camera's waren. Ook die opmerking van die "pitbull" en zich vastbijten in zaken zonder los te laten kwam zeer vreemd over.
Opeens kregen zijn mislukte huwelijken een nieuwe betekenis in mijn ogen...maar het kan mss ook maar een eerste indruk van mij zijn ;-)
 
Die experten zijn toch ook een flop? Waarmee ik zeker niet ga beweren dat ik het beter zou kunnen want 2 onbekende mensen aan elkaar koppelen die elkaar ook nog nooit gezien hebben is zeer zeer moeilijk om de juiste match te vinden.

Maar had ik bij de experten gezeten dan zou ik die oude kerel niet genomen hebben, ik heb die direct door hoe zo iemand is, dus heel bizar dat ze die hebben genomen ook omdat die al 2 huwelijken achter de rug had, dan zou er bij mij een belletje rinkelen.

En degene die zo raar reageren en doen zou ik ook niet nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iets wat veel mensen over het hoofd zien bij 2 koppels:

De ene me zijn gigantisch domein in Bingkom, de andere van Beveren. Heb je al eens gezien wat voor een verbinding dat is met de auto? Das naast leuven. Dus das Brusselse ring + Antwerpse ring + kennedy tunnel. Das vragen om miserie. Die gaat dat domein ni willen afgeven en zou ik ook niet doen. Ja voor liefde doe je veel, maar je begint al met een serieus obstakel. Een compromis vindien is hier heel moeilijk.

Dave en Hanne idem, Lier en Gent. Das e313 waar het vaak stil staat vanaf Ranst, Antwerpse ring en kennedytunnel.

En kempenaren en Gentenaren das geen makkelijke match.


Die Sven is een beetje hyper maar ziet er oprecht wel een goeie kerel uit. Die vrouw vind ik ook zeker geen antipathieke, ook een goei mens opt 1e zicht. Wel stel ik me de vraag bij de experts of het wel nodig was om iemand te matchen dat aan zijn 3e huwlijk toe is... soit.

Die Dave heb ik half gay vibes bij. Past totaal niet bij Hanne vind ik. Vind Hanne nu ook niet echt zo sympathiek, veel commentaar op alles.

Nathalie en Dennis tjah, Hanne is weer zo één die mega gesloten is en moeite heeft met alles en Dennis is dan weer om het overdreven te zeggen kansloos type. Hoe cringy die zit te gawken naar da meiske en voor de camera te zeggen hoe mooi ze wel ni is. Tjah ge hebt 1 die mega gesloten is en de andere die wijt al tot over zijn oren verliefd is na 1 blik.

Candice en den andere (ben nog niet goed met de namen) is vooral "sexual tension" die er nu is. Beide redelijk knappe mensen en betet dat er al aantrekking is dan niet, maar weet ook niet of dat echt de beste manier is om op te bouwen. Langs de andere kant beter relaxend amuseren dan twijfelen en piekeren over alles en vergeten een goeie tijd te hebben.

No way dat die leerkracht secundair is btw, da krijgde toch ni verklaard dat die Kreta niet weet liggen.
 
Laatst bewerkt:
Ik had ook gelezen dat die Candice ondertussen iets van schoonheidsverzorging geeft in het secundair en daarvoor dus bij Ici Paris werkte. Moet je geen hoger diploma hebben om les te geven? Kan mij echt moeilijk inbeelden dat die hoger geschoold is.
 
Net gekeken. Het eerste deel ging bij een bepaalde kandidaat bijna richting "blind aangerand". Was echt een me-too verhaal aan het worden en zij maar geforceerd vriendelijk doen omdat er camera's waren. Ook die opmerking van die "pitbull" en zich vastbijten in zaken zonder los te laten kwam zeer vreemd over.
Opeens kregen zijn mislukte huwelijken een nieuwe betekenis in mijn ogen...maar het kan mss ook maar een eerste indruk van mij zijn ;-)

Inderdaad. Wat een vuil vetzakske was me dat zeg. Overal meteen die tong willen indraaien.

Ook eens goed moeten lachen toen hij zichzelf als een "pitbull" omschreef. Ik moest meer aan dit denken:

691px-Humping_Chihuahua.jpg
 
Terug
Bovenaan