Blind Getrouwd 2021

VTM Blind Getrouwd

VTM toont een voorstukje van de huwelijksreis van Candice na afl 1. Aflevering 2: VTM toont hetzelfde voorstukje van de huwelijksreis van Candice als teaser naar aflevering 3...
 
Ben ik de enige die zich stoort aan de volgende kledingstijl: kostuum + kostuumbroek....en sportschoenen.. Heb die hype nooit gesnapt. Dat is zo willen, maar niet kunnen...of doen alsof ge stijl wilt hebben..maar het dan toch ni waarmaken.
Klassiek-sportieve kledij met sportschoenen = ok..maar ni als ge een kostuumbroek/vest draagt
 
Ben ik de enige die zich stoort aan de volgende kledingstijl: kostuum + kostuumbroek....en sportschoenen.. Heb die hype nooit gesnapt. Dat is zo willen, maar niet kunnen...of doen alsof ge stijl wilt hebben..maar het dan toch ni waarmaken.
Klassiek-sportieve kledij met sportschoenen = ok..maar ni als ge een kostuumbroek/vest draagt
Idd. Toch zeker niet op een trouw :p

Ik begrijp het nog wel als je het wat meer casual wil maken in bepaalde situaties. Maar hoe dan ook: mooie geklede schoenen > sneakers onder een kostuum, all the time.
 
Ben ik de enige die zich stoort aan de volgende kledingstijl: kostuum + kostuumbroek....en sportschoenen.. Heb die hype nooit gesnapt. Dat is zo willen, maar niet kunnen...of doen alsof ge stijl wilt hebben..maar het dan toch ni waarmaken.
Klassiek-sportieve kledij met sportschoenen = ok..maar ni als ge een kostuumbroek/vest draagt
Hoe de kostuums eruit zien is elk seizoen al een doorn in mijn oog, verschrikkelijk :p En die gaan dan nog naar een speciaalzaak, je zou verwachten dat die wat meer sturen of zo.
Ook zoveel mensen die alle knoopjes op hun kostuumvest knopen, man ik ben daar irrationeel hard door getriggered 😁
 
Idd. Toch zeker niet op een trouw :p

Ik begrijp het nog wel als je het wat meer casual wil maken in bepaalde situaties. Maar hoe dan ook: mooie geklede schoenen > sneakers onder een kostuum, all the time.
Altijd alsk zo'n mensen gekleed zie, denk ik "Gij zijt nu echt eens ne clowns se!" :rofl:
Ik zeg het uiteraard niet, maar het kriebelt om toch zo eens te zeggen "Ma man seg, das nu eens ne lelijke combo". Is zo hetzelfde als een jurk met nike Air max dragen op een event. die combo past gewoon ni :)
Hoe de kostuums eruit zien is elk seizoen al een doorn in mijn oog, verschrikkelijk :p En die gaan dan nog naar een speciaalzaak, je zou verwachten dat die wat meer sturen of zo.
Ook zoveel mensen die alle knoopjes op hun kostuumvest knopen, man ik ben daar irrationeel hard door getriggered 😁
Uiteindelijk is het de klant die kiest...nuja, misschien is er maar een bepaald budget voorzien en is er niks mooi binnen dat budget xD

Ken haar naam nu niet, maar die oudere vrouw in het programma..die haar eerste jurk paste totaaaaal niet. Ge zag die haar dikkere buik er kei fel door. Helemaal niks mis met wat dikker te zijn, maar draag dan geen kleren die het benadrukken. Ik nog tegen mijn vriendin "Oh nee..hopelijk pakt ze die niet hé.."
En al die haar vriendinnen "waaaauuuwww mooi". Gelukkig nam ze daarna een ander kleed dat veel beter bij haar lichaam paste.
Dus ik denk dat vrienden ook een negatieve invloed hebben op de keuze.
 
Ben ik de enige die zich stoort aan de volgende kledingstijl: kostuum + kostuumbroek....en sportschoenen.. Heb die hype nooit gesnapt. Dat is zo willen, maar niet kunnen...of doen alsof ge stijl wilt hebben..maar het dan toch ni waarmaken.
Klassiek-sportieve kledij met sportschoenen = ok..maar ni als ge een kostuumbroek/vest draagt
Heb me daar ook aan gestoord. Als je naar een trouwfeest moet gaan kan het nog imo. Als je zelf trouwt, horen daar toch geklede schoenen bij. Of wij worden oud... dat kan ook 🤔
 
Ben ik nu de enige die vindt dat die dochter van Veerle wat wegheeft van Pommelien, maar dan (veel) minder marginaal? :unsure:
 
Ook terug beginnen kijken. Vind het wel tof dat er nu eens een ouder koppel inzit. Ik ben benieuwd, Hanne haar jurk vond ik echt wel niet mooi :shy:
 
1ste jurk vd oudere dame was voor een bom van een vrouw die bv 26j oud is ofzo. Paste natuurlijk niet bij haar.
En die dochter zal nog spijt krijgen dat ze mama heeft ingeschreven haha. Ik begrijp niet dat die zogenaamde experts zo 1 laten mee doen aan het programma.
 
Terug
Bovenaan