Blind Getrouwd 2021

VTM Blind Getrouwd

Is een normale dame vind ik, niks speciaals aan. Niet lelijk maar ook niet dat ik me zou voor omdraaien ;).

Ik zou wel eerder schrikken van die dat op een transgender lijkt en een beetje een mannenstem heeft. Bbrr, als ik die zie daar krijg ik echt de kriebels van, ik vind er niks aan e, dan nog liever die Hanne haha.
 
Is een normale dame vind ik, niks speciaals aan. Niet lelijk maar ook niet dat ik me zou voor omdraaien ;).

Ik zou wel eerder schrikken van die dat op een transgender lijkt en een beetje een mannenstem heeft. Bbrr, als ik die zie daar krijg ik echt de kriebels van, ik vind er niks aan e, dan nog liever die Hanne haha.
Ja vind het gewoon beetje stom als mensen zeggen 'totaal niet mooi' ivm 'niet men ding'.
En op een transgender lijkt??? What? :oink:
 
Enfin zeg, hoe wansmakelijk is het om uitgebreid uit te zenden dat den bompa naar het ziekenhuis moet
 
Ja, die Sven is nogal hevig. Gelukkig beseft hij het zelf ook. Hopelijk wordt die wat kalmer na een paar dagen, maar denk dat het sowieso moeilijk gaat worden voor dat koppel. Benieuwd wat dat geeft als die terug thuis zijn.
 
Ja, die Sven is nogal hevig. Gelukkig beseft hij het zelf ook. Hopelijk wordt die wat kalmer na een paar dagen, maar denk dat het sowieso moeilijk gaat worden voor dat koppel. Benieuwd wat dat geeft als die terug thuis zijn.
Was onze huwelijksfotograaf. Zeer goed in zijn job, maar hoe je hem op tv ziet is ook echt wel hoe hij in het dagelijks leven is.
 
Na de eerste afleveringen gezien te hebben denk ik eerlijk gezegd dat er maar 1 koppel kans maakt om er als koppel uit te komen en dat is die Candice met die gast (ken de namen nog ni allemaal en te lui om op te zoeken -_-). De rest wordt nix. Diene Sven is maar een rare tiep en die Dennis & Dave zijn ni sociaal en open genoeg voor hun partners. Ook al willen die mannen het, denk da de vrouwen van die laatste 3 nee gaan zeggen.
 
Er is idd in mijn ogen ook maar 1 die mss een kans maakt met die Candice.
Al de rest tja.... ik vind de mannen echt zwak overkomen. Den ene die soms stottert vind ik ne rare en niet omdat die soms stottert hoor, tis gewoon ne rare haha.

Dienen oudste kerel al 2 keer gescheiden, ik zie direct wrm dat dat is geweest haha, veel te dominant.
 
Niemand iets over het gewauwel van Dennis? Slechtste trouwspeech ooit :D
Het leek er wat op dat men hem vergat te zeggen dat zoiets moest :p
Dennis vind ik wel nog meevallen voor hetgeen we zagen, Nathalie doet me trouwens wat denken aan Frances Lefebure.

Die Sven is inderdaad wel een irritante mens, ik krijg al goesting om die stukjes door te spoelen :unsure:

Met Candice ziet het er voorlopig wel goed uit, al was er toch zo’n facepalm-momentje toen ze daar over de reisbestemming bezig waren.
Niet weten dat Kreta een Grieks eiland is, dat belooft toch niet zoveel goeds :unsure:
 
Nathalie is wel een knapke, toffe meid precies. Dien Dennis heeft toch geen goeie beurt gemaakt, veel te onzeker en te aanhankelijk. Ma zal nog wel goed komen denk
 
Candice had daar inderdaad een euh “zwak momentje” :unsure:

Die Nathalie ziet er mij nog een sympathieke uit. Van de vrouwen zou ik daar dan nog het liefst mee gekoppeld worden.

Ik kan er niet aan doen, maar voor Hanne (denk ik?) heb ik het echt totaal niet. Volgens mij een vrij dominant persoon.

Sven is volgens mij gewoon een lange slungel, maar met het hart op de juiste plaats. Denk wel enorm vermoeiend... Zijn lach alleen al.

Mijn voorlopig gevoel zegt dat geen enkel koppel het zal redden. Héél misschien Nathalie en ... als hij voldoende uit zijn schulp geraakt.
 
Nathalie is wel een knapke, toffe meid precies. Dien Dennis heeft toch geen goeie beurt gemaakt, veel te onzeker en te aanhankelijk. Ma zal nog wel goed komen denk
Goh, als je het niet gewoon bent te speechen, je staat daar zonder papierke en er staat een cameraploeg en 50% van de zaal kan je niet ... en je weet dat er een miljoen mensen naar staat te kijken een paar maanden later. Ik snap dat wel.

Hij had het beter uitgeschreven en voorgelezen. :p
 
Ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen. Toch niet evident met die corona, lockdown etc. Het is al niet zo gemakkelijk om als onbekenden bij elkaar gezet te worden en in deze omstandigheden ga je nog moeilijker wat tijd voor uw eigen hebben. Gaat toch anders zijn dan andere seizoenen.
 
Goh, als je het niet gewoon bent te speechen, je staat daar zonder papierke en er staat een cameraploeg en 50% van de zaal kan je niet ... en je weet dat er een miljoen mensen naar staat te kijken een paar maanden later. Ik snap dat wel.

Hij had het beter uitgeschreven en voorgelezen. :p
Ja ma daarna nog, tijdens die slow bevoorbeeld ... was de hele tijd zijne kop aant draaien om haar te kussen. wtf
 
Terug
Bovenaan