Blind Getrouwd 2023

Er zitten geen afstandelijke koppels bij dit jaar. Allemaal zijn ze toch op een bepaald niveau fysiek met elkaar. Dat hebben we al anders gezien.

Toch geef ik het Emma-koppel en het Jolien koppel minder en minder kans.

Alexander en Fleur momenteel nog het meest. Matthieu en Isabelle kunnen ook slagen, maar het zou wel eens gewoon bij vriendschap kunnen blijven.

Er zitten geen afstandelijke koppels bij dit jaar. Allemaal zijn ze toch op een bepaald niveau fysiek met elkaar. Dat hebben we al anders gezien.
1 van de eerste edities waar ieder koppel er wel voor gaat zeker? En waar er niet weer 1 van die vrouwen afgeknapt is omdat ze hem eigenlijk gewoon niet mooi vindt.

Na de fiasco vorig jaar wou men geen risico’s pakken zeker?

Ik vond dat toch ook maar vreemd van Emile om te blijven doordrammen over het feit dat z'n vrouw haar graag opmaakt.

'Ik weet niet of dat past bij mij en ik ben er nog niet uit of ik daarmee verder kan. Mijn exen deden dat niet.'

Knappe opmerking. Want na 6 dagen weet je perfect hoe storend dat is en moet je dat meermaals expliciet gaan benoemen. Zo weten we ook meteen hoe het komt dat hij nog steeds geen vrouw heeft.

Ik vond dat toch ook maar vreemd van Emile om te blijven doordrammen over het feit dat z'n vrouw haar graag opmaakt.

'Ik weet niet of dat past bij mij en ik ben er nog niet uit of ik daarmee verder kan. Mijn exen deden dat niet.'

Knappe opmerking. Want na 6 dagen weet je perfect hoe storend dat is en moet je dat meermaals expliciet gaan benoemen. Zo weten we ook meteen hoe het komt dat hij nog steeds geen vrouw heeft.
Als ze samenblijven dan klopt uw laatste conclusie niet :D

Maar goed even een gokje wagen én ik volhard in het gemiddelde per seizoen

Emma & Emile - Blijven niet samen - Emile gaat nog wel vreemde zaken zeggen en doen
Matthieu & Isabelle - Blijven niet samen - Veel te speels - geen vlinders
Alexander & Fleur - Blijven niet samen - loopt finaal nog faliekant af
Jolien & Brecht - Blijven samen - Ik zie dat wel goedkomen. Ne vent die bleit voor een vrouw en vrouwlief die dat erg vindt = Ne match!

Ik zie enkel Fleur & Alexander voorlopig goedkomen.
Brecht zit vast in zijn hometown en Jolien gaat niet zover naar het platteland willen gaan.

Ik zie enkel Fleur & Alexander voorlopig goedkomen.
Brecht zit vast in zijn hometown en Jolien gaat niet zover naar het platteland willen gaan.
Jolien nu blijkbaar aan het werk als hostes op events.
Mss haar job opgegeven om bij Brecht te kunnen zijn ipv 6 uur per dag naar Amsterdam te pendelen?

Is die aflevering beschikbaar online die maandag niet uitgezonden was of wachten tot volgende week?

Ik vind dat eigenlijk ergerlijk dat random TV programma's moeten wijken voor de voetbal, zeker als ge weet dat er lik 500 VTM zenders zijn en het hier gaat over één van hun bekendste programma's. Dat is wel een week langer wachten op drama hé!

Jolien nu blijkbaar aan het werk als hostes op events.
Mss haar job opgegeven om bij Brecht te kunnen zijn ipv 6 uur per dag naar Amsterdam te pendelen?
Hostes zijn op vliegtuigen is leuk als je jong bent en ook nog vrijgezel maar als je een man hebt en je stilaan klaar bent om u te settelen, zou Jolien het dan erg vinden dichter bij huis te pendelen? Ergens denk ik van niet.

Swoit we zullen het over enkele weken wel weten zeker?

Hostes zijn op vliegtuigen is leuk als je jong bent en ook nog vrijgezel maar als je een man hebt en je stilaan klaar bent om u te settelen, zou Jolien het dan erg vinden dichter bij huis te pendelen? Ergens denk ik van niet.

Swoit we zullen het over enkele weken wel weten zeker?
Genoeg gesettelde dames met kinderen die de job doen hoor. Die zijn vooral blij dat ze thuis weg zijn en zien het als een ontsnapping (weg van huishoudelijke taken en vervelende kids). Dan moet je partner het wel zien zitten om die leegte op te vullen.

Daarnaast kan je ook 50% werken, of 75% waarbij je aan 50% nog een 1800 euro netto hebt. Dan ben je sowieso 2 weken thuis, en in de 2 werkweken ben je ongeveer 7 a 10 dagen weg van huis (indien enkel long haul) waarbij ze ook nog eens ter plaatse vrij hebben.

Heel veel mensen die gestopt zijn met de job hebben spijt want een andere job is vaak meer sleur en minder vrijheid. Dus zo makkelijk gaat dat niet zijn denk ik. Ook, degene die fulltime vliegen zijn vaak gesteld op het geld (3500 a 3700 netto is niet mis) en moeten iets aan hun uitgavenpatroon veranderen als ze in een korter regime gaan werken.

Haar job nu al opgeven zou een heel vreemde zet zijn. Ik verwacht eerder dat ze voor dit experiment betaald of onbetaald verlof inzet. Veranderen van regime is 1x per jaar (meestal vanaf januari) of op bevel van de dokter.

Laatst bewerkt:
Haar job nu al opgeven zou een heel vreemde zet zijn.
Deels mee akkoord. Dat hangt echt af van vrouw tot vrouw. Ben je een carrière ingestelde vrouw (alles moet hiervoor wijken) of ben je eerder een vrouw die eens ze gesetteld is liever op de kindjes past en het wat kalmer aan doet? (Lees laat de vent maar het hardste werken voor het geld en vrouwlief gaat part-time werken + part-time passen op de kindjes).

Nu vergis je niet: Kinderen opvoeding is al een job an sich he. Alleen wordt het niet (goed) betaald.

DPG Media leest hier mee:tongue:
Dat is ook gewoon zo ;) An sich is daar ook niks mis mee he.

Laatst bewerkt:

lol wat is er hier fout aan? hij was letterlijk single voordat hij trouwde...?

lol wat is er hier fout aan? hij was letterlijk single voordat hij trouwde...?
Gosh ze moeten iets filmen he. Het is al saai genoeg. :tongue:

Notie: Toch wel ne speciale bewaarplaats maar goed, .. c'est la vie lol

Terug
Bovenaan