Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie daar persoonlijk iets anders in: hij vreest dat er een te grote clash is met hem en zijn vrienden/familie qua type persoon. Het gaat hem imo helemaal niet over hoe lang ze voor die spiegel staat of dat ze zich meer optut dan hem, maar dat ze het type vrouw is die dat doet en daar in die mate mee bezig is. Want dat impliceert een aantal andere dingen waar hij misschien meer moeite zal mee hebben. Dat kunnen/zullen voor een deel verkeerde vooroordelen zijn, maar dat kan hij op dit moment nog niet weten.Emiel en Emma begrijpen denk'k niet goed wat de andere wil zeggen.
Emma denkt volgens mij dat Emiel haar wil veranderen en niet graag de "opgetutte" vrouw heeft. Maar volgens mij denkt Emiel eerder dat hij te min is voor een vrouw zoals haar. Vermoed dat hij het gevoel heeft dat zij liever een meer netjes opgekleede afgeborstelde kerel gaat willen ipv hem.
Hij ziet er jong uit maar hij is nu ook geen 35 he. Hij is er 28. Dus ca va wel. Tussen 18 en 20 zou ek em nu ook wel ni schatten. Daar heeft hij te weinig puistjes voor xd Maar sympathieke gast wel.Ben ik nu de enige die Alexander zo een jonkie vindt? Als ik die moest schatten, zou ik denken tussen 18 en 20. Vind het wel ne sympathieke gast. Brecht heeft teveel gay-gehalte.
Brecht heeft teveel gay-gehalte.
Als gij gay een stigma vindt, zegt dat meer over u denk ikWat voor een belachelijke stigmatiserende opmerking is dat nu?

Mja we zien natuurlijk enkel de beelden die ze tonen, maar ik had de aflevering hiervoor al zo het gevoel alsof hij er niet rap genoeg eens op kon zitten. Zijn grapjes komen maar raar over.Ik vond Jolien haar reactie spijtig. En dan heb ik het niet over de inhoud maar over de manier waarop. Begrijpelijk dat je na 4 dagen constant met een vreemde te moeten samenzijn wat tijd nodig hebt om lucht te nemen. En het feit dat er nu wel al wat voorgestelde fysieke toenaderingen door hem waren gedaan helpt niet. En das plagerig en onschuldig, maar in die setting kan dat allemaal wat veel zijn.
Alleen had ze het misschien luchtiger moeten opnemen, ten goede ook van zichzelf. Als die kerel iets zegt over de stomende scene in Titanic, maak dan al grappend de opmerking ‘maar gij bent DiCaprio ni he’. Case closed. Over dat massagestuk kan je ook wel wat grappig overgaan maar toch de boodschap overbrengen: ‘ah betaal jij mij dan een massage in dit resort?’.
Maar bon. Het blijft zetelpsychologie.
Als gij gay een stigma vindt, zegt dat meer over u denk ik![]()
Mja we zien natuurlijk enkel de beelden die ze tonen, maar ik had de aflevering hiervoor al zo het gevoel alsof hij er niet rap genoeg eens op kon zitten. Zijn grapjes komen maar raar over.
Emile maakt ook van die mopjes, maar komen totaal anders en minder awkward over.
Idd, hier in Vlaanderen wordt mooi maken verwart met tuttebellekes.Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar wij bekijken dat thuis zodat mijn vrouw ook wat in het Nederlands volgt (en ze ook eens kan lachen met "de Vlaming"). Voor haar is die Emma "eens een vrouw die zich tenminste een beetje opmaakt". Onze hoek van Europa is gewoon een van de weinig plaatsen waar amper make-up de standaard is voor een vrouw, je kan in zowat elke windrichting reizen en vrouwen zullen daar gemiddeld zich meer opmaken lijkt me. Maar dat als een andere leefwereld zien of denken dat zo iemand niet eens haar handen kan vuilmaken vind ik nogal overdreven.
Tot?Jolien hem vooral heeft laten doen en niet direct op haar strepen gestaan in de geest van het programma dat aanrakingen, etc.. alles sneller kunnen laten verlopen.. Kind was daar niet klaar voor en als je dan na 4 dagen ineens gaat aangeven dat het te snel gaat, ja daarvoor hebben we de woorden, aanleiding geven tot.
Er zijn inderdaad landen waar je opmaken er nu eenmaal bij hoort als je de deur uitgaat, dat is in België veel minder. Maar nog niet zo erg als in de VS, waar mensen haast standaard in hun joggingpak naar de winkel gaan.Idd, hier in Vlaanderen wordt mooi maken verwart met tuttebellekes.
In heel veel landen wordt er bv naar het werk gegaan in kostuum door de heren en op hakken door de dames. Bij ons valt de helft van de dames om op hakken omdat ze hun sneakertjes gewend zijn.
Tot hem laten denken dat ze al veel verder stond in haar gevoel nr hem toe.
Daar staat wel tegenover dat in de States iedereen opgemaakt nr werk gaat.Er zijn inderdaad landen waar je opmaken er nu eenmaal bij hoort als je de deur uitgaat, dat is in België veel minder. Maar nog niet zo erg als in de VS, waar mensen haast standaard in hun joggingpak naar de winkel gaan.
Hangt af welk werk, hier gaan vertegenwoordigers ook opgemaakt aan de slag. In Japan is dat veel strikter.Daar staat wel tegenover dat in de States iedereen opgemaakt nr werk gaat.