Blind Getrouwd 2023

Wel veel mensen die mij irriteren dit jaar.
Vooral dan Mathieu en zijn “alles is werkelijk hilarisch” vrouwtje.
Die Emma ook maar een saai vrouwtje.

Die man met een haarlijn die pas begint ergens in Timboektoe ook een iets de vlot kereltje.

Voorlopig maar 2 helden. Mémé en de pa van het vrouwtje met de gigantische kin.

Ik gok dat de kin de haarlijn zal friend zonen. En ook Emile zie ik gefriendzoned worden.
"Vrouwtje" en afgeven op "kin" en "haarlijn". Ik denk dat MAFS Australia meer uw ding is idd 🙄

Puur fysiek dan mag ik hopen. ;)

Want een super toffe leek mij dat nu ook niet.
Dat valt in het echt wel mee denk ik. Telkens er een feestje is en je ziet Jiri en Florence in de achtergrond staan dan zie je haar toch heel zot en onnozel doen.

Ze is toen gewoon dichtgeklapt door continue die camera op haar te krijgen hé.

ik ben ooit op TV geweest, het is erg vreemd te weten dat alles wat je zegt voor eeuwig en altijd geregistreerd wordt.
ik zou dan ook nooit de hucklebuck dansen met een camera op mij gericht. Zonder ook niet, maar dat is het punt niet.
Je trekt sowieso al een bepaald publiek aan met Blind Getrouwd: mensen die er geen erg in vinden om op tv te komen. Dat is sowieso al een filtering. Bij programma's zoals Ex on the Beach trek je dan bedenkelijke types aan die alleen geïnteresseerd zijn in hun influencercarrière.

Nu ik Emiel zo in de auto zag zitten zonder bril is het eigenlijk wel knappe kerel.
Niets tegen een bril, maar dat model maakt hem eerder een seutig type. Zou mooier staan met een donkerder model denk'k.

Ik vroeg me ook af waar die VTM Go afleveringen waren. Volgens de initiële persberichten zou het naast de huidige afleveringen komen, maar er is helemaal niets, zelfs geen reclame voor. Ik denk dat de kandidaten voor de drie gegadigden zich laat meldden en ze nog aan het filmen zijn, maar erg veel zal er mss niet te tonen zijn.

VTM kennende durven ze het zelfs uitstellen tot het volgende seizoen en dan gewoon hetzelfde als nieuwigheid voorstellen want iedereen is die beloofde extra toch al vergeten.

Alexander en Fleur geef ik het meeste kans, de rest minder dan 50%,
Isabelle aka de giechelaar vrees ik dat in de friends zone gaat blijven steken.

Double standard maar dat Jolien begon te wenen omdat ze het wat veel vond, daar kon ik nog inkomen.
Maar dat Brecht dan ook begon te wenen, dat was precies wat te veel van het goeie 😅

Goh, denk dat Brecht het echt effe niet zag aankomen en dacht dat alles 100 procent goed ging. Ik vond nu wel dat hij heel correct reageerde op haar. Ik geef ze nog wel kans.

Emiel en Emma begrijpen denk'k niet goed wat de andere wil zeggen.
Emma denkt volgens mij dat Emiel haar wil veranderen en niet graag de "opgetutte" vrouw heeft. Maar volgens mij denkt Emiel eerder dat hij te min is voor een vrouw zoals haar. Vermoed dat hij het gevoel heeft dat zij liever een meer netjes opgekleede afgeborstelde kerel gaat willen ipv hem.

Goh, denk dat Brecht het echt effe niet zag aankomen en dacht dat alles 100 procent goed ging. Ik vond nu wel dat hij heel correct reageerde op haar. Ik geef ze nog wel kans.

Emma denkt volgens mij dat Emiel haar wil veranderen en niet graag de "opgetutte" vrouw heeft. Maar volgens mij denkt Emiel eerder dat hij te min is voor een vrouw zoals haar. Vermoed dat hij het gevoel heeft dat zij liever een meer netjes opgekleede afgeborstelde kerel gaat willen ipv hem.
Mja, ik snap het wel dat ge liever een naturelle meid zoekt. Hoeveel uren Emma ook aan haar looks spendeert, soms ziet ze er toch maar uit zoals een opgemaakt lijk. Enkel die filmpjes waar ze geinterviewd worden daar ziet ze er goed uit, mss gedaan door een make-up artiest ?

Mja, ik snap het wel dat ge liever een naturelle meid zoekt. Hoeveel uren Emma ook aan haar looks spendeert, soms ziet ze er toch maar uit zoals een opgemaakt lijk. Enkel die filmpjes waar ze geinterviewd worden daar ziet ze er goed uit, mss gedaan door een make-up artiest ?

Dat is eigen aan haar cultuur.

Jolien = Florence 2.0 confirmed. Hoe kan je nu aan zo'n extreem ingrijpend programma meedoen, maar dan zoooo gesloten zijn voor de meest onnozele zaken. Ik snap dat echt niet.

Emiel brengt zichzelf naar beneden en zet haar op een piedestal.
Geen idee waarom want zo speciaal is ze absoluut niet.
In ieder geval is dit onderdanige simp-gedrag dodelijk voor de aantrekking van de vrouw naar de man toe.
Kans van slagen op dit moment = 5%

Jolien = Florence 2.0 confirmed. Hoe kan je nu aan zo'n extreem ingrijpend programma meedoen, maar dan zoooo gesloten zijn voor de meest onnozele zaken. Ik snap dat echt niet.
Volstrekt normaal gedrag van de eerder introverte Jolien die waarschijnlijk het programma wat onderschat heeft.
Zo'n mensen hebben rust en stilte nodig om de gedane indrukken te verwerken en de eigen batterijen weer op te laden.
Wat moeilijk is als je 24 op 24 op een ander zijn lip zit en dan ook nog een cameraploeg erbij.

Terug
Bovenaan