Blind Getrouwd 2023

Nee minder nonnekes en kwezel mentaliteit hier in de Vlaanders..
Ja zeg, wat is dat nu met die Vlaamse vrouwen in Blind Getrouwd die niet van dag 1 open staan voor een snelle wip? Ze durven zelfs op nationale teevee te verschijnen zonder opgespoten lippen. Nog niet eens een duckface krijgen we te zien!

Ja zeg, wat is dat nu met die Vlaamse vrouwen in Blind Getrouwd die niet van dag 1 open staan voor een snelle wip? Ze durven zelfs op nationale teevee te verschijnen zonder opgespoten lippen. Nog niet eens een duckface krijgen we te zien!
Ge hebt Vlaamsche verkeerd geschreven :unsure:

Hoe is dat nu mogelijk dat er nog niemand zwanger is na 4 afleveringen?
Vlaamse nonnekes en kwezelmentaliteit hé. Ze hebben er dan ene bij gestoken met niet-Vlaamse roots maar die hapt dus ook niet.

Nochtans, geen seks voor het huwelijk kunnen ze moeilijk inroepen hé.

Vlaamse nonnekes en kwezelmentaliteit hé. Ze hebben er dan ene bij gestoken met niet-Vlaamse roots maar die hapt dus ook niet.

Nochtans, geen seks voor het huwelijk kunnen ze moeilijk inroepen hé.
Inderdaad. Direct consumeren die handel!
Is dat normaal niet onder het goedkeurend oog van de familie? Want ik mag hopen dat de vrouwtjes toch nog maagd zijn/waren

Inderdaad. Direct consumeren die handel!
Is dat normaal niet onder het goedkeurend oog van de familie? Want ik mag hopen dat de vrouwtjes toch nog maagd zijn/waren
De citroenen zijn zuur in Vlaanderen wat de vele echtscheidingen verklaart. Beetje meer op het gevoel een relatie aangaan dan op verstand en dollars zou al een groot verschil maken me dunkt.

Gelieve niet op de man te spelen met flauwe grapjes
De citroenen zijn zuur in Vlaanderen wat de vele echtscheidingen verklaart. Beetje meer op het gevoel een relatie aangaan dan op verstand en dollars zou al een groot verschil maken me dunkt.
Met zoveel wijsheid moet je zeker iets doen!

Als citroenen niet zuur zijn, scheelt er iets mee. Just sayin'.
Zo eentje?

op-een-witte-plaat-ligt-rotte-melige-citroen-de-bedekt-met-groene-vorm-koelkast-vergeten-voedsel-schimmels-waarbij-vruchten-237490666.jpg

Wel veel mensen die mij irriteren dit jaar.
Vooral dan Mathieu en zijn “alles is werkelijk hilarisch” vrouwtje.
Die Emma ook maar een saai vrouwtje.

Die man met een haarlijn die pas begint ergens in Timboektoe ook een iets de vlot kereltje.

Voorlopig maar 2 helden. Mémé en de pa van het vrouwtje met de gigantische kin.

Ik gok dat de kin de haarlijn zal friend zonen. En ook Emile zie ik gefriendzoned worden.

Niemand kan tippen aan Florence van vorig seizoen :love2:

Gisteren ook eens MAFS Australia gekeken. Jezus, wat een marginale bende :p Kan iemand uitleggen waarom opgespoten lippen en botox opgevoerd worden als het nieuwe schoonheidsideaal? Zó lelijk en fake, bah.

Terug
Bovenaan