Blind Gekocht

Stopt eens met op die 'buitenlanders' af te geven, die waren nu echt wel het perfecte voorbeeld van een zeer goed geïntegreerde mensen.
Ik heb da afgelopen 2? seizoenen niemand horen kraaien als een 'Belg' profiteerde van het programma door het huis direct met winst te verkopen. Maar owee aIs ze een kleurtje hebben.
Ik zie niemand hier afgeven? Alleen dat het een beetje raar is maar zelfs dan?

Wie heeft het huis dan nog direct verkocht? Oprecht geinteresseerd!

Zouden die mensen van Londerzeel nognm altijd in hun woning wonen? Ik kan me herinneren dat die toch ook vrij snel zeiden van "binnen een paar jaar toch maar iets anders kopen"
ik denk eerder die mensen van vorig seizoen die 700k budget hadden. die een huis kregen dat ze vooraf zeiden absoluut niét te willen? (al die lattekes). ik denk als je zo iets voor hebt, dat uw huis ook snel op immoweb zal staan. bij velen nog dezelfde dag.
Zou me toch verbazen mochten die geen clausule hebben dat als ze binnen x aantal jaar verkopen ze de meerwaarde aan de productie moeten geven.

Wat mij vooral opvalt, is de omschrijving als een huis met hoog pinterest-gehalte. Ben nieuwsgierig naar de reden voor verkoop.
ik denk dat die omschrijving nog het beste het probleem omschrijft? een hoog pinterest-gehalte is niet altijd functioneel. en ze zijn ook wel verhuisd omdat hun oude huis niet functioneel was voor hun grote gezin.

Stopt eens met op die 'buitenlanders' af te geven, die waren nu echt wel het perfecte voorbeeld van een zeer goed geïntegreerde mensen.
Ik heb da afgelopen 2? seizoenen niemand horen kraaien als een 'Belg' profiteerde van het programma door het huis direct met winst te verkopen. Maar owee aIs ze een kleurtje hebben.
er is toch niemand die het hier heeft over "die buitenlanders"?
sorry dat we niet allemaal het privé-leven van elke deelnemer van Blind Gekocht op de voet blijven volgen zijn he.

Een aantal. Het bekendste voorbeeld is madame Japanse toilet.
Heb je daar ook bewijs van?

"alle koppels uit het eerste seizoen van Blind gekocht wonen een jaar later nog steeds in hun stekje."

Die raciale insteek zit toch vooral in jouw hoofd hoor.

Ivm alweer te koop:
'Een primeur in drie seizoenen van het programma.'
'Het is de eerste keer dat een Blind gekocht-huis weer verkocht wordt.'

@nokeyboard blijkbaar toch niet juist uw info ivm 'er zijn er veel die dat doen'

Ze gaan er volgende week langs om te horen, ook al staat het iedereen die meedoet vrij om dit te doen

Ivm alweer te koop:
'Een primeur in drie seizoenen van het programma.'
'Het is de eerste keer dat een Blind gekocht-huis weer verkocht wordt.'

@nokeyboard blijkbaar toch niet juist uw info ivm 'er zijn er veel die dat doen'

Ze gaan er volgende week langs om te horen, ook al staat het iedereen die meedoet vrij om dit te doen
Inderdaad. Ze hebben al hun geld in dat huis gestopt. Ze doen ermee wat ze willen.

Had dat huis een tuin en stond dat op hun wishlist? Weet ook niet of dat huis qua leefruimte (behalve de inkomhal) veel groter was? Weet ook niet of de locatie eventueel een probleem kan vormen.

Het format van blind gekocht is toch al lang naar de klote. Op het begin was het drama want ge had een krot en ge wist toen niet dat die dan omgebouwd wordt naar een deftige woning. Nu doet elke luierik/persoon met te hoge eisen gewoon mee omdat ze weten dat ze veel meer waar voor hun geld krijgen. Ik zou ook meedoen en profiteren.(inrichting/meerwaarde etc)
Wat heeft dat nu te maken met buitenlanders. Was het een Belg dan zei ik net hetzelfde. Of mogen we niks meer geven van commentaar vanaf dat ze een beetje een kleur hebben en een doek op hun hoofd?

Afwachten.. Precies of ze gaan eerlijk zeggen op tv dat ze het programma gebruikt hebben om winst te maken. Ze gaan er wel sowieso een verhaaltje aan breien.

Inderdaad. Ze hebben al hun geld in dat huis gestopt. Ze doen ermee wat ze willen.

Had dat huis een tuin en stond dat op hun wishlist? Weet ook niet of dat huis qua leefruimte (behalve de inkomhal) veel groter was? Weet ook niet of de locatie eventueel een probleem kan vormen.
Ik heb het er moeilijk mee dat ze hun tijd en geld beter investeren in ergens een alleenstaande moeder die al een hoop tegenslagen gehad heeft. Heeft voor mijn part niks te maken met ze doen ermee wat ze willen.

Als je maar mee doet om er winst uit te halen dan gunnen ze het beter aan iemand anders die het wel verdient.

Ik heb het er moeilijk mee dat ze hun tijd en geld beter investeren in ergens een alleenstaande moeder die al een hoop tegenslagen gehad heeft. Heeft voor mijn part niks te maken met ze doen ermee wat ze willen.

Als je maar mee doet om er winst uit te halen dan gunnen ze het beter aan iemand anders die het wel verdient.
Ze hebben als programma hun ook enkel maar genomen door hun specifieke situatie met die lening. Het programma is waarschijnlijk scripted op vele vlakken. Als er geen clausule in het contract staat. Waarom niet..

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de reden. Dat huis staat te koop via immo dus ik vermoed dat de makelaar die omschrijving geschreven heeft. Hun huis was verkocht voor 290 + 40 eigen budget is dus totaal 330. Dus helemaal geen 100k winst eh. En wie zegt dat ze de vraagprijs krijgen zelfs? Hoboken lag ook in hun gevraagde regio dacht ik maar misschien stoort hun wel iets daar enorm? Afwachten dus op meer info voor we iemand afschieten.

Slechte locatie zal het alleszins al niet zijn want ze woonde op’t Kiel en ze zijn verhuisd naar Hoboken... Kiel is groot deel van Hoboken dus toch benieuwd naar de reden volgende week.

Slechte locatie zal het alleszins al niet zijn want ze woonde op’t Kiel en ze zijn verhuisd naar Hoboken... Kiel is groot deel van Hoboken dus toch benieuwd naar de reden volgende week.
Kiel is niet Hoboken maar ligt er naast en behoort tot stad Antwerpen. Maar het huis ligt wel helemaal aan de andere kant en vlak aan een ziekenhuis en treinspoor dus misschien lawaai?

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de reden. Dat huis staat te koop via immo dus ik vermoed dat de makelaar die omschrijving geschreven heeft. Hun huis was verkocht voor 290 + 40 eigen budget is dus totaal 330. Dus helemaal geen 100k winst eh. En wie zegt dat ze de vraagprijs krijgen zelfs? Hoboken lag ook in hun gevraagde regio dacht ik maar misschien stoort hun wel iets daar enorm? Afwachten dus op meer info voor we iemand afschieten.
100k of 60k.. Wat maakt het uit? Ze verdienen 60K op 1 maand tijd en waren zelfs nog te tam om zelf hun eigen huis te verkopen.

Ze hebben dus werkelijk geen zak gedaan voor die 60k in hun zakken te steken.

Dit is de eerste keer dat het gebeurd is though. Alle andere wonen nog in hun huis. Maar idd, er moet niet afgegeven worden op hun.

100k of 60k.. Wat maakt het uit? Ze verdienen 60K op 1 maand tijd en waren zelfs nog te tam om zelf hun eigen huis te verkopen.

Ze hebben dus werkelijk geen zak gedaan voor die 60k in hun zakken te steken.
Ik zou zeggen doe dan mee met blind gekocht als je rijk wil worden.

Soms lijkt dit forum eerder op Facebook of HLN. We kennen de redenen nog helemaal niet. En als ze daar echt weg willen moeten ze dan hun huis onder de marktprijs verkopen? Het is niet dat goplay hun geld geschonken heeft en er armer van wordt.

Ik zou zeggen doe dan mee met blind gekocht als je rijk wil worden.

Soms lijkt dit forum eerder op Facebook of HLN.
Want het is geen waar wat ik zeg?

Mooie weerlegging trouwens met Facebook of HLN. Begint een beetje een standaard antwoord te worden als er niets op gezegd kan worden maar je toch nog het laatste woord wil hebben.

Want het is geen waar wat ik zeg?

Mooie weerlegging trouwens met Facebook of HLN. Begint een beetje een standaard antwoord te worden als er niets op gezegd kan worden maar je toch nog het laatste woord wil hebben.
Ge weet helemaal niets van hun beweegredenen en gezien het huis nog niet verkocht is hebben ze nog niet eens iets verdiend. Hou het gewoon een beetje deftig, hoe moeilijk dat ook is voor u.

Terug
Bovenaan