Pierre-Jean
Banned
En dan nog fijntjes meegeven wat voor frigo ze graag willen hebben 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gezien je daarmee een verbouwing voor een fractie van de prijs hebt, snap ik dat wel ze.
Inderdaad, ik denk dat je niet moet onderschatten hoeveel korting men geniet bij de sponsors. Praktisch iedere voorstelling van de keuken tonen ze wel duidelijk genoeg het Dovy logo'tje binnenin de keukenkasten.
En dan nog fijntjes meegeven wat voor frigo ze graag willen hebben![]()

Na eerst een budget op te souperen aan een Japans toilet, kunnen ze nu 2000 euro aan een high-tech Amerikaanse koelkast met ijsblokjesdispenser uitgeven.![]()
)
Je lacht er nu mee, maar toen wij onze keuken gezet hebben was de frigo een vrij belangrijk item en moest dat een Amerikaan worden die niet alleen gewone ijsblokjes kan verdelen, maar ook crushed ice. Vonden we belangrijk, en wordt zeker in de zomer vaak gebruikt. Dat is een grote meerwaarde in onze keuken.
(en nee, we kwamen er niet met 2K euro)

Strange indeedVoor diegene die benieuwd zijn welk huis te koop staat: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje...n-hoboken/2660/9318202?searchId=60a56a22361e4
Superbenieuwd hier naar volgende week![]()
Strange? Efkes een kleine 100000 euro erbij lappen met een verbouwing op kosten van het programma.Strange indeed
... of misschien waren ze gewoon niet gelukkig in dat huis natuurlijk.Strange? Efkes een kleine 100000 euro erbij lappen met een verbouwing op kosten van het programma.
Ze zouden ze beter een contract laten tekenen dat ze binnen de zoveel jaar niet mogen verkopen want dat is er gewoon pure winst uit halen.
Het is natuurlijk hun goed recht om hun eigendom daarna opnieuw te verkopen. We weten ook niet of er een achterliggende reden is (scheiding, ziekte, ...)Voor diegene die benieuwd zijn welk huis te koop staat: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje...n-hoboken/2660/9318202?searchId=60a56a22361e4
Superbenieuwd hier naar volgende week![]()
Zou me toch verbazen mochten die geen clausule hebben dat als ze binnen x aantal jaar verkopen ze de meerwaarde aan de productie moeten geven.Ze zouden dan toch al het gesponsorde geld mogen terug betalen vind ik.
Het huis zelf, tja, een contract laten tekenen dat ze niet mogen verkopen binnen de zoveel jaar is moeilijk denk ik, het is tenslotte nog altijd hun geld.
Jawel toch? Ze wouden gewoon niet blijven bieden want ze zaten al xk boven hun vooropgestelde prijsHoe komt dat op het einde van die biedprocedure er geen extra tijd meer bijkwam na het bod van 286K?