Blind Gekocht

Gezien je daarmee een verbouwing voor een fractie van de prijs hebt, snap ik dat wel ze.

Inderdaad, ik denk dat je niet moet onderschatten hoeveel korting men geniet bij de sponsors. Praktisch iedere voorstelling van de keuken tonen ze wel duidelijk genoeg het Dovy logo'tje binnenin de keukenkasten.

Uiteraard is dat zo, daarom dat ik hen ook geen ongelijk kan geven!

En dan nog fijntjes meegeven wat voor frigo ze graag willen hebben :laugh:

Dat kon inderdaad ook tellen :').

Na eerst een budget op te souperen aan een Japans toilet, kunnen ze nu 2000 euro aan een high-tech Amerikaanse koelkast met ijsblokjesdispenser uitgeven. :unsure:

Na eerst een budget op te souperen aan een Japans toilet, kunnen ze nu 2000 euro aan een high-tech Amerikaanse koelkast met ijsblokjesdispenser uitgeven. :unsure:

Je lacht er nu mee, maar toen wij onze keuken gezet hebben was de frigo een vrij belangrijk item en moest dat een Amerikaan worden die niet alleen gewone ijsblokjes kan verdelen, maar ook crushed ice. Vonden we belangrijk, en wordt zeker in de zomer vaak gebruikt. Dat is een grote meerwaarde in onze keuken.

(en nee, we kwamen er niet met 2K euro :s )

Je lacht er nu mee, maar toen wij onze keuken gezet hebben was de frigo een vrij belangrijk item en moest dat een Amerikaan worden die niet alleen gewone ijsblokjes kan verdelen, maar ook crushed ice. Vonden we belangrijk, en wordt zeker in de zomer vaak gebruikt. Dat is een grote meerwaarde in onze keuken.

(en nee, we kwamen er niet met 2K euro :S )

ding is als je amerikaanse frigo wilt hebben dat meestal je keuken er rond moet gebouwd worden. Dat is geen frigo dat je eventjes naast een kast zet.
Ook kan je het niet inwerken in een kast dusja best voordien zeggen dat je het wilt.

In vergelijking met hun huidig energieverbruik in dat onverwarmd krot waar ze nu wonen gaat hun facteur wel vervijfvuldigen door die frigo alleen al gok ik. :unsure:

Strange indeed
Strange? Efkes een kleine 100000 euro erbij lappen met een verbouwing op kosten van het programma.

Ze zouden ze beter een contract laten tekenen dat ze binnen de zoveel jaar niet mogen verkopen want dat is er gewoon pure winst uit halen.

ik vond al dat die Rachid zijn "oh"kes iets te geforceerd over kwamen... het was precies een verplichting die hij zichzelf opgelegd had.

Strange? Efkes een kleine 100000 euro erbij lappen met een verbouwing op kosten van het programma.

Ze zouden ze beter een contract laten tekenen dat ze binnen de zoveel jaar niet mogen verkopen want dat is er gewoon pure winst uit halen.
... of misschien waren ze gewoon niet gelukkig in dat huis natuurlijk.

Ze zouden dan toch al het gesponsorde geld mogen terug betalen vind ik.
Het huis zelf, tja, een contract laten tekenen dat ze niet mogen verkopen binnen de zoveel jaar is moeilijk denk ik, het is tenslotte nog altijd hun geld.

Hoe komt dat op het einde van die biedprocedure er geen extra tijd meer bijkwam na het bod van 286K?

Ze zouden dan toch al het gesponsorde geld mogen terug betalen vind ik.
Het huis zelf, tja, een contract laten tekenen dat ze niet mogen verkopen binnen de zoveel jaar is moeilijk denk ik, het is tenslotte nog altijd hun geld.
Zou me toch verbazen mochten die geen clausule hebben dat als ze binnen x aantal jaar verkopen ze de meerwaarde aan de productie moeten geven.

Wat mij vooral opvalt, is de omschrijving als een huis met hoog pinterest-gehalte. Ben nieuwsgierig naar de reden voor verkoop.

Terug
Bovenaan