Ze gaan hun pauze nu bij de kinderen nemen, vraag me wel af hoe lang dat is
En dit nog voor wie zegt dat ze niet elke dag open zijn.
Maar de speeltuin is toch maar drie dagen in de week geopend?”, klinkt het online. “Wij zijn ook het hele jaar door geopend voor schooluitstappen”, pareert Caroline de kritiek. “Daarnaast staan we bekend als een hele propere speeltuin. Wij poetsen zelf. Ik voel me daar niet te mooivoor. Ook onze vol-au-vent en het schepijs bereiden we zelf en we staan in voor het onderhoud van de tuin. We werken elke dag keihard mee. Anders zouden we niet staan waar we nu staan.”
En dit nog voor wie zegt dat ze niet elke dag open zijn.
Maar de speeltuin is toch maar drie dagen in de week geopend?”, klinkt het online. “Wij zijn ook het hele jaar door geopend voor schooluitstappen”, pareert Caroline de kritiek. “Daarnaast staan we bekend als een hele propere speeltuin. Wij poetsen zelf. Ik voel me daar niet te mooivoor. Ook onze vol-au-vent en het schepijs bereiden we zelf en we staan in voor het onderhoud van de tuin. We werken elke dag keihard mee. Anders zouden we niet staan waar we nu staan.”
.
Aleja, ik moet het eindresultaat nog afwachten want mijn inzicht in verbouwingen en mogelijkheden is ook neig slecht. Ze heeft alleszins wel al veel gekregen wat ze vroeg (inloop koelkast etc) maar snap bv wel dat ze pissed is als er dingen ontbreken. Imo heeft ze voor dat geld echt wel reden om te klagen, maar ik denk gewoon dat dit programma niet voor haar is.