Black Friday deals 2024

Voor mooie deals en tooltjes kijk 👇🏻👇🏻 👇🏻

Edit Crew: 🙏 graag via onze referrals naar de website gaan en pas dan het product in je mandje zetten.

Dan vangen wij namelijk een percentje dat integraal naar onze werking gaat en waar we weer een tijdje mee verder kunnen!

Goede deals:
Carrefour heeft goede BF deals in het algemeen en in het bijzonder de PS5:
* PS5 Slim aan €309 netto
* PS5 Slim+Disc aan €389 netto
* PS5 Pro aan €649 netto
(Met dank aan ViperHD)
Alleen online te kopen als je in België woonachtig bent.

Mediamarkt PS5 slim met Fortnite €369

Roborock Qrevo Robotstofzuiger €619
(Met dank aan kil911ler)

Voor al uw televisies etc Frans DeSmet
(Met dank aan Koonut, zaj en Fabian die erbij zweren: goede deals en goede service (afgetopt met een ouderwets ogende site)).

Onder het kopje plezierige kleine meepakker vanaf 25€, 5€ korting met de code 5EURO.
(Met dank aan Renegadexxripxx)

Fijne tooltjes: plugin "pricebuddy" en “keepa” en app ideallo (Duitsland)

Laatst bewerkt:
Ik kan hem alleszins gewoon in mijn winkelmand zetten. Het vreemde is echter dat van zodra ik inlogde, overal die rode banner van "€100 = €20 bon" verdween. Als ik incognito site bezoek staat de banner er wel nog.
Niet dat ik overigens van plan ben hem te kopen... Can still resist :D

Ook bij deze kan ik gewoon een plaatsnaam invullen, een winkel kiezen om m op te halen of verdere gevend invoeren om te laten bezorgen. Nergens staat die deze niet beschikbaar is. Beetje huiverig om verder te gaan (heb ook geen Belgisch adres oid).
Euh ok, nu staat er idd dat ik hem kan kopen.

En nu terug niet beschikbaar (Chrome op Windows trouwens), op Android wel ok, maar dan kan ik niet kiezen om hem op te halen
Dus ik zal gewoon vrijdag eens gaan horen

Deed AS Adventure vorig jaar mee met black friday? Ik heb nog enkele cadeaubonnen liggen die in december verlopen, maar nog niks te zien op hun website.

Laatst bewerkt:
Los daarvan krijg je bij Benefits@Work sowieso 6% korting bij bonnen voor bol.com (en ik dacht 10% bij vandenborre etc). En die zijn combineerbaar met blackfriday deals.
Idd. Gebruiken dat hier ook bij Torfs.. schoenen in de winkel gekozen? Effe voucher aanschaffen en ermee naar de kassa stappen. Toch steeds 10%.

Sinds deze thread, merk ik dat ‘k gespitst raak op alle BF aanbiedingen. Moet mijzelf wat beschermen dus een lijstje gemaakt van wat we nodig hebben op dit moment ivm wat oude wensen. Nu dus een zijden dekbed met flinke korting), luchtreiniger (€15 korting) en een instant pot duo crisp 5,7l gekocht (eindelijk! &met €66 korting).

Ik heb een paar jaar geleden op BF een DNA-kit gekocht bij MyHeritage, daar dan vastgehangen aan een jaar "pro", dus ook een heuse stamboom uitgebouwd.
Maar op vlak van mijn ancestry was ik teleurgesteld. Het enige dat ik te zien kreeg was "100% British".

Afgelopen jaar geregeld Lieven Scheire bezig gehoord (oa in z'n DNA-show) over 23AndMe.
Deze zomer was ik aan het twijfelen om daar ook eens een kit te bestellen, maar ik had beslist te wachten op BF omdat die dan altijd wel grote kortingen geven.

Maar in tussentijd zijn er een hoop problemen bij 23AndMe (financiële problemen, risico dat eventuele overnemers niet zo deftig zouden kunnen omgaan met toch wel gevoelige informatie) en nu twijfel ik enorm of ik het me durf riskeren.

Is mijn nieuwsgierigheid en het risico op privacy lekken 50€ waard? 😅

Ik heb een paar jaar geleden op BF een DNA-kit gekocht bij MyHeritage, daar dan vastgehangen aan een jaar "pro", dus ook een heuse stamboom uitgebouwd.
Maar op vlak van mijn ancestry was ik teleurgesteld. Het enige dat ik te zien kreeg was "100% British".

Afgelopen jaar geregeld Lieven Scheire bezig gehoord (oa in z'n DNA-show) over 23AndMe.
Deze zomer was ik aan het twijfelen om daar ook eens een kit te bestellen, maar ik had beslist te wachten op BF omdat die dan altijd wel grote kortingen geven.

Maar in tussentijd zijn er een hoop problemen bij 23AndMe (financiële problemen, risico dat eventuele overnemers niet zo deftig zouden kunnen omgaan met toch wel gevoelige informatie) en nu twijfel ik enorm of ik het me durf riskeren.

Alles voor de wetenschap!

Weet gewoon wanneer de nanodrone ai revolutie u in het holst van de nacht wegmaait en vervangt met een exact replica om de mensheid langzaam maar zeker volledig over te nemen, dat jij en bijgevolg uw hele bloedlijn verantwoordelijk bent geweest en zo de ondergang van de mensheid een direct duwtje in de rug hebt gegeven.
GEDOEWAGGEWILTHE

Wat is er toch mis met gewoon wat te liegen op café? Ik zeg al jaren da'k Italiaans Schotse roots heb. Kost 0 euro.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan