Black Friday deals 2024

Voor mooie deals en tooltjes kijk 👇🏻👇🏻 👇🏻

Edit Crew: 🙏 graag via onze referrals naar de website gaan en pas dan het product in je mandje zetten.

Dan vangen wij namelijk een percentje dat integraal naar onze werking gaat en waar we weer een tijdje mee verder kunnen!

Goede deals:
Carrefour heeft goede BF deals in het algemeen en in het bijzonder de PS5:
* PS5 Slim aan €309 netto
* PS5 Slim+Disc aan €389 netto
* PS5 Pro aan €649 netto
(Met dank aan ViperHD)
Alleen online te kopen als je in België woonachtig bent.

Mediamarkt PS5 slim met Fortnite €369

Roborock Qrevo Robotstofzuiger €619
(Met dank aan kil911ler)

Voor al uw televisies etc Frans DeSmet
(Met dank aan Koonut, zaj en Fabian die erbij zweren: goede deals en goede service (afgetopt met een ouderwets ogende site)).

Onder het kopje plezierige kleine meepakker vanaf 25€, 5€ korting met de code 5EURO.
(Met dank aan Renegadexxripxx)

Fijne tooltjes: plugin "pricebuddy" en “keepa” en app ideallo (Duitsland)

Laatst bewerkt:
Bij ekoi.com (fietskledij) staat alles aan -60%. Nu zijn het normalere prijzen maar anders is dat toch niet te betalen?
50 euro voor een koerstrui is tegenwoordig "goedkoop" en normale prijzen zijn 100 tot 200 euro en meer. Ik kan toch niet meer snappen dat mensen dat daar willen aan geven.

Is dat werkelijk een goed en legit merk?
Ok, wat korting kan wel maar alles 60%?
Heb net van GripGrab een winterbroek aan 150 euro gekocht. Normaal 200 :unsure:

ekoi is een legit merk maar er zijn het hele jaar door kortingen, aan de kortingsprijs zeker zijn geld waard, met genoeg geduld kan je alles wat ze verkopen vinden aan een kortingsprijs.

de dagen dat er korting is op de volledige website verdwijnen hun nieuwste en duurste helmen/schoenen wel even van de site bvb

Je zit op fnac.com wat -vermoed ik- Frankrijk is. Ik krijg direct een popup om te switchen naar .be en daar is niets te vinden over die promo.
Ja maar je moet niet switchen hé. Dat wordt gewoon thuis geleverd. Heb het in het verleden voor een paar zaken gedaan die voordeliger waren dan fnac.be, mediamarkt, amazon of zelfs bol.
Uiteindelijk is dat niets anders dan wat je kan doen met amazon.fr, amazon.nl of amazon.de. De prijszetting tussen allen kan ook anders zijn.

Maar de zaken waarin ik geïnteresseerd was, kom ik niet aan de 100€ in zijn geheel. Of is er enkel franstalige ondertiteling. En in dat laatste heb ik nu echt geen zin...

Ik kan iedereen aanraden om de plugin "pricebuddy" te instaleren.
Ik gebruik zelf Chrome maar misschien dat het in andere browsers ook beschikbaar is.
Tweakers vergelijkt niet alle amazon stores en dat doet deze wel wat het heel overzichtelijk maakt.
vb:

Knipsel1.jpg

Die heb ik ook geïnstalleerd maar die vergelijkt niet met andere amazon stores.
Jawel. Met uitzondering van BE.

Toont zelfs onmiddelijk prijzen van warehouse/used deals per store enzo, heel interessant om snel een deal te kunnen spotten. Heb ik vaak al mooie deals met kunnen scoren. Ik gebruik die ook om alerts in te stellen voor een bepaalde prijs.

1732523597065.png

Fuck it, kheb gewoon een Fenix 8 Amoled besteld met €80 korting op bol.com.

Geen sapphire, maar goed, ik beklim toch geen rotsen :D
YOLO dus :laugh: bol.com kan misschien nog wel een interessante piste zijn met hun vouchers aan 6% korting :unsure:

In Duitsland zijn de prijzen enigszins beginnen schuiven vandaag precies, niet veel maar genoeg om toch nog even een paar dagen te wachten om te zien of er nog iets verder beweegt. De 7X Pro Sapphire zit onder de €700 nu... maar ik hoop stiekem eerlijk gezegd gewoon op ergens een stock clearance van de non-Pro 7X. Hoewel ik misschien gewoon de 47mm variant moet overwegen, ik heb destijds ne 5X gekocht omdat dat toen de enige was met mapping maar dat is al lang niet meer zo.

In Duitsland zijn de prijzen enigszins beginnen schuiven vandaag precies, niet veel maar genoeg om toch nog even een paar dagen te wachten om te zien of er nog iets verder beweegt.

Ben je bekend met ideallo? Dat is een app en ik geloof ook een website.

Ben niet thuis in deze wereld. Wil je dat ik de aanbieding in het eerste bericht van deze draad?
Hoeft niet, was eerder in reactie op @poeperman die had aangegeven van de Fenix/Epix op zijn short list te hebben.

Ben je bekend met ideallo? Dat is een app en ik geloof ook een website.
Jup, die houd ik regelmatig in de gaten. Veel winkels die zich beperken tot Duitsland & Oostenrijk kwa verzending wel maar bon. Afhankelijk van waarvoor het is kan dat als eens passen als ze een filiaal hebben niet ver van de grens in combinatie met een weekendje Hoge Venen of iets dergelijks :)

Jup, die houd ik regelmatig in de gaten. Veel winkels die zich beperken tot Duitsland & Oostenrijk kwa verzending wel maar bon. Afhankelijk van waarvoor het is kan dat als eens passen als ze een filiaal hebben niet ver van de grens in combinatie met een weekendje Hoge Venen of iets dergelijks :)

Ja, shop je vaker over de grens?

Over dat versturen binnen bepaalde landsgrenzen… zo ouderwets! Maar er is wel iets op te vinden alleen…. Hoe heb ik dat gevonden… ooit online na heel veel speurwerk. Er was iets met een abonnement van 8 euro per maand (je kon per maand opzeggen) dat je als bezorgadres kon opgeven en het pakje naar jou doorstuurde. Zat in Duitsland. Als ik er op kom, weet ik je vinden.

Ja, shop je vaker over de grens?

Over dat versturen binnen bepaalde landsgrenzen… zo ouderwets! Maar er is wel iets op te vinden alleen…. Hoe heb ik dat gevonden… ooit online na heel veel speurwerk. Er was iets met een abonnement van 8 euro per maand (je kon per maand opzeggen) dat je als bezorgadres kon opgeven en het pakje naar jou doorstuurde. Zat in Duitsland. Als ik er op kom, weet ik je vinden.
Zelden hoor, maar ik kijk wel altijd eens, soms zijn de verschillen best groot, soms zijn ze verwaarloosbaar. Ik ga ondanks het feit dat mijne naft gratis is ook geen 4u over en weer rijden om €50 uit te sparen.

Vorig jaar bv wel op doortocht naar Oostenrijk in Ulm gestopt en daar ne Sonos Beam gekocht die daar toen €80 goedkoper stond dan de bodemprijzen in België. Die gasten in die winkel vonden dat nog wreed geestig precies :tongue:

Misschien wel de moeite om hier te vermelden nog: voor de mensen die toegang hebben tot Benefits@Work. Meestal zijn die kortingen geen echte kortingen maar momenteel staan de prijzen op de website van Sony hetzelfde als die van alle grote retailers en krijg je nog 10% extra op alle Black Friday promo's via het platform.

Voor alle duidelijkheid: het gaat over hoofdtelefoons, earbuds, TV's, schermen etc... geen Playstation related zaken.

Terug
Bovenaan