Black Friday deals 2024

Voor mooie deals en tooltjes kijk 👇🏻👇🏻 👇🏻

Edit Crew: 🙏 graag via onze referrals naar de website gaan en pas dan het product in je mandje zetten.

Dan vangen wij namelijk een percentje dat integraal naar onze werking gaat en waar we weer een tijdje mee verder kunnen!

Goede deals:
Carrefour heeft goede BF deals in het algemeen en in het bijzonder de PS5:
* PS5 Slim aan €309 netto
* PS5 Slim+Disc aan €389 netto
* PS5 Pro aan €649 netto
(Met dank aan ViperHD)
Alleen online te kopen als je in België woonachtig bent.

Mediamarkt PS5 slim met Fortnite €369

Roborock Qrevo Robotstofzuiger €619
(Met dank aan kil911ler)

Voor al uw televisies etc Frans DeSmet
(Met dank aan Koonut, zaj en Fabian die erbij zweren: goede deals en goede service (afgetopt met een ouderwets ogende site)).

Onder het kopje plezierige kleine meepakker vanaf 25€, 5€ korting met de code 5EURO.
(Met dank aan Renegadexxripxx)

Fijne tooltjes: plugin "pricebuddy" en “keepa” en app ideallo (Duitsland)

Laatst bewerkt:
Bij ekoi.com (fietskledij) staat alles aan -60%. Nu zijn het normalere prijzen maar anders is dat toch niet te betalen?
50 euro voor een koerstrui is tegenwoordig "goedkoop" en normale prijzen zijn 100 tot 200 euro en meer. Ik kan toch niet meer snappen dat mensen dat daar willen aan geven.

Bij ekoi.com (fietskledij) staat alles aan -60%. Nu zijn het normalere prijzen maar anders is dat toch niet te betalen?
50 euro voor een koerstrui is tegenwoordig "goedkoop" en normale prijzen zijn 100 tot 200 euro en meer. Ik kan toch niet meer snappen dat mensen dat daar willen aan geven.
Is dat werkelijk een goed en legit merk?
Ok, wat korting kan wel maar alles 60%?
Heb net van GripGrab een winterbroek aan 150 euro gekocht. Normaal 200 :unsure:

Is dat werkelijk een goed en legit merk?
Ok, wat korting kan wel maar alles 60%?
Heb net van GripGrab een winterbroek aan 150 euro gekocht. Normaal 200 :unsure:
Ik heb een paar weken geleden met iemand gefietst die er toch content van was en volgens hem niet te duur.
Maar dan moet je toch in korting uw kledij kopen. Misschien hebben ze voor Black Friday juist hun prijzen verhoogd, dat durven ze ook wel eens te doen.
Als je kan 60% korting geven op alles dan is het toch een teken dat uw shit veel te duur is :)

Ik heb een paar weken geleden met iemand gefietst die er toch content van was en volgens hem niet te duur.
Maar dan moet je toch in korting uw kledij kopen. Misschien hebben ze voor Black Friday juist hun prijzen verhoogd, dat durven ze ook wel eens te doen.
Als je kan 60% korting geven op alles dan is het toch een teken dat uw shit veel te duur is :)
Ik wilde dus net deze deal in de begin posting opnemen maar dan alleen natuurlijk als het een echte deal is. Nu twijfel ik, net als jij.

Ekoi heeft goed gerief, maar die doen continu aan hoge kortingen waardoor het eigenlijk onbegonnen werk is om te weten wat de normale prijs is (en het merk ook een beetje een 'koopjes' imago heeft).

edit: bij Mantel kun je ook mooie koopjes doen voor fietskleding!

Nouts, dat zou nou nooit in mij opkomen en het intrigeert me wel. Wat is de literprijs van tandpasta dan? Hoe lang blijft tandpasta goed?
Hangt sterk van de soort af maar de Sensodyne die wij hier hebben liggen kost ~€50/liter oid maar had wel regelmatig kortingen tot ~€30. Toen plots eens €19,xx, ik heb toen gewoon heel dat rek leeggemaakt. Ik denk (hoop) eerlijk gezegd niet dat dat echt vervalt :unsure:

https://www.123schoon.nl/Aanbiedingen/Vaatwastabletten-aanbieding-p33128.html

€19,50 voor 240 tabletten. Ok, geen gekend merk maar werkt ongetwijfeld even goed.
Ik heb er eind vorig jaar 300 tabletten van Sun gekocht voor 26,95 (staan nu aan 29,50).
Nice! Al ben ik niet akkoord met 'werkt ongetwijfeld even goed'. Wij hadden met andere merken toch niet zo'n schone vaat als nu.

Aan het testen met wasverzachter en detergent van Boni i.p.v. de A-merken. Scheelt enorm van prijs en tot nu toe ben ik dan wel weer tevreden over het resultaat. Nu nog wat langer afwachten wat het zal doen met de kleren zelf op termijn.

Nice! Al ben ik niet akkoord met 'werkt ongetwijfeld even goed'. Wij hadden met andere merken toch niet zo'n schone vaat als nu.

Aan het testen met wasverzachter en detergent van Boni i.p.v. de A-merken. Scheelt enorm van prijs en tot nu toe ben ik dan wel weer tevreden over het resultaat. Nu nog wat langer afwachten wat het zal doen met de kleren zelf op termijn.
Die van Sun zijn alvast erg goed.

Hangt sterk van de soort af maar de Sensodyne die wij hier hebben liggen kost ~€50/liter oid maar had wel regelmatig kortingen tot ~€30. Toen plots eens €19,xx, ik heb toen gewoon heel dat rek leeggemaakt. Ik denk (hoop) eerlijk gezegd niet dat dat echt vervalt :unsure:

Ah, zo 😂. Geen idee of zoiets vervalt: staat er geen houdbaarheidsdatum op? Indien wel, zou ik eens wat uitdelen hier en daar. 🙈😂

Bij ekoi is dat heel het jaar door zo. Daar zou ik nu niet op ingaan.

Zal wel niet zeker? Het is niet dat je dat opeet ofzo.

Zojuist melding gekregen dat er 10€ korting is per schijf van 100 bij fnac.com. Je moet Blackweek dan als code ingeven. En actief tot deze avond 23h59.

Zojuist melding gekregen dat er 10€ korting is per schijf van 100 bij fnac.com. Je moet Blackweek dan als code ingeven. En actief tot deze avond 23h59.

Ook wel raar, dus Blackweek code die nog vóór blackweek vervalt :p. Typisch FNAC wel... Hier overigens geen mail gekregen, dus vraag me af of dat voor iedereen is (of toch voor alle leden want ik ben lid).

Tandpasta vervalt wel degelijk. Schadelijk om het nadien te gebruiken is het niet, maar de werking zal minder zijn.
zelfde als vaatwastabletten.

Ooit eens een doos gekocht, maar wij gebruiken enkel maar de vaatwas als er een 6+ mensen op bezoek komen eten ofzo. wat niet vaak voorvalt.

Nu heb ik toch gezien, na 8 jaar, dat die tabletten niet meer al te goed oplossen. Zeker niet bij het "korte wasprogramma".
Misschien eens een langer programma gebruiken volgende keer.

zelfde als vaatwastabletten.

Ooit eens een doos gekocht, maar wij gebruiken enkel maar de vaatwas als er een 6+ mensen op bezoek komen eten ofzo. wat niet vaak voorvalt.

Nu heb ik toch gezien, na 8 jaar, dat die tabletten niet meer al te goed oplossen. Zeker niet bij het "korte wasprogramma".
Misschien eens een langer programma gebruiken volgende keer.
Met vaatwasttabletten moet je vooral opletten dat die niet te vochtig staan, aangezien die het vocht absorberen.

Terug
Bovenaan