Black Friday deals 2024

Voor mooie deals en tooltjes kijk 👇🏻👇🏻 👇🏻

Edit Crew: 🙏 graag via onze referrals naar de website gaan en pas dan het product in je mandje zetten.

Dan vangen wij namelijk een percentje dat integraal naar onze werking gaat en waar we weer een tijdje mee verder kunnen!

Goede deals:
Carrefour heeft goede BF deals in het algemeen en in het bijzonder de PS5:
* PS5 Slim aan €309 netto
* PS5 Slim+Disc aan €389 netto
* PS5 Pro aan €649 netto
(Met dank aan ViperHD)
Alleen online te kopen als je in België woonachtig bent.

Mediamarkt PS5 slim met Fortnite €369

Roborock Qrevo Robotstofzuiger €619
(Met dank aan kil911ler)

Voor al uw televisies etc Frans DeSmet
(Met dank aan Koonut, zaj en Fabian die erbij zweren: goede deals en goede service (afgetopt met een ouderwets ogende site)).

Onder het kopje plezierige kleine meepakker vanaf 25€, 5€ korting met de code 5EURO.
(Met dank aan Renegadexxripxx)

Fijne tooltjes: plugin "pricebuddy" en “keepa” en app ideallo (Duitsland)

Laatst bewerkt:
Misschien wat onnozel, maar op Bol kan je douchegel, deo en consoorten kopen per 6 aan heel voordelige prijzen. Waar je 4-5 euro betaald in de supermarkt betaal je nu 1,92 euro per fles fzo.

Misschien wat onnozel, maar op Bol kan je douchegel, deo en consoorten kopen per 6 aan heel voordelige prijzen. Waar je 4-5 euro betaald in de supermarkt betaal je nu 1,92 euro per fles fzo.
Idd ik koop zo ook shampoo in bulk. Veel goedkoper dan fles per fles in de winkel te kopen.

Idd ik koop zo ook shampoo in bulk. Veel goedkoper dan fles per fles in de winkel te kopen.
Zelfde hier. Shampoo 2 kopen 2 gratis of zo. En dan koop ik ineens 4 bussen waar ik dan 2 - 3 jaar mee doe als het niet langer is. Volgende actie en mijn voorraad is <2 bussen (waarbij er 1 in gebruik is) en ik koop het volgende.

Al hoeft dat zelfs niet, aangezien merkloze shampo eigenlijk even goed werkt.

Maar voedingswaren online kopen zijn de aanbiedingen niet zo scherp. Ik denk vb aan pasta, sauzen, chips, koeken, thee, etc... daar lijkt de supermarkt toch nog altijd een voordeel te hebben. Zelfs mijn noten heb ik goedkoper op de kop getikt in de winkel dan op zo'n notenshop... vb : https://www.denotenshop.be/walnoten...6XTdomM8eNePwNAOXqtK7ne7UJhmjBHkaAusHEALw_wcB of https://www.bol.com/be/nl/p/veld-4-...kvYkrmRS_MU7q4IA55Hv7H-matJ1uxQMaAhHKEALw_wcB terwijl dat in de winkel 1kg was voor 5€...

Dat heb ik dus geprobeerd met een shampoo van Zwitsal maar aangezien die geen naam hebben, moest ik op afbeelding zoeken. En dat vind ik zo gedoe! Weet jij een betere manier?

PCloud (cloud storage) heeft wat hogere kortingen dan normaal op hun lifetime* abonnementen. Zelf beweren ze +/- 50% korting in totaal, maar dit is eerder een 20% á 30% omdat je doorheen het jaar ook wel altijd een kortingen kan vinden op hun website.

Hun software is simpel maar werkt oké, net zoals de hun webportaal. Ze hebben ook webdav ondersteuning, maar de paar keer dat ik dit heb gebruikt leek het me trager te werken dan hun app/software. Over het algemeen is (voor mij) de download en uploadsnelheid voldoende. Let wel, de dienst heeft een eerder beperkte versioning van 15 dagen, als je dit wil uitbreiden moet je bijbetalen. Ook voor eventuele encryptie zal je moeten bijbetalen. De dienst heeft zijn hoofdzetel in Zwitserland en je hebt de keuze om je data op een US of EU server te zetten.

* Lifetime moet je bij zo'n diensten wel altijd lezen als in "zolang we bestaan" en in dit specifiek geval met een maximum van 99 jaar. Ikzelf heb jaren geleden de gok gewaagd om zo'n abonnementen te nemen in tegenstelling tot maandelijks te betalen voor een onedrive, google drive, dropbox...

Zelfde hier. Shampoo 2 kopen 2 gratis of zo. En dan koop ik ineens 4 bussen waar ik dan 2 - 3 jaar mee doe als het niet langer is. Volgende actie en mijn voorraad is <2 bussen (waarbij er 1 in gebruik is) en ik koop het volgende.

Al hoeft dat zelfs niet, aangezien merkloze shampo eigenlijk even goed werkt.

Maar voedingswaren online kopen zijn de aanbiedingen niet zo scherp. Ik denk vb aan pasta, sauzen, chips, koeken, thee, etc... daar lijkt de supermarkt toch nog altijd een voordeel te hebben. Zelfs mijn noten heb ik goedkoper op de kop getikt in de winkel dan op zo'n notenshop... vb : https://www.denotenshop.be/walnoten...6XTdomM8eNePwNAOXqtK7ne7UJhmjBHkaAusHEALw_wcB of https://www.bol.com/be/nl/p/veld-4-...kvYkrmRS_MU7q4IA55Hv7H-matJ1uxQMaAhHKEALw_wcB terwijl dat in de winkel 1kg was voor 5€...
Ik heb zo onlangs een jaarvoorraad vaatwastabletten aangekocht. Ik was in de Carrefour en daar stond: 2 zakken kopen, 3 gratis. Aan €15 euro per zak moet je mij dat geen 2 keer zeggen. Ge had mij moeten zien uitladen aan de kassa.

Sterk aan het twijfelen om een nieuwe WH1000-XM4 (of 5) aan te schaffen. Mijn huidige XM3 wordt momenteel samengehouden met PVC elektriciteitstape. Ik vrees dat dat geen echt duurzame oplossing is, maar hij werkt natuurlijk wel nog gewoon :unsure:

En op zoek naar goeie deals voor de
Garmin Fenix 7 of Garmin Epix
+1. Ik ben al een paar maand aan het wachten in de hoop dat er ergens een deal te scoren valt om mijn Fenix 5 te upgraden. Voorlopig niks. Wil liefst ook terug een Sapphire versie maar die blijven gewoon rond de €700 hangen voorlopig (voor de 51mm variant).

Ik heb zo onlangs een jaarvoorraad vaatwastabletten aangekocht. Ik was in de Carrefour en daar stond: 2 zakken kopen, 3 gratis. Aan €15 euro per zak moet je mij dat geen 2 keer zeggen. Ge had mij moeten zien uitladen aan de kassa.
Ik heb zo eens gelek 30 tubes tandpasta gekocht omdat ik die literprijs ongeveer ken en die was toen absuurd laag. Toevallig of niet loopt mijn vrouw sindsdien altijd opvallend snel het tandpasta rek voorbij... :unsure:

Laatst bewerkt:
https://www.123schoon.nl/Aanbiedingen/Vaatwastabletten-aanbieding-p33128.html

€19,50 voor 240 tabletten. Ok, geen gekend merk maar werkt ongetwijfeld even goed.
Ik heb er eind vorig jaar 300 tabletten van Sun gekocht voor 26,95 (staan nu aan 29,50).

Ik hoop zo eens gelek 30 tubes tandpasta gekocht omdat ik die literprijs ongeveer ken en die was toen absuurd laag. Toevallig of niet loopt mijn vrouw sindsdien altijd opvallend snel het tandpasta rek voorbij... :unsure:
Nouts, dat zou nou nooit in mij opkomen en het intrigeert me wel. Wat is de literprijs van tandpasta dan? Hoe lang blijft tandpasta goed?

Terug
Bovenaan