Big Brother 2021

Big Brother 2021

Vrouwen arm, mannen rijk, dat was interessant geweest.
Nu is er gewoon niks te beleven, behalve Zoey die van tijd tot tijd aan haar foef zit te krabben blijkbaar.

Dat bord aflikken, daar heb ik nu zo geen groot probleem mee. Oké op restaurant doet ge dat niet, maar in een thuissituatie gebeurd dat toch wel vaker. En dat is nu eenmaal waarmee je dit moet vergelijken.

Vrouwen arm, mannen rijk, dat was interessant geweest.
Nu is er gewoon niks te beleven, behalve Zoey die van tijd tot tijd aan haar foef zit te krabben blijkbaar.

Dat bord aflikken, daar heb ik nu zo geen groot probleem mee. Oké op restaurant doet ge dat niet, maar in een thuissituatie gebeurd dat toch wel vaker. En dat is nu eenmaal waarmee je dit moet vergelijken.
Serieus? Zij zit niet thuis, ze zit met andere mensen aan tafel. Diene Jerrel zat altijd te boeren.
Die Joey zit vaak met haar handen in het eten yukkes en is die 14j oud dan dat die haar bord zit af te lekken? Vroeger durfde ik dat ook doen bij mijn meetjen (wel nooit elders hoor) maar toen was ik 10 jaar oud.

Bord aflikken is toch normaal, zeker als het echt lekker was. Leeftijd maakt niet uit.

Ik vind het eerder raar hoe ze erbij loopt; in een roze jurk dat veel te kort is.

Serieus? Zij zit niet thuis, ze zit met andere mensen aan tafel. Diene Jerrel zat altijd te boeren.
Die Joey zit vaak met haar handen in het eten yukkes en is die 14j oud dan dat die haar bord zit af te lekken? Vroeger durfde ik dat ook doen bij mijn meetjen (wel nooit elders hoor) maar toen was ik 10 jaar oud.
Sorry, maar je moet dit toch vergelijken met een thuissituatie, dat huis is voor 100 dagen een thuis voor de deelnemers aan BB.
Wat Jerrel deed was gewoon degoutant, dat valt op geen enkele manier goed te praten.

die zoey begint me meer en meer te storen eigenlijk, altijd da overdreven gelach, zoals met da feestje, of het overdreven gedoe altijd, belachelijke kakjurken die ne kleine van 5 al niemmeer aandoet.. van mij mag die wel direct vertrekken hoor..

Sorry, maar je moet dit toch vergelijken met een thuissituatie, dat huis is voor 100 dagen een thuis voor de deelnemers aan BB.
Wat Jerrel deed was gewoon degoutant, dat valt op geen enkele manier goed te praten.
Inderdaad en het is nog altijd big brother geen braaf familie programma. De ene keer is het allemaal te preuts en de andere keer is het te ordinair. Ik kan zoey niet uit staan door haar twee gezichten en haar taal gebruik. Maar als iedereen daar braaf opgemaakt in de zetel zit en in lijn loopt omdat het op tv komt is er ook niks aan.

Uitspraak Jill bij Domino opdracht 😂
100 m is zeker een kilometer 🤦‍♂️😂😂
tis niet te doen hoe weinig er in dat meisje zit ... alez tis te zeggen veel lucht dat wel :)

En matt heeft precies moeite met rechte lijntjes maken (naast een touw nota bene) dus dat komt niet goed, zeker niet aan dit tempo. Ze zijn al meer dan een half uur bezig met nog anderhalf uur te gaan en ze hebben samen nog geen 25% van de lengte als ik het van hieruit inschat. (de mannen)

tis niet te doen hoe weinig er in dat meisje zit ... alez tis te zeggen veel lucht dat wel :)

En matt heeft precies moeite met rechte lijntjes maken (naast een touw nota bene) dus dat komt niet goed, zeker niet aan dit tempo. Ze zijn al meer dan een half uur bezig met nog anderhalf uur te gaan en ze hebben samen nog geen 25% van de lengte als ik het van hieruit inschat. (de mannen)
Beide zowaar gelukt, bij de vrouwen zag ik wel dat ze meermaals geluk hebben gehad maar goed, als het lukt lukt het. Bij de mannen helaas niet volledig gezien.

jaat, met wat tips tussenin van bb ging het plots snel :)

En "Julie" maar janken dat "de mannen" niet proficiat roepen... echt man... ik heb hier al een paar keer "klasse dame" horen vallen... ik heb daar toch een ander gedacht over.

Maar over smaken en geuren zullen we maar niet teveel discusieren zekers :D

jaat, met wat tips tussenin van bb ging het plots snel :)

En "Julie" maar janken dat "de mannen" niet proficiat roepen... echt man... ik heb hier al een paar keer "klasse dame" horen vallen... ik heb daar toch een ander gedacht over.

Maar over smaken en geuren zullen we maar niet teveel discusieren zekers :D
Schoon kippetje vind ik maar dat karakter ook, ik kan ervan mee spreken, ik vind dat vrouwen over het algemeen moeilijk zijn haha. Altijd zo bazig en zagen enz.... bah. Ik prijs mezelf als gelukkige vrijgezel.

De vrouwen moeten echt eens even lang int basic gedeelte zitten, dat gaat volgens mij vonken geven haha.

Awel sinds de vrouwen en mannen gescheiden leven, lopen de vrouwen alleszins niet gelukkiger rond... dus dat gaat inderdaad vonken geven als die eens een week op elkaars nek gaan zitten :)

haha de mannen hebben ook een streepje zon gevonden in hun donker hol
Tis precies of ze zijn buiten westen in hun cabine naar Mars.

Edit: WTF... lol... ik zie daar zo een schim tss hen in... en mijne euro valt pas effe later dat ik dat ben (foto snel genomen met de gsm naar tv) :D paranormal activity 5

Screenshot-1.jpg

Laatst bewerkt:
Sinds Zoey haar gat op de badkamer heeft afgekuist met een stuk papier en er groen spul af kwam kan ik die nietmeer voor mijn ogen zien.

De vrouwen moeten ook eens in dat basic gedeelte worden gestoken. Gaat vuurwerk geven.

Ze zaten ook de mannen valselijk te beschuldigen met die domino stenen , de mannen hadden wel gezegd van goed zo enz... maar de vrouwen hadden het niet gehoord en trokken meteen in de aanval.

Terug
Bovenaan