Agony
Well-known member
Was te voorspellen.. Dan had mijn opdeling interessantere tv opgeleverd xDDie splitsing tussen de mannen en de vrouwen heeft het nog niet echt interessanter gemaakt. Integendeel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was te voorspellen.. Dan had mijn opdeling interessantere tv opgeleverd xDDie splitsing tussen de mannen en de vrouwen heeft het nog niet echt interessanter gemaakt. Integendeel.
Serieus? Zij zit niet thuis, ze zit met andere mensen aan tafel. Diene Jerrel zat altijd te boeren.Vrouwen arm, mannen rijk, dat was interessant geweest.
Nu is er gewoon niks te beleven, behalve Zoey die van tijd tot tijd aan haar foef zit te krabben blijkbaar.
Dat bord aflikken, daar heb ik nu zo geen groot probleem mee. Oké op restaurant doet ge dat niet, maar in een thuissituatie gebeurd dat toch wel vaker. En dat is nu eenmaal waarmee je dit moet vergelijken.
Sorry, maar je moet dit toch vergelijken met een thuissituatie, dat huis is voor 100 dagen een thuis voor de deelnemers aan BB.Serieus? Zij zit niet thuis, ze zit met andere mensen aan tafel. Diene Jerrel zat altijd te boeren.
Die Joey zit vaak met haar handen in het eten yukkes en is die 14j oud dan dat die haar bord zit af te lekken? Vroeger durfde ik dat ook doen bij mijn meetjen (wel nooit elders hoor) maar toen was ik 10 jaar oud.
Inderdaad en het is nog altijd big brother geen braaf familie programma. De ene keer is het allemaal te preuts en de andere keer is het te ordinair. Ik kan zoey niet uit staan door haar twee gezichten en haar taal gebruik. Maar als iedereen daar braaf opgemaakt in de zetel zit en in lijn loopt omdat het op tv komt is er ook niks aan.Sorry, maar je moet dit toch vergelijken met een thuissituatie, dat huis is voor 100 dagen een thuis voor de deelnemers aan BB.
Wat Jerrel deed was gewoon degoutant, dat valt op geen enkele manier goed te praten.

tis niet te doen hoe weinig er in dat meisje zit ... alez tis te zeggen veel lucht dat welUitspraak Jill bij Domino opdracht
100 m is zeker een kilometer![]()

Beide zowaar gelukt, bij de vrouwen zag ik wel dat ze meermaals geluk hebben gehad maar goed, als het lukt lukt het. Bij de mannen helaas niet volledig gezien.tis niet te doen hoe weinig er in dat meisje zit ... alez tis te zeggen veel lucht dat wel
En matt heeft precies moeite met rechte lijntjes maken (naast een touw nota bene) dus dat komt niet goed, zeker niet aan dit tempo. Ze zijn al meer dan een half uur bezig met nog anderhalf uur te gaan en ze hebben samen nog geen 25% van de lengte als ik het van hieruit inschat. (de mannen)

Schoon kippetje vind ik maar dat karakter ook, ik kan ervan mee spreken, ik vind dat vrouwen over het algemeen moeilijk zijn haha. Altijd zo bazig en zagen enz.... bah. Ik prijs mezelf als gelukkige vrijgezel.jaat, met wat tips tussenin van bb ging het plots snel
En "Julie" maar janken dat "de mannen" niet proficiat roepen... echt man... ik heb hier al een paar keer "klasse dame" horen vallen... ik heb daar toch een ander gedacht over.
Maar over smaken en geuren zullen we maar niet teveel discusieren zekers![]()
paranormal activity 5
Sinds Zoey haar gat op de badkamer heeft afgekuist met een stuk papier en er groen spul af kwam kan ik die nietmeer voor mijn ogen zien.