Big Brother 2021

Big Brother 2021

Dat zou epic zijn als het idd Thomas vs Jill wordt. Btw, ze denken vooral in het Michel/Nick kamp dat Thomas redelijk sterk staat (omwille van de populariteit bij de kijkers), maar ik denk dat dat voor Thomas toch relatief tegenvalt. Zo heel populair is die nu toch ook nie meer denk ik.

Denk inderdaad dat mensen hem int begin nog schattig vonden, hoe hij meedeed met het dansen en klungelig en zijn 'liefde' voor Jill, ... Maar de laatste weken heeft hijzich ontpopt tot de nieuwe Nathalie/Els: Zagen, klagen, zich altijd afzonderen, nieuwe 'bondjes' maken...

Dat zou epic zijn als het idd Thomas vs Jill wordt. Btw, ze denken vooral in het Michel/Nick kamp dat Thomas redelijk sterk staat (omwille van de populariteit bij de kijkers), maar ik denk dat dat voor Thomas toch relatief tegenvalt. Zo heel populair is die nu toch ook nie meer denk ik.
Denk dat Mike zich daar ook aan mispakt heeft. Dat Thomas én Jill momenteel minder populair zijn de laatste weken.

Zie ik daar een nieuw bondje met zoe en liese?
Zit er dik in en getuige ook zoals iemand het hier gepost heeft dat Liese ook geen groot licht is, zagen we ook bij die proef kort geleden. Die Zoey is een valse kat is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jup. Maar no way dat ze de finale wint als ze het moet afleggen tegen Nick of Naomi.
Het is ook niet duidelijk wat de finale gaat zijn. Gaat de kijker beslissen welke Belg en Nederlander de finale spelen? Gaat de kijker beslissen wie de finale wint? Is de finale zelf met 2 personen of meer? Op dit moment moet je gewoon proberen zo ver te raken. Wat heb je er aan dat de kijkers u leuk en lief vinden maar je volgende week al naar huis moet.

Geen groot licht? Moet ze afwachten dan tot de duo's Nick & Naomi en Michel & Julie haar eruit spelen dan?
Ik heb het over de proef en over het feit dat die Zoey een 2 zak is, daarom.
Tuurlijk moet Liese haar ding doen, maar nu is te vroeg, ze moeten eerst de andere kant uitdunnen, Jill of Thomas moet er gewoon uit.

Op zich vind ik dit ook geen slechte zet van Liese. Team Thomas lijkt verslagen en iedereen heeft zijn 'beste maatje'. En Zoey heeft nog krediet bij Julie ook, zeker als ze nu tegen Jill en Thomas heeft gestemd.

Maar wie in de finale komt te staan.. BB kan dit sturen zo vaak hij wil

Ik heb het over de proef en over het feit dat die Zoey een 2 zak is, daarom.
Tuurlijk moet Liese haar ding doen, maar nu is te vroeg, ze moeten eerst de andere kant uitdunnen, Jill of Thomas moet er gewoon uit.
Als ik het goed gelezen heb, zou de nominatie Thomas en Jill zijn.

Dan is haar timing perfect, vermits ze van Michel en Nick best een gesprek had met Zoey over haal 'loyaliteit'.

saLVwEr.jpg

Heel de discussie dat de redactie "stuurt" wie er finale speelt, was in 1997 ook al gespreksonderwerp nr1.
Tuurlijk zal dat meespelen.

Imo: Als de finale gewoon gaat rond stemmen van buitenaf op de laatste 3 deelnemers, kan het anno 2021 alle kanten opgaan.

Genoeg trollen die zicht tegenwoordig online verzamelen , dus ik zie het hier ook nog wel gebeuren, duizenden stemmen van mensen in die laatste week die niet eens het programma volgen :)

Het is ook niet duidelijk wat de finale gaat zijn. Gaat de kijker beslissen welke Belg en Nederlander de finale spelen? Gaat de kijker beslissen wie de finale wint? Is de finale zelf met 2 personen of meer? Op dit moment moet je gewoon proberen zo ver te raken. Wat heb je er aan dat de kijkers u leuk en lief vinden maar je volgende week al naar huis moet.

Dat er minstens 1 Belg en 1 Nederlander in de finale moeten staan, is alvast geweten.

Ik vermoed (op basis van het aantal weken tot aan de finaleweek, en op basis van finales in het verleden) dat de finaleweek met 4 bewoners gespeeld zal worden.

Terug
Bovenaan