Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik heb het niet over die lange video, ik heb het over dat korte filmpje in mijn quote, daar is Jill toch wel duidelijk met zichzelf bezig. Ik denk zelfs dat Matt daar gewoon ligt te slapen.

Wat die lange video betreft, ik ben niet van zin om dat helemaal te gaan uitpluizen.
Is er een punt waarop iets te zien valt, zet dan een link naar dat punt ipv gewoon dat hele filmpje hier te posten.

Jill zit hem der af te rukken. Ze hebben het er x tal uren geleden over gehad tegen elkaar waarbij Matt vroeg het is toch oke en Jill moet gezegd hebben dat het geen probleem is.

Arme Thomas, moest hij nog wat sympathiek zijn zou ik nog compassie hebben.
Op die lange video lag hij int begin in haar bed blijkbaar, heeft hem toch mispakt 😂

Net de weeksamenvatting aan het bekijken, die Lieze is toch ook niet de slimste, ze kreeg dat slot van dat koffertje bij dat spel al niet open.
Als je je zit op te jagen en niet zen kan blijven en dan u direct als gek zit op te winden dan krijg je dit probleem ;).
Naomi is veel rustiger type behalve als ze gezopen heeft haha.

Check Thomas zijn kop toen Jill bij Matt lag te friemelen. :rofl:

THOMAS.png
Op dat moment lag Jill alweer alleen in haar eigen bed hoor

Als je je zit op te jagen en niet zen kan blijven en dan u direct als gek zit op te winden dan krijg je dit probleem ;).
Naomi is veel rustiger type behalve als ze gezopen heeft haha.
Ze had totaal niet door hoe dat slot werkte en daardoor begon ze haar op te jagen.
Ik vraag me dan weer wel af wie de vrijstelling gekregen zou hebben als het team van Liese gewonnen had.

Neen gewoon int geniep, 1 per 1 naar da DBK zonder iets te zeggen.
Nu is er wss nog niets concreet afgesproken tussen iedereen.
Zou inderdaad zalig zijn, maar onbestaand met deze pussy brave versie.
Dat zou inderdaad leuk zijn maar dat werkt ook maar 1 keer natuurlijk en je kunt dat sowieso pas doen nadat je alles weet (wie is huismeester en wie heeft eventueel een vrijstelling).

Mike slaapt vannacht op het veldbed, buiten! (sanctie gekregen door BB).
Denk het te maken heeft dat die z'n eigen regel (vegan) overtreden heeft haha.
Update: alst klopt ist door Jill ivm die worstenbroodjes. Ben benieuwd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou blij zijn... morgen en overmorgen de warmste dagen.
Dus ook onder een donske of slaapzak buiten, ideale temperatuur EN geen last van gesnurk.. ik zou alle dagen voor zo een "sanctie" gaan mocht ik daar zitten :)

ALez gij, maar we zijn niet vorige week he :)
En dan zouden ze dat sowieso niet doen vanuit BB.

Bij mij was het 5 graden op mijn slaapkamer (onder dak) toen het buiten -10 was, dus ik ben sowieso wel wat gewend :D

Terug
Bovenaan