RiCOManiaC
Well-known member
Toch wel een verademing om naar de stream te kijken en te zien dat Jerrel daar niet meer tussen loopt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fair win of wat gestuurd?Een opdracht. Iets met ballonnen en oorbeschermers.

Ik veronderstel dat we dat op tv zullen zien, vandaar wss camera op de lege woonkamer zoals hier eerder gezegd.Fair win of wat gestuurd?![]()
Gestuurd dus, want de snowboard challenge was ook volledig gestuurd maar op tv zag ge dat niet.Ik veronderstel dat we dat op tv zullen zien, vandaar wss camera op de lege woonkamer zoals hier eerder gezegd.
Er hadden er hier al een paar voor de uitzending gezet dat het snowboarden bij sommige veel 'heviger' stond dan bij anderen. Dit was niet echt te zien op tv had ik de indruk.Ik veronderstel dat we dat op tv zullen zien, vandaar wss camera op de lege woonkamer zoals hier eerder gezegd.
Dat was wel te verwachten.
Voorspelling: 4 namen genomineerd en Mike moet er 1 uit halen.
Dat bedoel ik dus. En niet of het al dan niet gemanipuleerd is.Dat is toch vaak dat ze de gameroom niet laten zien? Ik veronderstel om mensen te lokken naar de tv uitzendingen? Het ziet er naar uit dat het wel weer een opdracht van de bovenste plank is.
Weer zo'n proef waar erg veel kunde voor nodig is. Ik hoor het al.Er waren 500 ballonnen, in één ervan zat jij word huismeester.
En een kwartier voor deze opdracht zat Mike in de dagboekkamer en kreeg hij de kleur + ongeveer locatie mee van de juiste balon (in welk deel van de gameroom).Er waren 500 ballonnen, in één ervan zat jij word huismeester.

Weer zo'n proef waar erg veel kunde voor nodig is. Ik hoor het al.