Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Da zou het wel zijn ja. En dan nog eens zijne signature knuffel move, kwestie da we da toch nie vergeten ehSoit, ik wil Thomas en Zoey eruit in die volgorde. Ware het niet dat ik de ontreddering bij Thomas wil zien wanneer Jill eruit gaat. Dus doe toch maar Jill.
Om het helemaal af te maken dan nog liefst uitgeschakeld door Thomas. Die dan mee gaat.

Is al huismeester geweest he. Verplicht spelletje elke avond. Andere regels ben ik vergeten.Volgens mij was er in (bijna) heel BE & NL feest toen Jerrel moest vertrekken.. 'k zat hier te kijken naar de uitslag op dezelfde manier als Julie, kop naar beneden, niet durven kijken maar toch willen weten wie het ging zijn..
Ik wil trouwens Nick wel eens als huismeester, volgens mij wordt dat ook wel een toffe week.
Jill heel depri toen het feestje begon.. Bij het eerste nummer zei ze tegen Thomas "Jerrel had hier ook op willen dansen..", waarop Thomas antwoord met zijn droge "Ja, klopt.".![]()
Ah oeps, blijkbaar compleet vergeten..Is al huismeester geweest he. Verplicht spelletje elke avond. Andere regels ben ik vergeten.

dit. Ik denk niet dat het een groep afslachting wordt. Tis nu al maar Max 5vs5, en dat is gerekend dat Zoëy, Matt en Mike mee doen, en daar ben ik momenteel niet zeker van.Ik begrijp niet dat er hier nog zoveel (net zoals je geregeld in 't huis hoort) denken dat 't 1 voor 1 afslachten gaat zijn van zodra 1 groepje overwicht heeft.
Denk je echt dat BB 4 of 5 weken op rij een voorspelbare nominatie en uitschakeling gaat laten gebeuren? No way. Ze sturen dat wel bij met spelletjes, vrijstelling,...
Op basis van? Terug een challenge of heeft 'de kijker beslist' ?Mike is huismeester
Een opdracht. Iets met ballonnen en oorbeschermers.Op basis van? Terug een challenge of heeft 'de kijker beslist' ?