ShadesOfJae
Well-known member
Tipje van de sluier?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tipje van de sluier?
Heb zelf iets meer dan tien jaar geleden meegedaan aan een programma op VTM met wekelijks 700.000 kijkers. Gelukkig was ik jong, geen karakterkop en met een relatief rustig karakter. Niemand die mij nog herkenttenzij ge het kunt monetizen zoals Nick als DJ zou ik het risico toch niet meer willen lopen om er negatief uit te komen.
BB is anders toch goed gevuld met Thomas, Matt en Mike?Beauty and the nerd, waar is de tijd!

Zoey heeft wel iets met kak, scheten, doorlekken en neuspeuterenIk vraag mij nog altijd af wie vorige week kak aan de wc-rol had gesmeerd.

Misschien Matt want die had ook al een ongelukje in zijn onderbroek.Ik vraag mij nog altijd af wie vorige week kak aan de wc-rol had gesmeerd.
Echt he! Laat ne mens ne keer uitspreken ipv om de 2 seconden mhmhm te zeggen. Alsof ze er iets van snapt...Zoey die 100 keer "mmhmm" reageert![]()

Ik begrijp echt niet dat bigbrother nog de mogelijkheid laat om te veranderen, gekozen is gekozen he.Zoey moet kiezen tussen Jill of Jerrel om te saven.
Ze kiest eerst voor Jerrel maar trekt daarna de kak terug in.
Genomineerden: Michel, Nick, Jerrel
Tja, ik heb daar mijn gedacht over maar je hebt gelijk, het gedrag is het ergste natuurlijk.Hoe die zich kleedt en opmaakt, vind ik nog het minst vervelende aan hem. Dat is gewoon een kwestie van smaak, een beetje hetzelfde als het dragen van Crocs of luisteren naar Bazart. Het is gewoon zijn manier van doen waarom hij er uit moet vliegen.