Big Brother 2021

Big Brother 2021

Heb zelf iets meer dan tien jaar geleden meegedaan aan een programma op VTM met wekelijks 700.000 kijkers. Gelukkig was ik jong, geen karakterkop en met een relatief rustig karakter. Niemand die mij nog herkent 😄 tenzij ge het kunt monetizen zoals Nick als DJ zou ik het risico toch niet meer willen lopen om er negatief uit te komen.

Beauty and the nerd, waar is de tijd!

Beauty and the nerd, waar is de tijd!
BB is anders toch goed gevuld met Thomas, Matt en Mike?
De vrijgezelle beauty's zijn ze wel vergeten... behalve Naomi.

Maar graag nieuwe huisregel waarheid, durven of doen in plaats van weerwolven :clap:

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad om aan te geven dat ze het snapt, want als ze zelf iets aan het uitleggen is dan vraagt ze altijd 'snap je' dus zou die persoon eigenlijk ook altijd "mmhmm" moeten doen, dan stopt ze misschien met die 'snap je'. 😂

Zoey moet kiezen tussen Jill of Jerrel om te saven.
Ze kiest eerst voor Jerrel maar trekt daarna de kak terug in.
Genomineerden: Michel, Nick, Jerrel
Ik begrijp echt niet dat bigbrother nog de mogelijkheid laat om te veranderen, gekozen is gekozen he.
Bij het nomineren mogen ze toch ook niet achteraf terug komen op hun nominatie en iemand anders gaan kiezen.

Dzjeezes zeg:
bubuBHO.jpg

Hoe die zich kleedt en opmaakt, vind ik nog het minst vervelende aan hem. Dat is gewoon een kwestie van smaak, een beetje hetzelfde als het dragen van Crocs of luisteren naar Bazart. Het is gewoon zijn manier van doen waarom hij er uit moet vliegen.

Hoe die zich kleedt en opmaakt, vind ik nog het minst vervelende aan hem. Dat is gewoon een kwestie van smaak, een beetje hetzelfde als het dragen van Crocs of luisteren naar Bazart. Het is gewoon zijn manier van doen waarom hij er uit moet vliegen.
Tja, ik heb daar mijn gedacht over maar je hebt gelijk, het gedrag is het ergste natuurlijk.

Terug
Bovenaan