RiCOManiaC
Well-known member
Het perfecte scenario nu ! Het andere kamp gaat er aan nu.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oef!
Nu wordt het weer nagelbijten voor Thomastenzij Mike en Zoëy nu ineens gaan samenwerken
Ik dacht dat het haar knieën warenDe vriendin/vrouw van den Nick heeft ook ferme ballonnen.
En Thomas moet er uit nu of Jill.

Ik gok op Thomas, Jill, Michel en Liese.Chanceke! Nu wordt het tenminste wel interessant voor volgende week anders was het wel logisch wie de volgenden gingen zijn.
Thomas z'n kop draait sowieso nu al overuren hoe dit gedraaid te krijgenIk gok op Thomas, Jill, Michel en Liese.
Kamp Thomas gaat wel beseffen dat Nick populair is bij de kijkersen dat Mike en Matt niet 100 procent zeker op hem stemmen. Maar de huismeester zal bepalend zijn.

Vond zijn verhalen in de DBK ook wel grappig. Gewoon heel eerlijk en zijn gedrag in het huis niet proberen goed te praten of verdraaien.Mike vind ik wel nog een held langs een kant. Speelt het wel goed, benieuwd hoe hij verder gaat.
Veel zal toch afhangen wie huismeester wordt en wat double agent Mike zal uitspoken.
Ik zie BB hem huismeester maken.
Hopelijk een "als eerste 50x pompen" challenge![]()