Big Brother 2021

Big Brother 2021

Oef!
Nu wordt het weer nagelbijten voor Thomas 😅 tenzij Mike en Zoëy nu ineens gaan samenwerken

Maw 5vs5 en gaan beide kampen dezelfde 2 namen kiezen. Dus zal de toekomstige huismeester cruciaal worden en kunnen beslissen wie van de 4 van de lijst gaat. Waardoor 1 kamp de stemmen onder 2 kandidaten zal moeten verdelen.

Wat Jerrel betreft, ik stoor mij ook nie zo echt aan hoe ie er uit ziet maar idd gewoon het gedrag. Maar vnvd was wel een mega opluchting, ook al is het 'maar' een spel. Toch blij dat de Michel-Nick tandem er nog bij is. En hopelijk volgende Thomas er uit. Zoey volgt dan wrs wel snel later.

Gezellige sfeer daar. 😂

8647-D96-E-06-E2-4-A81-ADAB-347-EC3-B447-CE.jpg

Chanceke! Nu wordt het tenminste wel interessant voor volgende week anders was het wel logisch wie de volgenden gingen zijn.
Ik gok op Thomas, Jill, Michel en Liese.

Kamp Thomas gaat wel beseffen dat Nick populair is bij de kijkers en dat Mike en Matt niet 100 procent zeker op hem stemmen. Maar de huismeester zal bepalend zijn.

Laatst bewerkt:
Veel zal toch afhangen wie huismeester wordt en wat double agent Mike zal uitspoken.
Ik zie BB hem huismeester maken.
Hopelijk een "als eerste 50x pompen" challenge :unsure:

Ik gok op Thomas, Jill, Michel en Liese.

Kamp Thomas gaat wel beseffen dat Nick populair is bij de kijkersen dat Mike en Matt niet 100 procent zeker op hem stemmen. Maar de huismeester zal bepalend zijn.
Thomas z'n kop draait sowieso nu al overuren hoe dit gedraaid te krijgen :eek2:

Veel zal toch afhangen wie huismeester wordt en wat double agent Mike zal uitspoken.
Ik zie BB hem huismeester maken.
Hopelijk een "als eerste 50x pompen" challenge :unsure:

Michel of Julie huismeester, Mark my words.
De volgorde van huismeesters loopt (mss ook wel toevallig) tot nu toe gelijk met de volgorde van wie wanneer het huis in kwam dus zou Michel of Julie logisch zijn en dan daarna Matt of Mike.

Qua nominaties heb in zo'n gevoel dat plots iedereen Thomas en Jill erop gaat zetten en men weet dat dát clubje niet meer werkt. Tijd dus om terug samen te vloeien met de rest.

Terug
Bovenaan