Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik wacht eerst nog ff wie huismeester wordt, maar als het idd van uit kamp Michel/Nick iemand is dan is die andere kant effectief dik de lul. En dan zou het wel top zijn om bv volgende week Jill vs Thomas op dat bord te zien. Beetje, de ultieme karma.

Mike is een tactisch sterke speler , veel beter dan Thomas ,die zie ek wel nog in populariteit stijgen moest ie het lang kunnen uithouden . Thomas en Jill de volgende genomineerde zou zalig zijn ,dan is dat bondje finaal gedaan en kan/moet de andere groep tegen elkaar strijden

Ik begrijp niet dat er hier nog zoveel (net zoals je geregeld in 't huis hoort) denken dat 't 1 voor 1 afslachten gaat zijn van zodra 1 groepje overwicht heeft.
Denk je echt dat BB 4 of 5 weken op rij een voorspelbare nominatie en uitschakeling gaat laten gebeuren? No way. Ze sturen dat wel bij met spelletjes, vrijstelling,...

Soit, ik wil Thomas en Zoey eruit in die volgorde. Ware het niet dat ik de ontreddering bij Thomas wil zien wanneer Jill eruit gaat. Dus doe toch maar Jill.
Om het helemaal af te maken dan nog liefst uitgeschakeld door Thomas. Die dan mee gaat.

Soit, ik wil Thomas en Zoey eruit in die volgorde. Ware het niet dat ik de ontreddering bij Thomas wil zien wanneer Jill eruit gaat. Dus doe toch maar Jill.
Om het helemaal af te maken dan nog liefst uitgeschakeld door Thomas. Die dan mee gaat.
Da zou het wel zijn ja. En dan nog eens zijne signature knuffel move, kwestie da we da toch nie vergeten eh :unsure:

Volgens mij was er in (bijna) heel BE & NL feest toen Jerrel moest vertrekken.. 'k zat hier te kijken naar de uitslag op dezelfde manier als Julie, kop naar beneden, niet durven kijken maar toch willen weten wie het ging zijn.. :p

Ik wil trouwens Nick wel eens als huismeester, volgens mij wordt dat ook wel een toffe week. :D

Jill heel depri toen het feestje begon.. Bij het eerste nummer zei ze tegen Thomas "Jerrel had hier ook op willen dansen..", waarop Thomas antwoord met zijn droge "Ja, klopt.". :ROFLMAO:

Volgens mij was er in (bijna) heel BE & NL feest toen Jerrel moest vertrekken.. 'k zat hier te kijken naar de uitslag op dezelfde manier als Julie, kop naar beneden, niet durven kijken maar toch willen weten wie het ging zijn.. :p

Ik wil trouwens Nick wel eens als huismeester, volgens mij wordt dat ook wel een toffe week. :D

Jill heel depri toen het feestje begon.. Bij het eerste nummer zei ze tegen Thomas "Jerrel had hier ook op willen dansen..", waarop Thomas antwoord met zijn droge "Ja, klopt.". :ROFLMAO:
Is al huismeester geweest he. Verplicht spelletje elke avond. Andere regels ben ik vergeten.

Is al huismeester geweest he. Verplicht spelletje elke avond. Andere regels ben ik vergeten.
Ah oeps, blijkbaar compleet vergeten.. :p
Michel of Julie als huismeester is dan een goed alternatief ja.

*edit*
Mike is zo te zien ook ingetrokken bij team Nick.. Tijdens het feestje is Nick met hem naar de slaapkamer gegaan om hem de vrije bedden aan te wijzen. Of dat van belang zal zijn volgende week valt nog af te wachten, 'k vertrouw hem niet helemaal na de afgelopen week.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp niet dat er hier nog zoveel (net zoals je geregeld in 't huis hoort) denken dat 't 1 voor 1 afslachten gaat zijn van zodra 1 groepje overwicht heeft.
Denk je echt dat BB 4 of 5 weken op rij een voorspelbare nominatie en uitschakeling gaat laten gebeuren? No way. Ze sturen dat wel bij met spelletjes, vrijstelling,...
dit. Ik denk niet dat het een groep afslachting wordt. Tis nu al maar Max 5vs5, en dat is gerekend dat Zoëy, Matt en Mike mee doen, en daar ben ik momenteel niet zeker van.

BB is toch vol manipulatie dus kan nog van alles gebeuren inderdaad!

als nieuweling zou ik dat niet doen. Gewoon je eigen keuze doen en klaar

Ale, op de live niks te horen (en te zien)... Is gewoon constant die camera in de woonkamer die boven de tv hangt qua beeld maar geen geluid momenteel...

Terug
Bovenaan