Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik veronderstel dat we dat op tv zullen zien, vandaar wss camera op de lege woonkamer zoals hier eerder gezegd.
Er hadden er hier al een paar voor de uitzending gezet dat het snowboarden bij sommige veel 'heviger' stond dan bij anderen. Dit was niet echt te zien op tv had ik de indruk.

Dat was wel te verwachten.

Voorspelling: 4 namen genomineerd en Mike moet er 1 uit halen.

Dan zouden de Belgen Matt en Zoey best nomineren. Jill of Thomas tegen Nick & Michel of één van de dames is te risky.

Matt en Zoey liggen er volgens mij altijd uit, behalve tegen Julie misschien.

Dat is toch vaak dat ze de gameroom niet laten zien? Ik veronderstel om mensen te lokken naar de tv uitzendingen? Het ziet er naar uit dat het wel weer een opdracht van de bovenste plank is.

Bewust ook van BB om de gameroom te nemen zodat het manipulatie gedeelte niet zichtbaar is voor de buitenwereld.
Er kwam heel veel reactie op dat snowboardspel op social media.

Weer zo'n proef waar erg veel kunde voor nodig is. Ik hoor het al.

Big Brother is op dat vlak nooit een moeilijk "spel" geweest he. Vroeger moest men volgens mij ook gewoon dingen doen zoals dominosteentjes zetten, non-stop fietsen, ...

Het enige wat men wel zou mogen doen is er meer van die langdurige groepsopdrachten instoppen die ettelijke uren/dagen duren ipv nu 3 keer per week (boodschappenspel, groepsspel, huismeesterspel) spellen te doen die meestal maar hooguit een uur ofzo duren.

Ja en nee ge zit met mannen en vrouwen , dikkere en getrainde mensen dus dat zou helemaal niet eerlijk zijn . Elke opdracht zou normaal iedereen moeten kunnen winnen .

En mike is super voor huismeester . Gaat toffe week worden omdat iedereen hem gaat proberen overtuigen . En zo blijft bb zo neutraal mogenlijk .

Denk dat het bijna zeker is dat Michel terug genomineerd is. Mike zie ik daar wel terug op stemmen want zou tactisch slim zijn en bij gelijkspel mag hij toch kiezen. Als Michel er dan uit is kan hij gewoon aansluiten bij de andere groep om Jill en Matt er uit te krijgen.

Terug
Bovenaan