Big Brother 2021

Big Brother 2021

Kunnen we 1 ding afspreken?
Da kutwoord "bondje" hierna nooit meer uitspreken?
Holy shit, da triggered mij iedere keer opnieuw als ik het lees of hoor.
Jakkes.

/endrant

Jakkes.

/endrant

Dikke +1. Dat is volgens mij iets dat vooral ontstaan is uit de NL-versie van De Mol, of wordt dat woord ook in het algemeen gebruikt in Nederland? Afschuwelijk woord alleszins.

Jakkes.

/endrant

En ze mogen ook de woorden "eerlijk" en "respect" verbieden in het huis. Hoe vaak iedereen al gezegd heeft hoe eerlijk ze wel niet zijn en hoeveel respect ze wel niet hebben voor elkaar, ik word er doodnerveus van.

Kvraag mij toch af waarom sommigen hier er zo persoonlijk van wakker liggen als bepaalde deelnemers er uit gestemd worden.
Het is een spelleke, niks meer, niks minder. Kan mij het schelen of Nick, Michel, Jerrel of Eddy Wally winnen.
Ik denk niet dat daar iemand van wakker ligt hoor. Dat het minder leuk gaat worden dan is iets anders.

Kvraag mij toch af waarom sommigen hier er zo persoonlijk van wakker liggen als bepaalde deelnemers er uit gestemd worden.
Het is een spelleke, niks meer, niks minder. Kan mij het schelen of Nick, Michel, Jerrel of Eddy Wally wint.

Ik denk niet dat daar iemand van wakker ligt hoor. Dat het minder leuk gaat worden dan is iets anders.
Dit dus. Ik ga er persoonlijk mijn slaap niet voor laten. Dat het fijner is om naar te kijken met bepaalde mensen, dat dan weer wel. Vraag me een maand of 3 na het programma wie de bewoners waren en ik ben het vast vergeten.

Alez ze mogen/moeten weer tekenen op dit moment... BB "het mag een mooie of ingrijpende gebeurtenis zijn die belangerijk was in je leven" ... emo BB wil weer kijker zieltjes winnen.. zucht :)

Dit dus. Ik ga er persoonlijk mijn slaap niet voor laten. Dat het fijner is om naar te kijken met bepaalde mensen, dat dan weer wel. Vraag me een maand of 3 na het programma wie de bewoners waren en ik ben het vast vergeten.
Unpopular opinion: met Jerrel heb je tenminste nog wat drama. Ik kijk niet om Thomas de hele dag op de zetel te zien liggen, Michel z'n spierekes wat te zien flexen of Nick die in de sauna ligt te lallen in z'n sappig Hertals.

Het is een spelleke, niks meer, niks minder. Kan mij het schelen of Nick, Michel, Jerrel of Eddy Wally wint.

Het feit dat velen (waaronder ik) redelijk opgaan in het spel is wellicht gewoon de lockdown. Thuiswerken en dus amper buitenkomen, weinig te doen in het weekend, het beu zijn om de talloze discussies over corona op social media te lezen, ...
Dan is BB gewoon een aangename guilty pleasure om te volgen en over de discussiëren ;-)

Vooral met betrekking tot die coronadiscussies merk ik bij mezelf dat BB een welgekomen afwisseling is geweest. Tot een tijd terug liet ik me tijdens pauzemomenten er maar al te vaak toe verleiden om te discussiëren over coronagerelateerde onderwerpen op forums en social media, sinds BB er is merk ik dat ik die berichten en bijhorende discussies nog amper lees, laat staan dat ik er zelf op in ga :D

idd.. en binnen paar dagen ist 16 graden buiten... zal ier dan ook al veel minder naar het kijkkastje staren...

Edit: Maar wellicht sommigen van jullie net MEER als de vrouwen in de tuin liggen :ROFLMAO:
Edit2: Of jerrel voor die die willen... :biglaugh:

Unpopular opinion: met Jerrel heb je tenminste nog wat drama. Ik kijk niet om Thomas de hele dag op de zetel te zien liggen, Michel z'n spierekes wat te zien flexen of Nick die in de sauna ligt te lallen in z'n sappig Hertals.
Die drama is ondertussen een week geleden. Meer dan op zijn flaske schilderen doet die ook nietmeer.

Nick tegen Mike:
“Als ik tegen hem [Jerrel] sta, ben ik altijd blij. Als ik dan win, ben ik heel blij, en als ik het verlies van hem, heb ik alle respect voor hem, maar dan ben ik ook blij dat ik eruit ben. Als drama en sensatie op de voorgrond komt in plaats van teamgeest, in groep willen werken en voor de mensen willen zorgen, dan is het voor mij oké. Dat is niet verkeerd bedoeld maar dat is gewoon een feit voor mij. Dan wint niemand hier. Want als dat is wat mensen heel graag willen, drama maken en mensen kwetsen, da’s voor mij oké, maar dan hoor ik hier net thuis want da’s mijn doel niet”.
Ook: “Ik wil geen mensen kwetsen voor wat geld”.

Gestemd op Nick en met een 2de GoPlay account op Michel.. Jerrel buiten aub. 🙏 Sinds het gesprek met Zoey waarin ze zei "jij moet het nu kalmer aan doen want de volgende keer "can't save you") zit die inderdaad altijd afgezonderd op zijn flesje te tekenen.

Het beloofd alleszins wel een spannende avond te worden straks. Blij dat Zoey uiteindelijk toch op haar beslissing terug kwam, 'k zat ze net niet luidop te vervloeken toen ze gisteren zei dat ze Jerrel ging redden. :ROFLMAO:

Veel mensen vergeten idd dat dit een spel is en het puur om winnen en geld draaid ( ook bij nick like it or not ) . En dan moogde nog de beste vrienden zijn en one happy family vroeg of laat stem je er toch tegen in de hoop niet met de sterkste in de finale te staan . Dus ik geniet nu tenvolle van het spel en of dat nu achterbaks is ofzo doed er niet toe hoort erbij anders win je niet , en zeker al als je voelt dat je niet de populairste bent .

Ik stel mij soms dezelfde vraag bij alles wat met voetbal te maken heeft. Maar iedereen heeft altijd wel zijn favorieten, dat is net waar dit spelletje om draait :)

Omdat 'em zich wrs inhoudt nu. Die ware aard komt sowieso terug boven, vroeg of laat. Hij mag dan wel een waardeloos figuur als mens zijn, die heterofobie en paranoia geven wel goeie tv. Anders kijk ik wel naar Familie of Thuis.
Die doet echt inderdaad bijna niets meer. Ook heel weinig met de groep, is vaak gewoon alleen bezig. Geen idee of die drama terug komt. Zou mij ook niet verbazen dat zijn gedrag in begin kwam door onzekerheid en als soort van bescherming en dat hij nu gewoon meer op zijn gemak is.

Er zijn wel degelijk mensen die zitten te roepen ook dat ze niet meer kijken als Nick of Michel eruit ligt, dat vind ik ook wat overdreven. Als bewoners er ook uit gaan als die Nick of Michel er uit moeten dan vind ik dat ook heel flauw. Je hebt u ingeschreven voor een spel maar als het anders loopt dan wat je in uw hoofd hebt moet je toch niet gaan wenen als een kind. Waarom doen die dan mee? Als die gewoon een gezellige tijd willen met wat vrienden hadden ze een midweek in center parcs moeten boeken.

Terug
Bovenaan